twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 08:29:14HANDEN AF VAN HYPOTHEEKRENTEAFTREK!!! http://t.co/mmJmWTwL reageer retweet
twitter:diederiksamsom twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 08:50:12@geertwilderspvv Geert, check ff je twitteraccount. Lijkt me gehackt. Door een stampvoetende kleuter. reageer retweet
Uiteraard, maar dat spreekt Wilders dan ook niet tegen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van hoe je dat doet.
Dat ligt er maar net aan hoe je het invult. Bovendien bestaat er momenteel al geen zekerheid. De woningmarkt hapert nu al als een gek, onder meer omdat er onduidelijkheid bestaat over de HRA. Met een beetje mazzel dalen de prijzen als gevolg van het inperken van de HRA. En dat zou de woningmarkt een boost(je) kunnen geven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op korte termijn wel natuurlijk.
Je haalt een pijler onder de woningmarkt weg, zekerheid verdwijnt en je zadelt mensen op met meer kosten, dat is niet bepaald goed voor de woningmarkt op korte termijn. Op lange termijn echter positief.
Voor Wilders is er geen manier om dat te doen. Het is gewoon 'nee'.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat spreekt Wilders dan ook niet tegen.
Nooduitgang is ook erg goed van Het Goede Doel.quote:
Die incompetente POLmod.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
Welke achtelijke kleuter heeft de TT veranderd.
Dan moet je dus een beetje expatten daar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef Reya het volgende:
Ik heb een baan als expat in Rwanda aangeboden gekregen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
Welke achtelijke kleuter heeft de TT veranderd.
Wat een held is datquote:
Als Hutu of Tutsi?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef Reya het volgende:
Ik heb een baan als expat in Rwanda aangeboden gekregen.
En daarom is het ook een caféquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iedereen is welkom maar niemand verplicht.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je dus een beetje expatten daar?
Het is wat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen denk ik wel stellen dat de poging van de VVD om de PVV 'klein' te houden door ze als politieke partner te kiezen tot nu toe behoorlijk mislukt is.
Dat kan je niet weten. PVV was misschien nog veel groter geweest in het andere gevalquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen denk ik wel stellen dat de poging van de VVD om de PVV 'klein' te houden door ze als politieke partner te kiezen tot nu toe behoorlijk mislukt is.
Kijk je die bizar slechte serie nog steeds?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
Zo, ik heb wel eens langzamer een torent binnengehaald dan Terra Nova vanavond
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |