quote:Mannelijk model in campagne push-up beha
Laatste update: 13 december 2011 09:52 info
AMSTERDAM - Het Nederlandse warenhuis HEMA laat in de reclamecampage van haar nieuwste push-up beha het mannelijke model Andrej Pejic de lingerie aanprijzen.
Foto: Hema
HEMA wil aantonen dat de bh zo goed werkt, dat zelfs mannen er een indrukwekkend decolleté van krijgen.
De twintigjarige Andrej Pejic is een van de bekendse androgyne modellen van het moment.
Door zijn vrouwelijke gezicht, slanke figuur en lange, platinablonde haren kan Andrej ingezet worden voor het showen van zowel herenmode als mode voor vrouwen.
Paul Smith
Pejic werkte onder anderen voor Paul Smith, Marc Jacobs en Jean Paul Gaultier.
Vanaf 13 december is Andrej op posters van HEMA door heel Nederland te bewonderen. Hij draagt diverse jurkjes van het warenhuis en showt hierbij zijn decolleté.
mannelijk uitziende vrouw heel zeker !!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:18 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou je liever doen? Een mannelijk uitziende vrouw of een vrouwelijk uitziende man?
Okay, Deze mannelijk uitziende vrouw of het model van de hema?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
mannelijk uitziende vrouw heel zeker !!!
geen van beide dan doe ik het wel met "manueel"-aquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, Deze mannelijk uitziende vrouw of het model van de hema?
het is als alcohol vrij bier hoor ... het intressante is er nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:30 schreef rosepetals het volgende:
Mooie vrouw/man.
En die BH wekt mijn interesse.
En de reclame heeft gewerktquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:30 schreef rosepetals het volgende:
Mooie vrouw/man.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
De Fok-peutertjes zijn van streek: ojee een androgyn persoon, wel of/niet doen? Geen zorgen: ook hij ziet je niet staan
Ik zie hem ook niet staan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
De Fok-peutertjes zijn van streek: ojee een androgyn persoon, wel of/niet doen? Geen zorgen: ook hij ziet je niet staan
Je zal maar een lelijker zijn als vrouw dan hij is als vrouw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Behoorlijk lekker wijf, voor een kerel.
Mooi meisjequote:Op dinsdag 13 december 2011 10:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IS ER DAN NIKS MEER ECHT??!!?!!?
Leuk meisje op die foto, lijkt wat op de zangeres van Tokyo Hotel, maar je wordt gewoon bespeeld door HEMA. Want het is een androgyn model.Oke weinig tiet, maar dat hebben Aziatische vrouwen ook. Vroeger nam je nog posters uit abri's mee waar Pamela Anderson op lag, tegenwoordig moet de jeugd het doen met een poster boven het bed van (achteraf blijkt) een man
![]()
klacht: HEMA nept mannen in NL
Je hebt het nieuwsbericht gelezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Androgyne mensen hebben sowieso vaak iets aparts vind ik, wellicht dat ze hem daarom gekozen hebben want afwijkend in standaard werkt, zeker in reklame want het houdt de aandacht langer vast. Deze gozer is toch allanger bekend?.. heeft volgens mij ook gelopen voor JPG.
Jij moet ons dus kunnen uitleggen hoe dat voeltquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zal maar een lelijker zijn als vrouw dan hij is als vrouw.
Je bent een stiekeme kast-homo!! KOM ERUIT MAN, KOM ERUIT!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef Sapstengel het volgende:
Als pure hetero voetbal-kijkende tieten-roepende man is het misschien moeilijk te verkroppen dat je, naar wat achteraf bleek, een man wel aantrekkelijk hebt gevonden.
Ik stopte net op tijd met fappen..quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef Sapstengel het volgende:
Als pure hetero voetbal-kijkende tieten-roepende man is het misschien moeilijk te verkroppen dat je, naar wat achteraf bleek, een man wel aantrekkelijk hebt gevonden.
Nee, vraag het controlaltdelete maar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij moet ons dus kunnen uitleggen hoe dat voelt
Vertel!!
Dat is de ruime meerderheid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zal maar een lelijker zijn als vrouw dan hij is als vrouw.
wait whut? wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, vraag het controlaltdelete maar.
Nee hoor, had helemaal niet gezien dat het een man was, dus vindt hem ook helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:46 schreef Levolution het volgende:
ITT: FOK!kertjes in de war over hun gevoelens.
Ik doelde voornamelijk op de mannelijke FOK!kers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, had helemaal niet gezien dat het een man was, dus vindt hem ook helemaal niet aantrekkelijk.
Ja dat ook maar heb um wel eens eerder gezien, ik kijk vaak FashionTV weet je en daar was ie ook eens bij. Ik vind JPG sowieso okee vandaar dat ie is blijven hangen, gerustgesteld nu?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je hebt het nieuwsbericht gelezen
Hoe weet je dat het terecht is?quote:
Die bovenste is het toch een geweldig lekker mokkelquote:
Ik dacht dat je meer een 'puur natuur'-type was en geen BH droeg. Stom van mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die dingen zitten gewoon voor geen meter.
Het liefst draag ik gewoon zo'n lange lap die ik vervolgens aan de achterkant vast laat knopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer een 'puur natuur'-type was en geen BH droeg. Stom van mij.
Ja, ik heb er ook geen problemen mee. Best of both worldsquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die bovenste is het toch een geweldig lekker mokkel
Skin is skin.quote:
Het was nog niet duidelijk of hij een hij of zij was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:14 schreef Lithia het volgende:
Beetje respectloos om hem, 'het' te noemen.
Ik zou hem doen, piemel of geen piemel.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor diverse mariene zoogdieren?
.. is hij niet gewoon ziek?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:16 schreef HeaN82 het volgende:
HEMA, dit moet niet gekker worden...
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:16 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dan kan je nog steeds 'hij/zij' zeggen of iets anders. Niet dat het me veel boeit, maar doen alsof er geen enkel ander mogelijkheid is om hem te noemen is een beetje 'quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het was nog niet duidelijk of hij een hij of zij was.
[ afbeelding ]
![]()
NEE!! Dit kan niet...mannen horen geen BH's te dragen....quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:18 schreefSaisai het volgende:
prachtige foto's. Ik vind het cool. Kom op, dit is toch juist superNederlands?
Anders ga je even moeilijk doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds 'hij/zij' zeggen of iets anders. Niet dat het me veel boeit, maar doen alsof er geen enkel ander mogelijkheid is om hem te noemen is een beetje ''.
Hoe bedoel je precies?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:18 schreef Saisai het volgende:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
NEE!! Dit kan niet...mannen horen geen BH's te dragen....
Dat is 't hem nou juist. We doen altijd maar of dit zo Nederlands is en alsof wij heel tolerant zijn, maar dat zijn we niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:18 schreef Saisai het volgende:
Ach, lezen is moeilijk. Is niet erg, blijf maar smoesjes geven.quote:
Daar zit iemand op de marketingafdeling die het wel in de vingers heeft. Laatst ook met die taarten en ik kan me heugen dat ze eerder ook al aardige dingen deden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:10 schreef S1gnum het volgende:
Slim van de HEMA. Dit zorgt weer voor lekker veel discussie in het oh zo heilige Nederland (waar we zogenaamd allemaal open minded zijn) waardoor de HEMA lekker veel reclame maakt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
NEE!! Dit kan niet...mannen horen geen BH's te dragen....
Nederland staat toch redelijk vooraan met homohuwelijk/ openheid in sexuele voorkeur/ travestie..quote:
Hier ben ik wel mee eens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
[..]
Nederland staat toch redelijk vooraan met homohuwelijk/ openheid in sexuele voorkeur/ travestie..
Ik blijf erbij dat ik het cool vind. het is 2011 mensen, stel je niet zo aan.
Sowieso verdient het eigenlijk geen piemel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ach, lezen is moeilijk. Is niet erg, blijf maar smoesjes geven.
Ja, maar niet voor zo'n reclameblad....ik vind het een beetje vrouw onvriendelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:22 schreef Saisai het volgende:
[..]
[..]
Nederland staat toch redelijk vooraan met homohuwelijk/ openheid in sexuele voorkeur/ travestie..
Ik blijf erbij dat ik het cool vind. het is 2011 mensen, stel je niet zo aan.
Ik ben een vrouw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:24 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor zo'n reclameblad....ik vind het een beetje vrouw onvriendelijk.
Ik zal eens in de kast van mijn zusje snuffelen, opzoek naar wat mooie BH's. Hopelijk heeft ze die rode nog met dat mooie strikje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:21 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Wil jij er eentje voor mijn aan doen + foto![]()
okquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sowieso verdient het eigenlijk geen piemel.
[ afbeelding ]
![]()
De meeste modellen zijn dan ook kapot lelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:26 schreef RadioSlut het volgende:
Kan je nagaan hoe weinig verschil er is tussen een vrouwelijk model en die Andrej.
Deze beha is dus voor vrouwen die hun tieten groter willen doen lijken. Een mannelijk model benadrukt dit punt juist goed. Slimme marketing.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef Franknfurter het volgende:
Punt blijft: een bh is voor tieten. Ik vind hem prachtig als vrouwelijk model maar het is weer zo geforceerd tolerant. Laat hem dan een jurkje dragen, dat heeft te maken met smaak. Bh's zijn gewoon voor tieten en ook niet iedere vrouw heeft die. Als je niks hebt om een bh voor aan te trekken, dan slaat het toch nergens op? Dit heeft hetzelfde nut als een 6-jarige in bikini te laten hobbelen.
Ach, het is wel fijn om je vrouwelijker te voelen. Beetje misleidend, maar als dat helpt voor hun eigenwaarde, why not.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef Franknfurter het volgende:
Punt blijft: een bh is voor tieten. Ik vind hem prachtig als vrouwelijk model maar het is weer zo geforceerd tolerant. Laat hem dan een jurkje dragen, dat heeft te maken met smaak. Bh's zijn gewoon voor tieten en ook niet iedere vrouw heeft die. Als je niks hebt om een bh voor aan te trekken, dan slaat het toch nergens op? Dit heeft hetzelfde nut als een 6-jarige in bikini te laten hobbelen.
Ik ken een meisje die geen gaatjes durft te laten schieten in haar oren, dus ze draagt van die klip-oorbellen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:14 schreef Franknfurter het volgende:
dan zal je vast kleine tieten hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:27 schreef Superslechterik het volgende:
Hulde aan deze bh.![]()
Heb meteen een berg ingeslagen, mijn tieten en ik zijn erg gelukkig nu.
Aah, haha, wat leuk voor julliequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:27 schreef Superslechterik het volgende:
Hulde aan deze bh.![]()
Niet doen, puur natuur is veel mooierquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:27 schreef Superslechterik het volgende:
Hulde aan deze bh.![]()
Nou, nou wat een straf is dat zeg.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:28 schreef wise het volgende:
[..]
dan zal je vast kleine tieten hebben.
Oh, niet zo extreem zijn joh. Sommige vrouwen zijn geen planken en hebben ook geen rugklachten of vieze hangtieten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Nou, nou wat een straf is dat zeg.
In de zomer kan ik zonder bh rond lopen, geen rugpijn, geen vieze hangtieten als ik ouder ben
en als ik mannen voor de gek wil houden trek ik zo'n bh aan en heb ik ook grote tieten.
Ah, er zit niets tussenin. Ik snap het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:05 schreef Superslechterik het volgende:
Ik ben ook geen plank, maar een cup D wordt er met de jaren niet mooier op...
Ja dat klopt, of je hebt plank of je hebt D, die tussenmaten zijn er om het voor mannen ingewikkeld te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah, er zit niets tussenin. Ik snap het.
Je snapt me best.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah, er zit niets tussenin. Ik snap het.
Bedank voor de info! Wat zijn modjes de laatste tijd toch behulpzaam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja dat klopt, of je hebt plank of je hebt D, die tussenmaten zijn er om het voor mannen ingewikkeld te maken.
Jammer wel dat je gruwelijk door de mand valt als jij je bh'tje eenmaal uittrekt.Die deceptie die je zult achterlaten, auw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
In de zomer kan ik zonder bh rond lopen, geen rugpijn, geen vieze hangtieten als ik ouder ben
en als ik mannen voor de gek wil houden trek ik zo'n bh aan en heb ik ook grote tieten.
Het verschil is niet zo groot hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Jammer wel dat je gruwelijk door de mand valt als jij je bh'tje eenmaal uittrekt.Die deceptie die je zult achterlaten, auw.
Als er weinig verschil in zit en je doet alsof het gruwelijk is om een cup D te hebben, dan krijg je geen 'grote tieten' als je zo'n BH draagt in jouw geval. Tenminste, zo zie ik het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:12 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Het verschil is niet zo groot hoor.
Overigens hoef ik op niemand indruk te maken..
Niet afvragen, gewoon genieten.quote:
Natuurlijk krijg ik geen cup D met zo'n bh, maar wel bijna een cupmaat groter en ik vind dat ineens groot ja als ik naar beneden kijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als er weinig verschil in zit en je doet alsof het gruwelijk is om een cup D te hebben, dan krijg je geen 'grote tieten' als je zo'n BH draagt in jouw geval. Tenminste, zo zie ik het.
Als het bijna een cupmaat groter lijkt, dan is het niet een klein verschil lijkt me. Weet je zeker dat je geen indruk wilt maken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:30 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg ik geen cup D met zo'n bh, maar wel bijna een cupmaat groter en ik vind dat ineens groot ja als ik naar beneden kijk.
Volgens de hema moet de BH 2 cupmaten verschil maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als het bijna een cupmaat groter lijkt, dan is het niet een klein verschil lijkt me. Weet je zeker dat je geen indruk wilt maken?
Nou, als er geen man zal zijn dat teleurgesteld wordt als je ineens een cup minder hebt als je je BH uittrekt, dan is er niets aan de hand uiteraard.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Volgens de hema moet de BH 2 cupmaten verschil maken.
Waarom zou ik indruk willen maken.
Wat denk je toch goed aan onze gevoelens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, als er geen man zal zijn dat teleurgesteld wordt als je ineens een cup minder hebt als je je BH uittrekt, dan is er niets aan de hand uiteraard.
Soms kan je het makkelijk onderscheiden, maar soms ook niet. Dan vind ik het oprecht naar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat denk je toch goed aan onze gevoelens.
De enige die mijn tieten te zien krijgt weet allang hoe ze eruit zien zonder bh.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, als er geen man zal zijn dat teleurgesteld wordt als je ineens een cup minder hebt als je je BH uittrekt, dan is er niets aan de hand uiteraard.
Maar je bent wel met me eens dat er mannen zullen zijn die teleurgesteld worden als je ineens een cup blijkt te missen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
De enige die mijn tieten te zien krijgt weet allang hoe ze eruit zien zonder bh.
Beetje misleidend is dat inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Soms kan je het makkelijk onderscheiden, maar soms ook niet. Dan vind ik het oprecht naar.
Net zoals kilo's make-up dragen en dat de man zich kapot schrikt in de morgen.
Och, mijn gedrag is de volgende morgen ook niet hetzelfde als de avond ervoor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Lithia het volgende:
[..]
Soms kan je het makkelijk onderscheiden, maar soms ook niet. Dan vind ik het oprecht naar.
Net zoals kilo's make-up dragen en dat de man zich kapot schrikt in de morgen.
Uiteraard, maar je moet zo'n bh ook niet aan doen om mannen mee naar huis te nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar je bent wel met me eens dat er mannen zullen zijn die teleurgesteld worden als je ineens een cup blijkt te missen?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Oke, de voorkant lijkt groter, de zijkant blijft hetzelfde en het is geen cup groter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je moet zo'n bh ook niet aan doen om mannen mee naar huis te nemen.
Overigens scheelt het geen cup maat, probleem blijft namelijk dat het nu vanaf de voorkant op wat lijkt, maar vanaf de zijkant heb je nog steeds dezelfde cup.
Mijn tieten blijven ook even klein, alleen zijn ze letterlijk omhoog geduwd, waardoor het wat lijkt. De zijkant blijft gewoon hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oke, de voorkant lijkt groter, de zijkant blijft hetzelfde en het is geen cup groter.
Naar mijn gevoel blijven je tieten dan net zo klein. Of ben ik nou zo achterlijk dat ik het maar niet snap.![]()
Klinkt erg cliché, maar nu ben ik serieus benieuwd naar foto's.
Dat dus, echt een mooi mensquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:30 schreef rosepetals het volgende:
Mooie vrouw/man.
Doe nou niet zo preutsquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Mijn tieten blijven ook even klein, alleen zijn ze letterlijk omhoog geduwd, waardoor het wat lijkt. De zijkant blijft gewoon hetzelfde.
En ik ga mijn tieten niet op internet zetten.
Ja dikke bollen op snakelady?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dus, echt een mooi mens
Alleen de bh wekt niet mijn interesse, met mijn cupmaat geen push up nodig.
Sideboobsquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Mijn tieten blijven ook even klein, alleen zijn ze letterlijk omhoog geduwd, waardoor het wat lijkt. De zijkant blijft gewoon hetzelfde.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Hmm, ik heb dus mijn tijd verspildquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als er weinig verschil in zit en je doet alsof het gruwelijk is om een cup D te hebben, dan krijg je geen 'grote tieten' als je zo'n BH draagt in jouw geval. Tenminste, zo zie ik het.
Maar ik wilde dus zeggen is omdat het hoe dan ook klein blijft, dat er geen of weinig mannen zijn die ineens denken dat je ook grote tieten hebt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Deze reactie, sowiesoquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef Saarbarbaar het volgende:
Als zijn haar een stuk korter was geweest en hij geen wijvenkleren zou dragen..Mooi gezicht wel enzo
Maar mannen laten poseren als vrouw (verkleed)
![]()
![]()
Wat ik bedoelde, als ik die bh aan trek lijkt het alsof ik ook grote(re) tieten heb.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:07 schreef Lithia het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik heb dus mijn tijd verspildMijn punt was dat ze hoe dan ook klein bleven, hoe groter het ook lijkt. Je deed namelijk net alsof je ineens meer borsten had:
[..]
Maar ik wilde dus zeggen is omdat het hoe dan ook klein blijft, dat er geen of weinig mannen zijn die ineens denken dat je ook grote tieten hebt.
Sorry voor de misverstand en drukte.
dikke bollen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dikke bollen op snakelady?
Wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
dikke bollen?![]()
Maar ja, ik heb een flinke boezem, met een push up ziet dat er niet uit.
Je zegt letterlijk dit:quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef Superslechterik het volgende:
Wat ik bedoelde, als ik die bh aan trek lijkt het alsof ik ook grote(re) tieten heb.
Dat mannen er niet intrappen interesseert me niet, als ik die bh zou aantrekken om indruk op de mannen te maken dan zou ik wel naakt over straat gaan.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je zegt letterlijk dit:
"en als ik mannen voor de gek wil houden trek ik zo'n bh aan en heb ik ook grote tieten."
NOU, VERKLAAR DAT EENS.
En ja, ik neem alles letterlijk.
Heb je ook niet nodig. Een diepe inkijk heb je al.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
dikke bollen?![]()
Ja, zonder foto weet ik ook niet wat ik daar van moet denken natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
dikke bollen?![]()
Nee joh, ik draag liever een L-shape bh, met een push up lijken ze zo nepquote:
Niks mis met eens variëren op zijn tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee joh, ik draag liever een L-shape bh, met een push up lijken ze zo nep.
Wat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee joh, ik draag liever een L-shape bh, met een push up lijken ze zo nep
hahaha, thnxquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb je ook niet nodig. Een diepe inkijk heb je al.
Nee, want je herhaalt je alleen maar en je verklaart niet wat je met die zin bedoelt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Superslechterik het volgende:
[..]![]()
Wat ik bedoelde, als ik die bh aan trek lijkt het alsof ik ook grote(re) tieten heb.
Dat mannen er niet intrappen niet van onder de indruk zijn interesseert me niet, als ik die bh zou aantrekken om indruk op de mannen te maken dan zou ik wel naakt over straat gaan
Snap je het nu wel?
Check haar fobo dan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, zonder foto weet ik ook niet wat ik daar van moet denken natuurlijk
Aangeraden door Daphne Deckersquote:
Je zal vast wel al in mijn fobo hebben gekeken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, zonder foto weet ik ook niet wat ik daar van moet denken natuurlijk
Ze lijken groter anders zou ik toch gewoon een normale bh aantrekken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, want je herhaalt je alleen maar en je verklaart niet wat je met die zin bedoelt.
Mannen voor de gek houden kan alleen als je borsten daadwerkelijk groter uitzien. Het leek groter en het was geen cup groter en je borsten blijven net zo klein. Daar waren we over eens.
Het maakt niet uit of het jou boeit of niet, als je zogenaamd mensen iets wil laten intrappen, dan moet je ook iets hebben om ze in te laten trappen.
Dit is het probleem: Je geeft zure opmerkingen over vrouwen met een cup D of meer, je zegt netjes dat je dan óók dikke borsten krijgt als je zo'n BH draagt. Als je zo'n vergelijking maakt, dan laat je zien dat ze ook daadwerkelijk groter lijken en als je ook nog een opmerking plaats dat je mannen in wilt laten trappen als je het draagt, dan ga je ervanuit dat anderen dat ook vinden en daar echt in zouden trappen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Ze lijken groter anders zou ik toch gewoon een normale bh aantrekken?
Dat was wel een goed plan ja. Maar wat ik zo uit obscure camera hoeken en ongemakkelijk gesneden foto's kan deduceren met betrekking tot jouw borstpartij zit dat (naar ik vermoed) allemaal wel snor, zelfs zonder push up bh.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Aangeraden door Daphne Deckersdat is dan wel weer jammer maar ok.
[..]
Je zal vast wel al in mijn fobo hebben gekeken.
Discussie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef Lithia het volgende:
Oh, ik hou van dit soort discussies. Helaas moet ik even iets nuttigs doen voordat de dag voorbij is.
Booo.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Discussie?
-"Jouw tieten zijn te klein"
-"Nee helemaal niet"
-"Welles"
-"Nietes"
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was wel een goed plan ja. Maar wat ik zo uit obscure camera hoeken en ongemakkelijk gesneden foto's kan deduceren met betrekking tot jouw borstpartij zit dat (naar ik vermoed) allemaal wel snor, zelfs zonder push up bh.
Goedgekeurd
Het is wél een discussiequote:Op dinsdag 13 december 2011 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Discussie?
-"Jouw tieten zijn te klein"
-"Nee helemaal niet"
-"Welles"
-"Nietes"
Daarom! Dat vroeg ik ook al.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef S1gnum het volgende:
"Groot" en "klein" is relatief. We hebben pics nodig anders kunnen we geen oordeel geven.
Och, luchtige discussies zijn leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het is wél een discussie
-Nee, het is géén discussie.
Ja, je zou maar een meningsverschil hebben. Zo kan je alles wel omdraaien.
Zelfs als het niet serieus is, kan het nog steeds een discussie zijn.
Je snapt het echt niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit is het probleem: Je geeft zure opmerkingen over vrouwen met een cup D of meer, je zegt netjes dat je dan óók dikke borsten krijgt als je zo'n BH draagt. Als je zo'n vergelijking maakt, dan laat je zien dat ze ook daadwerkelijk groter lijken en als je ook nog een opmerking plaats dat je mannen in wilt laten trappen als je het draagt, dan ga je ervanuit dat anderen dat ook vinden en daar echt in zouden trappen.
Maar ik denk juist dat je gewoon plat bent, niemand zal misleiden en dat je borsten niet vergelijkbaar is met iemand die écht dikkere tieten hebben. (als je bijvoorbeeld (BIJVOORBEELD) een A cup hebt en dan een velletje papier in stopt, dan lijkt het wel groter, maar het maakt geen moer uit)
Want dat was de conclusie, we vonden dat het niet groter leek.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef BB-King het volgende:
Geeft weer een nieuwe dimensie aan de HEMA-worst.
Tja, als het groter lijkt als je een velletje wc papier in je BH stopt, dan zie ik het als jouw interpretatie dat het 'groot' is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet.
Het hele idee van die bh is dat het groter LIJKT en dat doen ze ook.
Overigens heb ik geen A.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef BB-King het volgende:
Geeft weer een nieuwe dimensie aan de HEMA-worst.
Natuurlijk lijkt het groter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Tja, als het groter lijkt als je een velletje wc papier in je BH stopt, dan zie ik het als jouw interpretatie dat het 'groot' is.
Doe me een plezier en zeg niet meer dat je dan óók groter lijkt en niet meer vergelijken met grotere cupmaten. Of dat mensen zogenaamd op iets intrappen. Het misleid nogal.
Je hebt tenslotte gelijkt, het lijkt groter.
Jup ik ben achterlijk. Toch bedankt voor het uitleggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Natuurlijk lijkt het groter.
Fijn dat je dat na 3 pagina's eindelijk snapt.
Mis-lei-dend dit, serieus. Werk daar eens aan voor de toekomstige discussies als je je tieten pronkt wat een milimeter dikker lijkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:30 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg ik geen cup D met zo'n bh, maar wel bijna een cupmaat groter en ik vind dat ineens groot ja als ik naar beneden kijk.
Niet lullig bedoelt verder hoor, maar ze zegt dat het geheel groter lijkt, dat is toch precies wat een push-up BH doet? Was dat nou echt zo raar allemaal?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:45 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jup ik ben achterlijk. Toch bedankt voor het uitleggen.
[..]
Mis-lei-dend dit, serieus. Werk daar eens aan voor de toekomstige discussies als je je tieten pronkt wat een milimeter dikker lijkt.
Ik begrijp het probleem ook niet zo, ze heeft een vaste vriend, die weet allang hoe haar borsten er uit zien, dus misleidend naar hem is het niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt verder hoor, maar ze zegt dat het geheel groter lijkt, dat is toch precies wat een push-up BH doet? Was dat nou echt zo raar allemaal?
Ja ach, gewoon lachen en ja knikken dan maar he?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem ook niet zo, ze heeft een vaste vriend, die weet allang hoe haar borsten er uit zien, dus misleidend naar hem is het niet.
Andere mannen zullen het alleen met een push-up zien, nooit zonder, dus misleidend naar hun is het ook niet.
Begrijp dus heel die discussie niet zo, boeiend!
Zonder het echte resultaat gezien te hebben kan iets nog steeds misleidend zijn. De definitie van misleiding heeft het niet over of je nu wel of niet weet hoe het er echt uitziet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik begrijp het probleem ook niet zo, ze heeft een vaste vriend, die weet allang hoe haar borsten er uit zien, dus misleidend naar hem is het niet.
Andere mannen zullen het alleen met een push-up zien, nooit zonder, dus misleidend naar hun is het ook niet.
Ik zal het niet lullig opvatten. Ik zal het je netjes uitleggen. Het probleem ligt o.a hoe je het zelf zegt 'geheel groter'. Ik vroeg me namelijk af of het bij nou werkelijk vrij veel groter is of dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt verder hoor, maar ze zegt dat het geheel groter lijkt, dat is toch precies wat een push-up BH doet? Was dat nou echt zo raar allemaal?
1. ze kijkt neer op mensen met een cup D, dat geeft sowieso niet aan dat ze grote borsten heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:00 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
En dan zegt ze dat het een cup groter lijkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:12 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Het verschil is niet zo groot hoor.
Overigens hoef ik op niemand indruk te maken..
Dus nu is ineens cup groter? Dat is niet bepaald weinig verschil meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:30 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Dan ontkent ze het.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je moet zo'n bh ook niet aan doen om mannen mee naar huis te nemen.
Overigens scheelt het geen cup maat, probleem blijft namelijk dat het nu vanaf de voorkant op wat lijkt, maar vanaf de zijkant heb je nog steeds dezelfde cup.
Alles kwam vrij ongelukkig uit. Een vergelijking maken van hierboven, claimen dat het misleid en dat het een cup groter lijkt, blijkt een misvatting te zijn. Het kwam groter over dan het bleek. Ja, het lijkt groter, maar als het een heel klein beetje is en dan deze argumenten horen dat het een cup groter lijkt, etc. is verwarrend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, laten we over jouw borsten praten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vochtige discussies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Och, luchtige discussies zijn leuk.
Sorry, Lithia, maar nee, ik ga dit niet lezen. (Te laat, toch gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zal het niet lullig opvatten. Ik zal het je netjes uitleggen. Het probleem ligt o.a hoe je het zelf zegt 'geheel groter'. Ik vroeg me namelijk af of het bij nou werkelijk vrij veel groter is of dat het wel meevalt.
Mevrouwtje hier vertelt dit:
[..]
1. ze kijkt neer op mensen met een cup D, dat geeft sowieso niet aan dat ze grote borsten heeft.
2. Ze vergelijkt wel haar borsten met een cup D en dat ze óók grote borsten heeft.
3. ze geeft aan dat ze mannen voor de gek kan houden, wat aangeeft dat er een groot verschil in zit.
Dan krijg ik deze post waar ze netjes zegt dat er weinig verschil in zit:
[..]
En dan zegt ze dat het een cup groter lijkt.
[..]
Dus nu is ineens cup groter? Dat is niet bepaald weinig verschil meer.
[..]
Dan ontkent ze het.
En zo steeds weer. Enige wat ik wilde horen was een bevestiging of geen bevestiging om mijn reactie:
[..]
Alles kwam vrij ongelukkig uit. Een vergelijking maken van hierboven, claimen dat het misleid en dat het een cup groter lijkt, blijkt een misvatting te zijn. Het kwam groter over dan het bleek. Ja, het lijkt groter, maar als het een heel klein beetje is en dan deze argumenten horen dat het een cup groter lijkt, etc. is verwarrend.
Goed planquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, laten we over jouw borsten praten.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik zal het niet lullig opvatten. Ik zal het je netjes uitleggen. Het probleem ligt o.a hoe je het zelf zegt 'geheel groter'. Ik vroeg me namelijk af of het bij nou werkelijk vrij veel groter is of dat het wel meevalt.
Mevrouwtje hier vertelt dit:
[..]
1. ze kijkt neer op mensen met een cup D, dat geeft sowieso niet aan dat ze grote borsten heeft.
2. Ze vergelijkt wel haar borsten met een cup D en dat ze óók grote borsten heeft.
3. ze geeft aan dat ze mannen voor de gek kan houden, wat aangeeft dat er een groot verschil in zit.
Dan krijg ik deze post waar ze netjes zegt dat er weinig verschil in zit:
[..]
En dan zegt ze dat het een cup groter lijkt.
[..]
Dus nu is ineens cup groter? Dat is niet bepaald weinig verschil meer.
[..]
Dan ontkent ze het.
En zo steeds weer. Enige wat ik wilde horen was een bevestiging of geen bevestiging om mijn reactie:
[..]
Alles kwam vrij ongelukkig uit. Een vergelijking maken van hierboven, claimen dat het misleid en dat het een cup groter lijkt, blijkt een misvatting te zijn. Het kwam groter over dan het bleek. Ja, het lijkt groter, maar als het een heel klein beetje is en dan deze argumenten horen dat het een cup groter lijkt, etc. is verwarrend.
Die aanname maak ik niet, ze zegt letterlijk dat ze het vieze hangtieten vindt (terwijl dat zeker niet geldt voor alle tieten gelukkig). Dat geeft toch niet aan dat ze het leuk vindt of wel? Waarom zou je zoiets zeggen als je zogenaamd een cup c zou hebben (wat dan een cup D wordtquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, Lithia, maar nee, ik ga dit niet lezen. (Te laat, toch gedaan) Maar wat doet het er nou toe, ze heeft borsten die tegen de c aan zitten en met een push up tegen een d. Echter lijkt ze niet neer te kijken op mensen met een d cup, dat is een aanname die je maakt.
Maar nu ik het geheel zo review kan ik me jouw verwarring en drang naar opheldering voorstellen, echter het zou je niet zo moeten boeien dat je er zo'n punt van maakt, als vrouw zijnde weet je dat je borsten niet groter worden van een push up.
Dit alles gezegd, erg vermakelijk, dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die aanname maak ik niet, ze zegt letterlijk dat ze het vieze hangtieten vindt (terwijl dat zeker niet geldt voor alle tieten gelukkig). Dat geeft toch niet aan dat ze het leuk vindt of wel? Waarom zou je zoiets zeggen als je zogenaamd een cup c zou hebben (wat dan een cup D wordt) en waarom zou je een push-up nodig hebben als je al een cup C hebt? En jij zegt dat ik aannames maak? Jij gaat nu gewoon vanuit dat het een cup C is. Ik vroeg gewoon netjes na hoeveel groter het nou is of niet.
Je kan nu wel moralistisch doen en roepen 'wat boeit het', maar je mengt er net zo gezellig in als de rest.
Ik vermaak me, net zoals jij door te 'discussieren'. Enige waar ik om vroeg was om een opheldering en ik ben gewoon koppig genoeg om door te drammen totdat ik een nette 'ja' of 'nee' krijg.
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Wat is Internet toch leuk af en toe
Vrouwen en humor.quote:
LO, ik snap je wel, ze praat nogal ehm...tegenstrijdig, maar is de moeite niet om je druk over te maken joh.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, laten we over jouw borsten praten.
Ben ik nou de enige die deze ninja edit heeft gezien en de verandering nogal een verschil vind?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dus, echt een mooi mens
Alleen de bh wekt niet mijn interesse, met mijn cupmaat geen push up nodig.
Eerst was het alleen Dat dus, en doelde op het eerste.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die deze ninja edit heeft gezien en de verandering nogal een verschil vind?
Ik maak me er niet zo druk om. Ik vind het stiekem leuk om van een mug een olifant te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
LO, ik snap je wel, ze praat nogal ehm...tegenstrijdig, maar is de moeite niet om je druk over te maken joh.
Zeker niet als ze er achter komt dat ook kleine borsten met de jaren gaan hangen en ze straks met 2 theezakjes zit
Gravity is a bitch
Waarom zou je zo'n push up bh willen die je borsten 2 cuppen groter makenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:43 schreef Karina het volgende:
Wat is er eigenlijk anders aan deze push-up in vergelijking tot andere?
ik kan ook wel wat push gebruiken![]()
Nou ik heb er 15 euro aan besteed en ik draag em nooit, zit echt meer opvulling in en dat valt idd opquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:06 schreef Karina het volgende:
Er zit dus gewoon meer opvulling in dan in "normale" push-ups? Dat gaat wel opvallen jaMisschien leuk bij een speciaal jurkje of zo.
Kinderen zien gewoon een mooie vrouw, thats it, and ook als zouden ze met homofilie in contact worden gebracht, boeiend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:12 schreef gers het volgende:
Gadverdamme dat zo'n smerige actie gepromoot wordt door de HEMA, denk eens aan al die onschuldige kinderen die met dit homofilie gedrag ongevraagd wordt gebombardeerd.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef Sapstengel het volgende:
ditquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:54 schreef PeZu het volgende:
TS is boos omdat hij zich stiekum heeft afgebeert op een man
Goedkoper dan een boobjobquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Nou ik heb er 15 euro aan besteed en ik draag em nooit, zit echt meer opvulling in en dat valt idd op
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:05 schreef Adelante het volgende:
Leuk meisje op die foto, lijkt wat op de zangeres van Tokyo Hotel,
Ja maar een boobjob is blijvend, dit is dat je ineens een volle C hebt en normaal een kleine Bquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Goedkoper dan een boobjobNiet dat ik dat ooit zou doen, maar kun je wel even kijken hoe dat eruit zou zien.
Ja dat bedoel ik, kun je voor de grap even kijken hoe je eruit ziet met een vollere boezemquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:47 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ja maar een boobjob is blijvend, dit is dat je ineens een volle C hebt en normaal een kleine BJe kan altijd passen natuurlijk
kun je iets aan doen markquote:
er zit wat tumor op zijn wang.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:54 schreef blup het volgende:
Die andrej, ik weet niet hoor.
[ afbeelding ]
echt¿quote:
Hoezo 'en?'? ik denk gewoon hardop (typend).quote:
Allemaal heel mooi!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:16 schreef wise het volgende:
gifs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
heb em al in een bushokje zien hangen
Zou jij hem doen?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:31 schreef Meloewa het volgende:
Vandaag 3 x op bushokjes zien hangen met verschillende ouftis
Wat een lekkertje
Nette instellingquote:Op woensdag 14 december 2011 14:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja mij maakt niks uit of nu vrouw of een man is
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is dat met dat 'lesbische' gedrag aldoor?
interessantdoenerij
Zeg ik dat? lesbisch gedrag is anders dan echt lesbisch zijn...quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeg ik dat? lesbisch gedrag is anders dan echt lesbisch zijn...
Wow, wel eens een meisje gekust. Gelijk bi of lesbisch
Wat is dezen zin dang?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]dat jullie meestal altijd het ''
'' gebruiken als iets man schijnt te zijn kan ik niks aan doen.
Ik lees bagger.quote:
175 iq mang sowieso.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel intelligente users![]()
Dankequote:Op woensdag 14 december 2011 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel intelligente users![]()
beetje zwakbegaafd?quote:
Ga jij nou maar gewoon met je moeder naar ouderavondquote:
Is goed hoor jochiequote:Op woensdag 14 december 2011 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
175 iq mang sowieso.
180kg deadpress alles
manquote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon met je moeder naar ouderavond
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mandoe eens niet zo kattig.
Je haat mij gewoon.
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon met je moeder naar ouderavond
hoho dat zal..volgens mij gooi je je computertje nog net niet door het raam.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik ontken haat/liefde/medeleven of wat voor gevoelens dan ook jegens fokusers.
Je moet wat vinden? Je vindt gewoon wat, en wat je vindt, dat vind je.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:00 schreef Toradora het volgende:
Wat moet ik als bi-zijnde nou van hem/haar vinden... Waar val ik nou op.
Ik weet het niet meer.
Mijn geaardheid, wat is het nou
Klote Hema
Zal dan wel aan mij liggen maar wat bedoel je hier nou weer mee?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hoho dat zal..volgens mij gooi je je computertje nog net niet door het raam.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Je moet wat vinden? Je vindt gewoon wat, en wat je vindt, dat vind je.
Ja dat vond ik eerst ook!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef Gattaca het volgende:
[..]
Je moet wat vinden? Je vindt gewoon wat, en wat je vindt, dat vind je.
Vrouwen zijn altijd in de war.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:09 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja dat vond ik eerst ook!
Totdat er een knappe vrouw/man?????????? op mijn beeld verscheen, nu ben ik helemaal in de war.
Dat je hartstikke gefrustreerd bent en haat dragend...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal dan wel aan mij liggen maar wat bedoel je hier nou weer mee?
Juist niet, lees mijn eerdere opmerking.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat je hartstikke gefrustreerd bent en haat dragend...
''quote:Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist niet, lees mijn eerdere opmerking.
Zegt wel wat over jouw incasseringsvermogen trouwens.
Maar hier even een ''-smily om te compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei!
pics?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef Toradora het volgende:
[..]
Klopt, we klagen ook teveel.
Maar daarin tegen pijpen we je wel klaar.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
''''Ja die had ik er graag bij vervolg. Dat jij dacht dat ik dat meende zegt ook iets over jouw inschattingsvermogen
Oke, terugkrabbelen... touche dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Niet nodig, ik neem aan dat je het of krijgt, of iedere avond met het broekje omlaag zit voor je pc.quote:
Broekje omlaag bij de pc.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:27 schreef Toradora het volgende:
[..]
Niet nodig, ik neem aan dat je het of krijgt, of iedere avond met het broekje omlaag zit voor je pc.
Dat kunnen sommigen nog niet eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef Toradora het volgende:
[..]
Klopt, we klagen ook teveel.
Maar daarin tegen pijpen we je wel klaar.
Vrouwen met kleine tieten krijgen veel mannelijke aandacht rondom the assquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb er 1 gekocht om te proberen.Van mezelf heb ik bijna niks. Als ik ooit een BH koop koop ik altijd maat A maar die zijn altijd nog veel te groot maar om nou een AAA te kopen..., dan zou ik me zo stom voelen.
Ja ik weet ook wel dat AA het kleinst is, ik overdreef alleen omdat ik er niet bepaald blij mee ben dat ze zo klein zijn.quote:
Heb je een beetje een goede kont?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel dat AA het kleinst is, ik overdreef alleen omdat ik er niet bepaald blij mee ben dat ze zo klein zijn.
Ach. Wie het kleine niet eert!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel dat AA het kleinst is, ik overdreef alleen omdat ik er niet bepaald blij mee ben dat ze zo klein zijn.
ik snap het nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:55 schreef Adelante het volgende:
De rabobank had ook AAA en die waren er maar wat blij mee
quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:26 schreef damirovic het volgende:
Heb gefapt voor ik het wist.
En heb gefapt nadat ik het wist.
Nou, probeer de BHquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:06 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |