quote:Mannelijk model in campagne push-up beha
Laatste update: 13 december 2011 09:52 info
AMSTERDAM - Het Nederlandse warenhuis HEMA laat in de reclamecampage van haar nieuwste push-up beha het mannelijke model Andrej Pejic de lingerie aanprijzen.
Foto: Hema
HEMA wil aantonen dat de bh zo goed werkt, dat zelfs mannen er een indrukwekkend decolleté van krijgen.
De twintigjarige Andrej Pejic is een van de bekendse androgyne modellen van het moment.
Door zijn vrouwelijke gezicht, slanke figuur en lange, platinablonde haren kan Andrej ingezet worden voor het showen van zowel herenmode als mode voor vrouwen.
Paul Smith
Pejic werkte onder anderen voor Paul Smith, Marc Jacobs en Jean Paul Gaultier.
Vanaf 13 december is Andrej op posters van HEMA door heel Nederland te bewonderen. Hij draagt diverse jurkjes van het warenhuis en showt hierbij zijn decolleté.
mannelijk uitziende vrouw heel zeker !!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:18 schreef Sapstengel het volgende:
Wat zou je liever doen? Een mannelijk uitziende vrouw of een vrouwelijk uitziende man?
Okay, Deze mannelijk uitziende vrouw of het model van de hema?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
mannelijk uitziende vrouw heel zeker !!!
geen van beide dan doe ik het wel met "manueel"-aquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, Deze mannelijk uitziende vrouw of het model van de hema?
het is als alcohol vrij bier hoor ... het intressante is er nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:30 schreef rosepetals het volgende:
Mooie vrouw/man.
En die BH wekt mijn interesse.
En de reclame heeft gewerktquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:30 schreef rosepetals het volgende:
Mooie vrouw/man.
En die BH wekt mijn interesse.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
De Fok-peutertjes zijn van streek: ojee een androgyn persoon, wel of/niet doen? Geen zorgen: ook hij ziet je niet staan
Ik zie hem ook niet staan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:32 schreef controlaltdelete het volgende:
De Fok-peutertjes zijn van streek: ojee een androgyn persoon, wel of/niet doen? Geen zorgen: ook hij ziet je niet staan
Je zal maar een lelijker zijn als vrouw dan hij is als vrouw.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Behoorlijk lekker wijf, voor een kerel.
Mooi meisjequote:Op dinsdag 13 december 2011 10:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IS ER DAN NIKS MEER ECHT??!!?!!?
Leuk meisje op die foto, lijkt wat op de zangeres van Tokyo Hotel, maar je wordt gewoon bespeeld door HEMA. Want het is een androgyn model.Oke weinig tiet, maar dat hebben Aziatische vrouwen ook. Vroeger nam je nog posters uit abri's mee waar Pamela Anderson op lag, tegenwoordig moet de jeugd het doen met een poster boven het bed van (achteraf blijkt) een man
![]()
klacht: HEMA nept mannen in NL
Je hebt het nieuwsbericht gelezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Androgyne mensen hebben sowieso vaak iets aparts vind ik, wellicht dat ze hem daarom gekozen hebben want afwijkend in standaard werkt, zeker in reklame want het houdt de aandacht langer vast. Deze gozer is toch allanger bekend?.. heeft volgens mij ook gelopen voor JPG.
Jij moet ons dus kunnen uitleggen hoe dat voeltquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zal maar een lelijker zijn als vrouw dan hij is als vrouw.
Je bent een stiekeme kast-homo!! KOM ERUIT MAN, KOM ERUIT!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef Sapstengel het volgende:
Als pure hetero voetbal-kijkende tieten-roepende man is het misschien moeilijk te verkroppen dat je, naar wat achteraf bleek, een man wel aantrekkelijk hebt gevonden.
Ik stopte net op tijd met fappen..quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef Sapstengel het volgende:
Als pure hetero voetbal-kijkende tieten-roepende man is het misschien moeilijk te verkroppen dat je, naar wat achteraf bleek, een man wel aantrekkelijk hebt gevonden.
Nee, vraag het controlaltdelete maar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Jij moet ons dus kunnen uitleggen hoe dat voelt
Vertel!!
Dat is de ruime meerderheid.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Je zal maar een lelijker zijn als vrouw dan hij is als vrouw.
wait whut? wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, vraag het controlaltdelete maar.
Nee hoor, had helemaal niet gezien dat het een man was, dus vindt hem ook helemaal niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:46 schreef Levolution het volgende:
ITT: FOK!kertjes in de war over hun gevoelens.
Ik doelde voornamelijk op de mannelijke FOK!kers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, had helemaal niet gezien dat het een man was, dus vindt hem ook helemaal niet aantrekkelijk.
Ja dat ook maar heb um wel eens eerder gezien, ik kijk vaak FashionTV weet je en daar was ie ook eens bij. Ik vind JPG sowieso okee vandaar dat ie is blijven hangen, gerustgesteld nu?quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:39 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je hebt het nieuwsbericht gelezen
Hoe weet je dat het terecht is?quote:
Die bovenste is het toch een geweldig lekker mokkelquote:
Ik dacht dat je meer een 'puur natuur'-type was en geen BH droeg. Stom van mij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die dingen zitten gewoon voor geen meter.
Het liefst draag ik gewoon zo'n lange lap die ik vervolgens aan de achterkant vast laat knopen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meer een 'puur natuur'-type was en geen BH droeg. Stom van mij.
Ja, ik heb er ook geen problemen mee. Best of both worldsquote:Op dinsdag 13 december 2011 11:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die bovenste is het toch een geweldig lekker mokkel
Skin is skin.quote:
Het was nog niet duidelijk of hij een hij of zij was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:14 schreef Lithia het volgende:
Beetje respectloos om hem, 'het' te noemen.
Ik zou hem doen, piemel of geen piemel.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor diverse mariene zoogdieren?
.. is hij niet gewoon ziek?quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:16 schreef HeaN82 het volgende:
HEMA, dit moet niet gekker worden...
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 11:16 schreef HeaN82 het volgende:
HEMA, dit moet niet gekker worden...
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |