Dat je met je eeuwige gezeik over wat er op TV is dat ding nog aanzetquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier blijkt de serie spangasop te staan
Ik ben een optimist pur sang. Maar als de PVV aan de macht komt en ze houden het langer dan 2 à 3 maanden vol ben ik weg uit dit kutland.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat lijkt me een schromelijke overschatting van het electoraat.
Oh dat programma dat je voor je neus krijgt als je te vroeg inschakelt voor DWDD.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef EchtGaaf het volgende:
Hier blijkt de serie spangasop te staan
Apart, daar dit slechts de 2e keer is. Dan zouden moslimaanslagen helemaal niet gecovered moeten worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zelfs dit soort nieuws raakt sleets
Dat zou Geert nooit pikken. Bij 40+ is er eigenlijk geen keus meer behalve dat hij premier van Nederland wordtquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als vice-premier onder die dwaas zou wel heel vernederend zijn voor Rutte...
De grootste partij hoeft zeker niet te regeren.
Hij bedoelt dus Rutte als vice-premier en de GBL als premier.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou Geert nooit pikken. Bij 40+ is er eigenlijk geen keus meer behalve dat hij premier van Nederland wordt
Het was niet als zeik bedoeld hoor, maar een constering.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat je met je eeuwige gezeik over wat er op TV is dat ding nog aanzet
Hij heeft niet zoveel te willen. 40+ voor PVV betekent decimering van CDA en VVD en welke andere partij zal met hem willen regeren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat zou Geert nooit pikken. Bij 40+ is er eigenlijk geen keus meer behalve dat hij premier van Nederland wordt
Een prima serie om tegen intolerantie te ageren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef waht het volgende:
Spangas is geniaal in haar politiek correcte en quasi-moderne elementen.
Ik ben inderdaad wel erg vroeg voor Dwdd. Tja, vroeger had je de Grote meneer Cactus Showquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat programma dat je voor je neus krijgt als je te vroeg inschakelt voor DWDD.
Maar je zeikt ook ongeveer dagelijks dat er niks op isquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het was niet als zeik bedoeld hoor, maar een constering.
Vooral het autochtone meisje met hoofddoek is lief.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een prima serie om tegen intolerantie te ageren.
Tja. Ik weet niet of het sleets raken de oorzaak is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Apart, daar dit slechts de 2e keer is. Dan zouden moslimaanslagen helemaal niet gecovered moeten worden.
Het is ook de PO.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef waht het volgende:
Spangas is geniaal in haar politiek correcte en quasi-moderne elementen.
Bij SP liggen ook nog zetels. Ik zie het toch nog gebeuren dat andere partijen gewoon aansluiten. Tja macht...quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft niet zoveel te willen. 40+ voor PVV betekent decimering van CDA en VVD en welke andere partij zal met hem willen regeren?
Nou dat beeld klopt dan toch niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar je zeikt ook ongeveer dagelijks dat er niks op is
'rechts' als zodanig haalt niet zo makkelijk meer dan 75 zetels tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij SP liggen ook nog zetels. Ik zie het toch nog gebeuren dat andere partijen gewoon aansluiten. Tja macht...
Keje Molenaar is een held.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. Ik weet niet of het sleets raken de oorzaak is.
Ik ben erg verbaasd over de soap rond Ajax. Wat een gezemel is dat
Dat is geen autochtoon hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral het autochtone meisje met hoofddoek is lief.
Wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef waht het volgende:
[..]
Vooral het autochtone meisje met hoofddoek is lief.
Jawel, dat heb ik uit de context (en haar gelaat) geconcludeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |