Dat je met je eeuwige gezeik over wat er op TV is dat ding nog aanzetquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier blijkt de serie spangasop te staan
Ik ben een optimist pur sang. Maar als de PVV aan de macht komt en ze houden het langer dan 2 à 3 maanden vol ben ik weg uit dit kutland.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me een schromelijke overschatting van het electoraat.
Oh dat programma dat je voor je neus krijgt als je te vroeg inschakelt voor DWDD.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier blijkt de serie spangasop te staan
Apart, daar dit slechts de 2e keer is. Dan zouden moslimaanslagen helemaal niet gecovered moeten worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zelfs dit soort nieuws raakt sleets
Dat zou Geert nooit pikken. Bij 40+ is er eigenlijk geen keus meer behalve dat hij premier van Nederland wordtquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als vice-premier onder die dwaas zou wel heel vernederend zijn voor Rutte...
De grootste partij hoeft zeker niet te regeren.
Hij bedoelt dus Rutte als vice-premier en de GBL als premier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou Geert nooit pikken. Bij 40+ is er eigenlijk geen keus meer behalve dat hij premier van Nederland wordt
Het was niet als zeik bedoeld hoor, maar een constering.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je met je eeuwige gezeik over wat er op TV is dat ding nog aanzet
Hij heeft niet zoveel te willen. 40+ voor PVV betekent decimering van CDA en VVD en welke andere partij zal met hem willen regeren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou Geert nooit pikken. Bij 40+ is er eigenlijk geen keus meer behalve dat hij premier van Nederland wordt
Een prima serie om tegen intolerantie te ageren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef waht het volgende:
Spangas is geniaal in haar politiek correcte en quasi-moderne elementen.
Ik ben inderdaad wel erg vroeg voor Dwdd. Tja, vroeger had je de Grote meneer Cactus Showquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat programma dat je voor je neus krijgt als je te vroeg inschakelt voor DWDD.
Maar je zeikt ook ongeveer dagelijks dat er niks op isquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was niet als zeik bedoeld hoor, maar een constering.
Vooral het autochtone meisje met hoofddoek is lief.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een prima serie om tegen intolerantie te ageren.
Tja. Ik weet niet of het sleets raken de oorzaak is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Apart, daar dit slechts de 2e keer is. Dan zouden moslimaanslagen helemaal niet gecovered moeten worden.
Het is ook de PO.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef waht het volgende:
Spangas is geniaal in haar politiek correcte en quasi-moderne elementen.
Bij SP liggen ook nog zetels. Ik zie het toch nog gebeuren dat andere partijen gewoon aansluiten. Tja macht...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel te willen. 40+ voor PVV betekent decimering van CDA en VVD en welke andere partij zal met hem willen regeren?
Nou dat beeld klopt dan toch niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar je zeikt ook ongeveer dagelijks dat er niks op is
'rechts' als zodanig haalt niet zo makkelijk meer dan 75 zetels tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij SP liggen ook nog zetels. Ik zie het toch nog gebeuren dat andere partijen gewoon aansluiten. Tja macht...
Keje Molenaar is een held.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Ik weet niet of het sleets raken de oorzaak is.
Ik ben erg verbaasd over de soap rond Ajax. Wat een gezemel is dat
Dat is geen autochtoon hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral het autochtone meisje met hoofddoek is lief.
Wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral het autochtone meisje met hoofddoek is lief.
Jawel, dat heb ik uit de context (en haar gelaat) geconcludeerd.quote:
Ja, ik ken de serie. Is dat die Fay ofzo?quote:
Man, je weet niet eens het verschil tussen een Turk en een Marokkaan. Alsof Marokkanen een specifiek type gelaat hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, dat heb ik uit de context (en haar gelaat) geconcludeerd.
Geen idee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, ik ken de serie. Is dat die Fay ofzo?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, je weet niet eens het verschil tussen een Turk en een Marokkaan. Alsof Marokkanen een specifiek type gelaat hebben.
Shaneequa Thelissenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:24 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, dat heb ik uit de context (en haar gelaat) geconcludeerd.
Akkoord. Bij nader inzien......quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Shaneequa Thelissen
Erg autochtoons.
Je bent niet bekend met de definitie van allochtoon?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:33 schreef waht het volgende:
Bij nader inzien had ik half gelijk. Meer dan genoeg.
Spanga's #3
Bek houden, met je nichtenstudie.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als er iemand kan zwetsen is hij het wel inderdaad.
Nichtenstudie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bek houden, met je nichtenstudie.
Mag ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Richard de Mos op Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.
Een spontane zelfdestructie.
Als volgend jaar de spanningen in de coalitie rond de bezuinigingen gaan toenemen? Tja, het zou zomaar kunnen, zeker als het CDA verder leegloopt en de VVD gaat verliezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |