LOL. Dat klinkt als Teun inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2011 09:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, ik doelde meer op vlug naar een ander team switchen omdat daar meer fokkers inzitten
Doopy raakt sowieso niks, dus dat zal geen probleem zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 08:45 schreef Sant. het volgende:
[..]
Tip: doorzetten. Je raakt in het begin geen pepernoot.. MW is echt te makkelijk vergeleken met BF.
In BF draait het niet om je kills. Rondrennen is dood.
melden, op battlelog bij ps peleton, daar aanvraag indienen en dan zal een leider je aanvraag in behandeling nemenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:50 schreef Cool_Runner het volgende:
Kan ik ook in de OP?
PSN: Entertainer301
Ben nog niet de beste, maar er zit vooruitgang in
Hoe zit het met die foksquad eig. Moet ik me toevoegen?
dan zal die iig wel de supressionmedal halenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doopy raakt sowieso niks, dus dat zal geen probleem zijn
Sterf.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doopy raakt sowieso niks, dus dat zal geen probleem zijn
Lekker chaotisch allemaalquote:Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef pugehenis het volgende:
Vet dat bij die back to karkhand maps er van elke 2 verschillende soorten zijn bij conquest (en conquest assault?)
Lijkt een totaal andere map als er opeens vliegtuigen en helicopters boven je zweven en er opeens 5 in plaats van 3 points zijn.
HAhaha eerst roepen dat we allemaal bij elkaar in moeten en daarna lopen miepenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
LOL. Dat klinkt als Teun inderdaad
Las dat Stef ook met kerst BF haalt dus dat betekent nog meer oud-gedienden![]()
Toegevoegd in het FOK! PS3 platoon!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:50 schreef Cool_Runner het volgende:
Kan ik ook in de OP?
PSN: Entertainer301
Ben nog niet de beste, maar er zit vooruitgang in
Hoe zit het met die foksquad eig. Moet ik me toevoegen?
Ik weet niet welke het is, maar één van die twee zuigt inderdaad. Weet iemand hoe je Conquest Assault op B2K kan avoiden?quote:
Dat is idd erg simpel. Ik brandde er 1 dood die een tank aan het fixen was. Daarna ook meteen die tank gesloopt met dat dingquote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Het is echt niet lastig om dat gewoon in je eentje te doen hoor
Kneusteun weet hetquote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik weet niet welke het is, maar één van die twee zuigt inderdaad. Weet iemand hoe je Conquest Assault op B2K kan avoiden?
Haal het. Zonder dat mis je echt heel veel, vooral die nieuwe wapens en de voertuigen...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef damirovic het volgende:
b2k waard voor ¤15? Ben normaal niet zo weg van die dlc marketingMaar door bf3 begin ik te twijfelen, zal ik het halen ofnie?
Omdat!! Eh ja...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom kan ik niet filteren op het aantal mongolen in een server?
Klinkt als thermal vision wat je in de tank hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik heb eens ingame een gun opgeraapt waar een soort van IRNV scope op zat, alleen de view was compleet grijs ipv groen, en de mannetjes lichtte wit op ipv geel. Weet iemand wat dit is geweest, want ik kan het op internet nergens terugvinden ?
Inderdaad! Ronde op Metro helemaal kapot gespeeld door de tegenstander. Alleen op het laatst kwamen we wat onder de druk uit omdat ik toen C te pakken kreeg. De ronde daarna was in Parijs en toen was het precies andersom, terwijl de teams nagenoeg hetzelfde warenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Omdat!! Eh ja...
Wat ik ook vaag vind is dat als de map wisselt en je dezelfde mensen in het team houd je dan ineens wel dik wint of juist verliest!
Ook verbaas ik me keer op keer dat ik soms 4 man rugdekking heb, als in dat ze achter me staan.
Ik dan dood ga en vervolgens ze alle vier!! Geript worden door die kerel die mij pakte!
Hopelijk sluiten ze af met een Xbox tegen PS3 gevecht!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:16 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat toernooi voor de PS3 Vinno?
Zou graag willen maar ben denk ik niet baas genoeg om fatsoenlijk mee te kunnen doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef Dven het volgende:
Nog mensen met Xbox die interesse hebben om een squad te vormen voor het toernooi?
Xbox of Ps3?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik heb eens ingame een gun opgeraapt waar een soort van IRNV scope op zat, alleen de view was compleet grijs ipv groen, en de mannetjes lichtte wit op ipv geel. Weet iemand wat dit is geweest, want ik kan het op internet nergens terugvinden ?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Sickert het volgende:
Vertel net tegen tegen mn vrouw over de gamesessie van vanavond en dat ik de laatste 2 rondjes met "Bassie" ff lol heb gehad in de heli etc etc
Vraagt ze tussendoor heeft ie ook een broer?![]()
Jij ben meer baas dan ik, alhoewel ik wel mee zou willen aan dat toernooi... misschien kunnen we twee squads maken, 1 met de ultieme bazen van fok en 1 met de wat mindere bazen maar toch bazen (quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zou graag willen maar ben denk ik niet baas genoeg om fatsoenlijk mee te kunnen doen.
Boeiend, want op Xbox is het een compleet ander spel zeker?quote:
Zou je een linkje kunnen sturen, alsjeblieft?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Physcial Warfare Pack is nu gratis te downloaden in de store. Unlock je de DAO-12, T-88 LMG, speciale ammo voor DAO-12 en een flash supp. voor je SKS geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |