Smileys gingen verkeerdquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders doen de Chinezen het wel.
Ik zou er nog niet op willen gokken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De Drones die vliegen al volop hoor. En niet onverdienstelijk. Van de JSF kan je dat bepaald niet zeggen.
Blijft een betrouwbare bron van inkomsten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon zoals vroeger, binnenlopen op andermans ellende![]()
Het zou mij niet verbazen als de Amerikanen zelf nog eens de stekker uittrekken. Het is een bodemloze put, heel die JSF.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ben je op den duur waarschijnlijk nog slechter uit.
Blijft buiten kijf staan dat we een supersonisch vliegtuig nodig hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als de Amerikanen zelf nog eens de stekker uittrekken. Het is een bodemloze put, heel die JSF.
Dat is vloeken in de VVD kerk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:31 schreef Nautilus. het volgende:
Hogere inkomensafhankelijke Zw-premie, kleinere pakketten, boodschappen naar verhoogd BTW-tarief, renteaftrek afschaffen.
Aan onze kinderen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
We betalen onze schulden gewoon niet.
Beperkt. Maar waarom zouden we dat niet in Europees verband doen? Want wie is immers onze vijand?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft buiten kijf staan dat we een supersonisch vliegtuig nodig hebben.
Valt wel mee, zo lang het gehele pakket maar breder is dan dat.quote:
We blijven gewoon geld uitgeven. Fuck het. Gewoon goan!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aan onze kinderen?
Daarom: kinderbijslag afschaffen en dat geld gebruiken voor de staatsschuld.
Van de renteaftrek willen ze niet weten hoor. Tenminste zoals ik dit inschat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef waht het volgende:
[..]
Valt wel mee, zo lang het gehele pakket maar breder is dan dat.
Hebben ze nou al van die bordjes op de deuren: WaJong'ers niet gewenst?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef Nautilus. het volgende:
OV-studentenkaart mag ook wel afgeschaft. Ik reis toch eerste klas.
Aanvullende beurs ook. Een systeem gemaakt om mee te frauderen en net zo pervers als het uitkeren van kinderopvang-gelden aan opa/oma.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef Nautilus. het volgende:
OV-studentenkaart mag ook wel afgeschaft. Ik reis toch eerste klas.
Kwestie van tijd. Geleidelijke afschaffing of beperking ben ik niet tegen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van de renteaftrek willen ze niet weten hoor. Tenminste zoals ik dit inschat.
Ik ben benieuwd wanneer VVD echt die draai zal maken. Hoe langer ze wachten hoe langer ze de burger een rad voor ogen draaien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef waht het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Geleidelijke afschaffing of beperking ben ik niet tegen.
Dan gaan ze jatten en doen nog meer schade.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:40 schreef GSbrder het volgende:
Uitkeringsfraudeurs ontheffen van hun recht op elke vorm van sociale verzekeringen.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Subsidies aan religieuze organisaties opheffen en ozb heffen op kerken, moskeen en synagogen. (Of gebeurt dat al?)
Dan pak je ze op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan gaan ze jatten en doen nog meer schade.
Klopt, op dit moment nog niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Subsidies aan religieuze organisaties opheffen en ozb heffen op kerken, moskeen en synagogen. (Of gebeurt dat al?)
Is ook onmogelijk, natuurlijk. Een kerk zou dan een idioot groot bedrag aan OZB moeten betalen voor het gebruik van een eeuwenoude kerk.quote:
Kost nog meer. Mensen echt alles ontnemen en de criminaliteit induwen is alleen maar duurder dan ze het absolute minimum geven.quote:
Of een aangepaste OZB. Dat is wel zo redelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook onmogelijk, natuurlijk. Een kerk zou dan een idioot groot bedrag aan OZB moeten betalen voor het gebruik van een eeuwenoude kerk.
Maar hej, fuck het. Betalen of anders slopen voor nieuwbouw.
Valt mee. Ze kunnen ook gewoon kleinere huisvesting zoeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook onmogelijk, natuurlijk. Een kerk zou dan een idioot groot bedrag aan OZB moeten betalen voor het gebruik van een eeuwenoude kerk.
Maar hej, fuck het. Betalen of anders slopen voor nieuwbouw.
Nee, we gaan ze het absolute minimum in de gevangenis geven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kost nog meer. Mensen echt alles ontnemen en de criminaliteit induwen is alleen maar duurder dan ze het absolute minimum geven.
Het te duur is en niet thuishoort in de basiszorg.quote:
Een penningmeester uit de ongediertebestrijding... moet kunnenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:46 schreef remlof het volgende:
Hey, er is een Atheïstisch Seculiere Partij (ASP), die kende ik helemaal niet.
En die zeggen:
Vanuit de joods-christelijke focus van Wilders richt hij zich op de godsdienstige islam. Tegelijkertijd spreekt Wilders zich uit voor de bouw van nieuwe christelijke godshuizen. Is de PVV met Wilders weer bezig met het doorzetten van een godsdienstoorlog? De christelijke kerken lopen leeg en kunnen dus beschikbaar worden gesteld aan de andere gelovigen. Als men dan toch zo nodig wil bouwen dienen alle gelovige instellingen wel te voldoen aan de algemeen geldende bouwvoorschriften; geen uitzondering voor bijzondere geloofsuitingen; geen staatssubsidie; geen vrijstellingen van onroerend zaakbelastingen (OZB).
bron: http://www.atheistischseculierepartij.nl/index.php/nieuws?start=5
Klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ben overigens wel met EG dat sportsubsidies ingeperkt mogen worden. Professionele clubs dienen geen staatssteun te ontvangen en er moet een subsidieplafond komen voor amateurverenigingen.
Xvidquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
Zo, ik heb wel eens langzamer een torent binnengehaald dan Terra Nova vanavond
[ afbeelding ]
Je moet mensen sowieso wat te wensen over latenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Voor! Al die kansloze wijven met hun kinderwens.
Waarom niet? en de eerste reden is te slap aangezien er zoveel zaken te duur zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het te duur is en niet thuishoort in de basiszorg.
Zo effe een linkje sturen naar het kabinet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
De SC zou met gemak de extra bezuinigingen halen10 minuten in de ministerraad er doorheen baggeren en dan naar het plein. Rechtstreeks vanuit Algemene Zaken.
Keert u toch terug naar de bitterballen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
De SC zou met gemak de extra bezuinigingen halen10 minuten in de ministerraad er doorheen baggeren en dan naar het plein. Rechtstreeks vanuit Algemene Zaken.
Een IVF-behandeling heb je nooit nodig, is nooit van levensbelang. Dat is alleen als je persé zelf kinderen wil krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom niet? en de eerste reden is te slap aangezien er zoveel zaken te duur zijn.
Hoe weet jij nou dat je ooit een IVF behandeling nodig zal hebben en daarna kan je het natuurlijk niet meer verzekeren.
Dat er zoveel zaken te duur zijn doet er natuurlijk niets aan af. Het basispakket is voor de basiszorg, een kinderwens vervullen valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarom niet? en de eerste reden is te slap aangezien er zoveel zaken te duur zijn.
Hoe weet jij nou dat je ooit een IVF behandeling nodig zal hebben en daarna kan je het natuurlijk niet meer verzekeren.
Dat professionele sportclubs subsidie krijgen is helemaal van de knotse.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
Ben overigens wel met EG dat sportsubsidies ingeperkt mogen worden. Professionele clubs dienen geen staatssteun te ontvangen en er moet een subsidieplafond komen voor amateurverenigingen.
Begin jij nu ook al.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Keert u toch terug naar de bitterballen.
Kinderen krijgen is geen recht in mijn ogen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Een IVF-behandeling heb je nooit nodig, is nooit van levensbelang. Dat is alleen als je persé zelf kinderen wil krijgen.
Wat verschilt dat met het kabinet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, de SC haalt de bezuinigingen weliswaar, maar ben het niet eens met het gros.
Is het ook niet, zeker niet op een overbevolkte planeet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kinderen krijgen is geen recht in mijn ogen.
Hoeveel bespaar je er dan daadwerkelijk op? of is het meer een symboolpolitieke actie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat er zoveel zaken te duur zijn doet er natuurlijk niets aan af. Het basispakket is voor de basiszorg, een kinderwens vervullen valt daar niet onder.
En dat je je verzekerd tegen iets waarvan je weet dat je er gebruik van wil maken is eigenlijk niet de bedoeling van een verzekering. Daarom is dat hele systeem van aanvullende verzekeringen zo idioot: aanbod creert de vraag.
Ik heb inderdaad nog geen een goede bezuiniging voorbij zien komen van het kabinet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat verschilt dat met het kabinet?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het ook niet, zeker niet op een overbevolkte planeet.
Adopteer dan een Mauro.
21 miljoen las ik laatst.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoeveel bespaar je er dan daadwerkelijk op? of is het meer een symboolpolitieke actie?
Peanuts.quote:
Mwha een kunstpoot is ook niet van levensbelang en zo zijn er nog wel meer zaken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Een IVF-behandeling heb je nooit nodig, is nooit van levensbelang. Dat is alleen als je persé zelf kinderen wil krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |