Mensen moeten hun geluk niet ophangen aan de politiek in een land.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als volgend jaar de spanningen in de coalitie rond de bezuinigingen gaan toenemen? Tja, het zou zomaar kunnen, zeker als het CDA verder leegloopt en de VVD gaat verliezen.
Veel mensen zijn Europa beu. Miljarden naar Europa en draconische bezuinigingen? Henk en Ingrid zullen dat niet pikken. En terecht.
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef Nautilus. het volgende:
Henk en Ingrid zijn je buren, EchtGaaf.
Best een liberaal standpunt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen moeten hun geluk niet ophangen aan de politiek in een land.
Dat weerhoudt denk velen niet om op de PVV te stemmen.quote:En stemmen op de PVV vanwege anti-Europese sentimenten is dubbel dom
Lak hebben aan H&I dusquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef Nautilus. het volgende:
Er zou sowieso extra bezuinigd worden, eurocrisis of niet.
Op de sociale zekerheid, bijvoorbeeld.
Dat is een optie. Maar ik geloof niet dat het cancelen van die opdracht 4 miljard op gaat leveren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou zeggen: de JSF. Dan heb je al vier miljard te pakken.
Eenmalig vs structureel. Moet natuurlijk in geschrapt worden maar zoveel levert het niet op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Al is het maar twee miljard. Best de moeite.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is een optie. Maar ik geloof niet dat het cancelen van die opdracht 4 miljard op gaat leveren.
Hoe ze het bedrag hebben berekend, weet ik niet. Maar dat het vele oplevert staat wel vast. Ze kunnen beter voor Drones kiezen. Samen met Denemarken oid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eenmalig vs structureel. Moet natuurlijk in geschrapt worden maar zoveel levert het niet op.
AOW afschaffen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef eriksd het volgende:
De WaJong afschaffen. Hangen bijna 200.000 mensen in.
Verminderen.quote:
Hoeveel zijn de sunk costs?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Al is het maar twee miljard. Best de moeite.![]()
Dat ding kost nu al 200 miljoen per stuk. Ze begonnen met 30/40 miljoen.
Nee, alle bejaarden die niet meer rond kunnen komen een spuitje.quote:
Nee.quote:
De vraag is of je überhaupt een vliegtuig moet willen kopen. Zeker als het gaat om bemande. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze dat pad nog niet eerder hadden verlaten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoeveel zijn de sunk costs?
En hoeveel kost het om een vergelijkbaar vliegtuig terug te kopen?
Drones zullen niet veel goedkoper zijn. daar moet je ook een nieuwe infrastructuur voor opzetten. Ik ga voor een lading verse F16's met een stapel reserveonderdelen bestellen. Kunnen we onze taken prima mee af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe ze het bedrag hebben berekend, weet ik niet. Maar dat het vele oplevert staat wel vast. Ze kunnen beter voor Drones kiezen. Samen met Denemarken oid.
Dat kan ook snel duurder uitpakken, zeker als je niet met een financiele macht als de USA te maken hebt, die toch een backbone en budget heeft waar heel wat keer het defensiebudget van Denemarken in past.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De vraag is of je überhaupt een vliegtuig moet willen kopen. Zeker als het gaat om bemande. Ik vind het onbegrijpelijk dat ze dat pad nog niet eerder hadden verlaten.![]()
Hooguit een projectje waarbij we bijvoorbeeld met Denemarken iets doen. Dat scheelt ook ene boel in de kosten
Mwoah. Wellicht verminderen.quote:
Gewoon WW?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mwoah. Wellicht verminderen.
Afschaffen bij zelf opstappen.
Dat eerste betwijfel ik zeer. Zeker op langere termijn, want onbemande vliegtuigen is wel de toekomst.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Drones zullen niet veel goedkoper zijn. daar moet je ook een nieuwe infrastructuur voor opzetten. Ik ga voor een lading verse F16's met een stapel reserveonderdelen bestellen. Kunnen we onze taken prima mee af.
Dat kost alleen maar geld.quote:
Hm, dan rekenen de Amerikanen later wel met ons af. Zoiets zet kwaad bloed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Hij zoekt een vriendje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee.
Ik hou er niet van me zo vast te leggen.
Doe toch niet zo wijs man, fiscalistje.quote:
De toekomst hoeft bepaald niet goedkoop te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat eerste betwijfel ik zeer. Zeker op langere termijn, want onbemande vliegtuigen is wel de toekomst.
Met de F16 kan je inderdaad nog wel een poos mee vooruit.
Daar moeten we ons maar niet teveel van aantrekken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hm, dan rekenen de Amerikanen later wel met ons af. Zoiets zet kwaad bloed.
Gewoon zoals vroeger, binnenlopen op andermans ellendequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef eriksd het volgende:
Meer toeleggen op wapenhandel, incl. afrika.
Dan ben je op den duur waarschijnlijk nog slechter uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daar moeten we ons maar niet teveel van aantrekken.
Tuurlijk, anders doen de Chinezen het wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon zoals vroeger, binnenlopen op andermans ellende![]()
De Drones die vliegen al volop hoor. En niet onverdienstelijk. Van de JSF kan je dat bepaald niet zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De toekomst hoeft bepaald niet goedkoop te zijn natuurlijk.
En je zit met een matig of niet bewezen techniek te klooien. Precies ook waarom de JSF zo duur uitpakt. Ga je van de regen in de drup...
Ellende? Als jij wapens koopt, heb je geen ellende, anders betaal je niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon zoals vroeger, binnenlopen op andermans ellende![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |