twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 08:29:14HANDEN AF VAN HYPOTHEEKRENTEAFTREK!!! http://t.co/mmJmWTwL reageer retweet
twitter:diederiksamsom twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 08:50:12@geertwilderspvv Geert, check ff je twitteraccount. Lijkt me gehackt. Door een stampvoetende kleuter. reageer retweet
Uiteraard, maar dat spreekt Wilders dan ook niet tegen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Erg afhankelijk van hoe je dat doet.
Dat ligt er maar net aan hoe je het invult. Bovendien bestaat er momenteel al geen zekerheid. De woningmarkt hapert nu al als een gek, onder meer omdat er onduidelijkheid bestaat over de HRA. Met een beetje mazzel dalen de prijzen als gevolg van het inperken van de HRA. En dat zou de woningmarkt een boost(je) kunnen geven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op korte termijn wel natuurlijk.
Je haalt een pijler onder de woningmarkt weg, zekerheid verdwijnt en je zadelt mensen op met meer kosten, dat is niet bepaald goed voor de woningmarkt op korte termijn. Op lange termijn echter positief.
Voor Wilders is er geen manier om dat te doen. Het is gewoon 'nee'.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat spreekt Wilders dan ook niet tegen.
Nooduitgang is ook erg goed van Het Goede Doel.quote:
Die incompetente POLmod.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
Welke achtelijke kleuter heeft de TT veranderd.
Dan moet je dus een beetje expatten daar?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef Reya het volgende:
Ik heb een baan als expat in Rwanda aangeboden gekregen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
Welke achtelijke kleuter heeft de TT veranderd.
Wat een held is datquote:
Als Hutu of Tutsi?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef Reya het volgende:
Ik heb een baan als expat in Rwanda aangeboden gekregen.
En daarom is het ook een caféquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iedereen is welkom maar niemand verplicht.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je dus een beetje expatten daar?
Het is wat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen denk ik wel stellen dat de poging van de VVD om de PVV 'klein' te houden door ze als politieke partner te kiezen tot nu toe behoorlijk mislukt is.
Dat kan je niet weten. PVV was misschien nog veel groter geweest in het andere gevalquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef Friek_ het volgende:
We kunnen denk ik wel stellen dat de poging van de VVD om de PVV 'klein' te houden door ze als politieke partner te kiezen tot nu toe behoorlijk mislukt is.
Kijk je die bizar slechte serie nog steeds?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
Zo, ik heb wel eens langzamer een torent binnengehaald dan Terra Nova vanavond
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk maar de vraag. Je zou op de een of andere manier moeten kunnen voorspellen wat het huidige zetelaantal zou zijn geweest indien ze uitgesloten waren van regeringsdeelname.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef Friek_ het volgende:
Ja, het wordt steeds beter, is lang niet zo goed als Homeland natuurlijk, maar ik vind het zeker nog de moeite waard.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk je die bizar slechte serie nog steeds?
Laten we het hopen, als ze verantwoordelijkheid moeten gaan dragen is het snel afgelopen met ze.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar goed. Wilders blijkt wel erg succesvol. Hij wordt denk ik de grootste volgend jaar.
Maar dan hadden ze niks in de melk te brokkelen gehad en kunnen ze ook geen kwaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat kan je niet weten. PVV was misschien nog veel groter geweest in het andere geval
Misschien waren ze dan nog groter geweest, maar in de peilingen doet de PVV het tot nu toe goed en maakt zelfs een lichte, consistente stijging mee. De enige die er zwaar onder lijdt is het CDA.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar de vraag. Je zou op de een of andere manier moeten kunnen voorspellen wat het huidige zetelaantal zou zijn geweest indien ze uitgesloten waren van regeringsdeelname.
Er is een tegenreactie aan de gang. Tegen Europa, immigranten. Daar spint Geert heel veel garen bij. Ik denk dat hij tot 40 zetels kan uitgroeien. In dat geval wordt hij vrijwel zeker premier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Laten we het hopen, als ze verantwoordelijkheid moeten gaan dragen is het snel afgelopen met ze.
Zo niet ga ik 20km verderop in Duitsland wonen en zoeken jullie het maar uit met die fascisten.
Jawel, nog veel harder groeien en daarmee veel meer kans maken op het premierschap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze niks in de melk te brokkelen gehad en kunnen ze ook geen kwaad.
Nee, daar geloof ik niets van. Meer dan 20% van de stemmen krijgt ie niet. De andere 80% ban de bevolking is intelligent genoeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is een tegenreactie aan de gang. Tegen Europa, immigranten. Daar spint Geert heel veel garen bij. Ik denk dat hij tot 40 zetels kan uitgroeien. In dat geval wordt hij vrijwel zeker premier.
Franse taferelen, waar we onze vingers bij af gaan likken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is een tegenreactie aan de gang. Tegen Europa, immigranten. Daar spint Geert heel veel garen bij. Ik denk dat hij tot 40 zetels kan uitgroeien. In dat geval wordt hij vrijwel zeker premier.
Er zitten ook grote pluspunten aan deze constructie inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Misschien waren ze dan nog groter geweest, maar in de peilingen doet de PVV het tot nu toe goed en maakt zelfs een lichte, consistente stijging mee. De enige die er zwaar onder lijdt is het CDA.
Zelfs dit soort nieuws raakt sleetsquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Apart dat de media er amper aandacht aan geeft eigenlijk.
Nee, dat komt puur door Luik, dat is dichterbij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zelfs dit soort nieuws raakt sleets
Als vice-premier onder die dwaas zou wel heel vernederend zijn voor Rutte...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jawel, nog veel harder groeien en daarmee veel meer kans maken op het premierschap.
Dat lijkt me een schromelijke overschatting van het electoraat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niets van. Meer dan 20% van de stemmen krijgt ie niet. De andere 80% ban de bevolking is intelligent genoeg.
Dat je met je eeuwige gezeik over wat er op TV is dat ding nog aanzetquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier blijkt de serie spangasop te staan
Ik ben een optimist pur sang. Maar als de PVV aan de macht komt en ze houden het langer dan 2 à 3 maanden vol ben ik weg uit dit kutland.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me een schromelijke overschatting van het electoraat.
Oh dat programma dat je voor je neus krijgt als je te vroeg inschakelt voor DWDD.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier blijkt de serie spangasop te staan
Apart, daar dit slechts de 2e keer is. Dan zouden moslimaanslagen helemaal niet gecovered moeten worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zelfs dit soort nieuws raakt sleets
Dat zou Geert nooit pikken. Bij 40+ is er eigenlijk geen keus meer behalve dat hij premier van Nederland wordtquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als vice-premier onder die dwaas zou wel heel vernederend zijn voor Rutte...
De grootste partij hoeft zeker niet te regeren.
Hij bedoelt dus Rutte als vice-premier en de GBL als premier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou Geert nooit pikken. Bij 40+ is er eigenlijk geen keus meer behalve dat hij premier van Nederland wordt
Het was niet als zeik bedoeld hoor, maar een constering.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je met je eeuwige gezeik over wat er op TV is dat ding nog aanzet
Hij heeft niet zoveel te willen. 40+ voor PVV betekent decimering van CDA en VVD en welke andere partij zal met hem willen regeren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou Geert nooit pikken. Bij 40+ is er eigenlijk geen keus meer behalve dat hij premier van Nederland wordt
Een prima serie om tegen intolerantie te ageren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef waht het volgende:
Spangas is geniaal in haar politiek correcte en quasi-moderne elementen.
Ik ben inderdaad wel erg vroeg voor Dwdd. Tja, vroeger had je de Grote meneer Cactus Showquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat programma dat je voor je neus krijgt als je te vroeg inschakelt voor DWDD.
Maar je zeikt ook ongeveer dagelijks dat er niks op isquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was niet als zeik bedoeld hoor, maar een constering.
Vooral het autochtone meisje met hoofddoek is lief.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een prima serie om tegen intolerantie te ageren.
Tja. Ik weet niet of het sleets raken de oorzaak is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Apart, daar dit slechts de 2e keer is. Dan zouden moslimaanslagen helemaal niet gecovered moeten worden.
Het is ook de PO.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef waht het volgende:
Spangas is geniaal in haar politiek correcte en quasi-moderne elementen.
Bij SP liggen ook nog zetels. Ik zie het toch nog gebeuren dat andere partijen gewoon aansluiten. Tja macht...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel te willen. 40+ voor PVV betekent decimering van CDA en VVD en welke andere partij zal met hem willen regeren?
Nou dat beeld klopt dan toch niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar je zeikt ook ongeveer dagelijks dat er niks op is
'rechts' als zodanig haalt niet zo makkelijk meer dan 75 zetels tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij SP liggen ook nog zetels. Ik zie het toch nog gebeuren dat andere partijen gewoon aansluiten. Tja macht...
Keje Molenaar is een held.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Ik weet niet of het sleets raken de oorzaak is.
Ik ben erg verbaasd over de soap rond Ajax. Wat een gezemel is dat
Dat is geen autochtoon hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral het autochtone meisje met hoofddoek is lief.
Wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral het autochtone meisje met hoofddoek is lief.
Jawel, dat heb ik uit de context (en haar gelaat) geconcludeerd.quote:
Ja, ik ken de serie. Is dat die Fay ofzo?quote:
Man, je weet niet eens het verschil tussen een Turk en een Marokkaan. Alsof Marokkanen een specifiek type gelaat hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, dat heb ik uit de context (en haar gelaat) geconcludeerd.
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, ik ken de serie. Is dat die Fay ofzo?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, je weet niet eens het verschil tussen een Turk en een Marokkaan. Alsof Marokkanen een specifiek type gelaat hebben.
Shaneequa Thelissenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, dat heb ik uit de context (en haar gelaat) geconcludeerd.
Akkoord. Bij nader inzien......quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Shaneequa Thelissen
Erg autochtoons.
Je bent niet bekend met de definitie van allochtoon?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:33 schreef waht het volgende:
Bij nader inzien had ik half gelijk. Meer dan genoeg.
Spanga's #3
Bek houden, met je nichtenstudie.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als er iemand kan zwetsen is hij het wel inderdaad.
Nichtenstudie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bek houden, met je nichtenstudie.
Mag ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Richard de Mos op Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.
Een spontane zelfdestructie.
Als volgend jaar de spanningen in de coalitie rond de bezuinigingen gaan toenemen? Tja, het zou zomaar kunnen, zeker als het CDA verder leegloopt en de VVD gaat verliezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |