Goed bezig!quote:Op zondag 18 december 2011 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
4 potjes achter elkaar als MVP 1 geëindigd
Lol whut??!quote:Op zondag 18 december 2011 00:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed bezig!
M'n broertje heeft de Xbox uitgeleendToch maar tijd voor een eigen. Sinds BF3 ben ik er toch behoorlijk aan gehecht geraakt
Ik kijk geen televisie en speel nooit games, met uitzondering van wat BO wat ik met mijn broertje speeldequote:Op zondag 18 december 2011 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
wel een spel kopen, maar geen eigen Xboxbeetje jammer
quote:
Ja, maar ik wil dezelfde game-ervaring als nu op een televisie van anderhalve meter breedquote:Op zondag 18 december 2011 12:27 schreef KoningStoma het volgende:
Heb je niet ergens een goeie monitor?
[ afbeelding ]
Dicht op je monitor gaan zittenquote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dezelfde game-ervaring als nu op een televisie van anderhalve meter breed
Daarbij, dat jong moet gewoon geen Xbox uitlenen!
Ik speel niet met brabanders!! ik knal ze kapot! EInz!!11!1Einz!quote:Op zondag 18 december 2011 13:51 schreef Rauw. het volgende:
Ik las net waar we alleen met brabanders spelen
quote:
Veel n00bs in het spel aanwezig dan, F2000, M416, AEK.quote:
Die ACOG vind ik nog kutter dan de normale, kogels gaan dan alle kanten op. Kan er niet mee omgaan.quote:Op zondag 18 december 2011 13:51 schreef Rauw. het volgende:
Ik las net waar we alleen met brabanders spelen
Vanmiddag nog in een party los op de xbos?
Heb het idee dat ik nu met de famas b2k een beetje begin te controleren. Dat ding is geweldig, eerst 10 kills vanuit een poepgaatje mikken maar daarna word hij te gek, zo tof zelfs dat ik medic ben gaan spelen!
Heb hetzelfde probleem met de ACOG. Zweer zelf bij de Kobra! Opent heerlijk snel.quote:Op maandag 19 december 2011 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die ACOG vind ik nog kutter dan de normale, kogels gaan dan alle kanten op. Kan er niet mee omgaan.
Moet nog 10 a 20 kills en dan heb ik de holographic.
Gewoon even opnieuw aanmelden bij het Playstation network en/of je router is opnieuw aan/uitzetten? Helpt bij mij wel, komt misschien 1 of 2x per maand voorquote:Op maandag 19 december 2011 09:30 schreef NrSiX het volgende:
Snap er niets van, heb sinds een paar dagen Battlefield, en gisteren maar eens online begonnen. Erg tof allemaal ondanks dat ik er nog geen reet van snapMaaarrr, wil ik nu weer online spelen krijg ik op elke server die ik wil joinen: 'Failed to join the game. Please check your network connection and try again' Terwijl ik gisteren vrolijk de hele dag kon gamen.
Ik heb dit als ik in de server browser zoek alsmede in de quick match. Iemand enig idee?
(speel op de ps3 btw)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |