Smileys gingen verkeerdquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk, anders doen de Chinezen het wel.
Ik zou er nog niet op willen gokken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De Drones die vliegen al volop hoor. En niet onverdienstelijk. Van de JSF kan je dat bepaald niet zeggen.
Blijft een betrouwbare bron van inkomsten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon zoals vroeger, binnenlopen op andermans ellende![]()
Het zou mij niet verbazen als de Amerikanen zelf nog eens de stekker uittrekken. Het is een bodemloze put, heel die JSF.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ben je op den duur waarschijnlijk nog slechter uit.
Blijft buiten kijf staan dat we een supersonisch vliegtuig nodig hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als de Amerikanen zelf nog eens de stekker uittrekken. Het is een bodemloze put, heel die JSF.
Dat is vloeken in de VVD kerk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:31 schreef Nautilus. het volgende:
Hogere inkomensafhankelijke Zw-premie, kleinere pakketten, boodschappen naar verhoogd BTW-tarief, renteaftrek afschaffen.
Aan onze kinderen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
We betalen onze schulden gewoon niet.
Beperkt. Maar waarom zouden we dat niet in Europees verband doen? Want wie is immers onze vijand?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blijft buiten kijf staan dat we een supersonisch vliegtuig nodig hebben.
Valt wel mee, zo lang het gehele pakket maar breder is dan dat.quote:
We blijven gewoon geld uitgeven. Fuck het. Gewoon goan!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aan onze kinderen?
Daarom: kinderbijslag afschaffen en dat geld gebruiken voor de staatsschuld.
Van de renteaftrek willen ze niet weten hoor. Tenminste zoals ik dit inschat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef waht het volgende:
[..]
Valt wel mee, zo lang het gehele pakket maar breder is dan dat.
Hebben ze nou al van die bordjes op de deuren: WaJong'ers niet gewenst?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef Nautilus. het volgende:
OV-studentenkaart mag ook wel afgeschaft. Ik reis toch eerste klas.
Aanvullende beurs ook. Een systeem gemaakt om mee te frauderen en net zo pervers als het uitkeren van kinderopvang-gelden aan opa/oma.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef Nautilus. het volgende:
OV-studentenkaart mag ook wel afgeschaft. Ik reis toch eerste klas.
Kwestie van tijd. Geleidelijke afschaffing of beperking ben ik niet tegen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van de renteaftrek willen ze niet weten hoor. Tenminste zoals ik dit inschat.
Ik ben benieuwd wanneer VVD echt die draai zal maken. Hoe langer ze wachten hoe langer ze de burger een rad voor ogen draaien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:37 schreef waht het volgende:
[..]
Kwestie van tijd. Geleidelijke afschaffing of beperking ben ik niet tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |