Soms zijn ze wel romig. Maar dan hoop ik niet in de buurt te zijn.quote:
Nee.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef kip-kerrie het volgende:
Is er ergens een livestream van VI ?
Loop anders naar beneden?quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef kip-kerrie het volgende:
Is er ergens een livestream van VI ? TV staat beneden.
Ja anders win je de CL nietquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat, Porto en Inter hadden wereldklasse spelers beste materiaal?
Vooral Porto had gewoon rotzooi toen hij kwam.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
En beheerst hij het wentelwiekensysteem een beetje?quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Soms zijn ze wel romig. Maar dan hoop ik niet in de buurt te zijn.²
Wees gewoon blij dat Gijp er nu niet bijzit. Ik werd zo moe van zijn verkleinwoordjes bij Messitje Xavitje het is allemaal dolletjes.quote:
Vooral die falende pingel in de finale.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Toch weer niet??
Volgensmij bracht CR7 , man utd de CL..
Met je toch weer niet
Ben geen fan van Mourinho, maar hij is een geweldig tacticus.quote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
wat Mourinho heeft gedaan bij zijn clubs stelt niets voor
In wedstrijden tussen Real en Barca maakt hij bijna nooit het verschil en Messi wel, dat is wat hij bedoelde.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Toch weer niet??
Met je toch weer niet
niet slecht met spelers als Alenichev en Costinhaquote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
wat Mourinho heeft gedaan bij zijn clubs stelt niets voor
Dan ga je wel heel ver terug.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Toch weer niet??
Met je toch weer niet
Ik vond ze Mourinho daar toch een beetje te kort mee doen hoor..quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Laten we hier als leken gewoon luisteren wat de kenners op tv zeggen en niet daarover nog eens gaan discussiërenquote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben geen fan van Mourinho, maar hij is een geweldig tacticus.
Nou heeft Barça ook een aanvallende ploeg en is Real wat terughoudender.quote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In wedstrijden tussen Real en Barca maakt hij bijna nooit het verschil en Messi wel, dat is wat hij bedoelde.
Ghehehe. Is het nut van een forum niet om een beetje te discussiëren over alles en niets?quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Laten we hier als leken gewoon luisteren wat de kenners op tv zeggen en niet daarover nog eens gaan discussiëren
Doe nou niet, straks word ik nog kritisch over Derksenquote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Laten we hier als leken gewoon luisteren wat de kenners op tv zeggen en niet daarover nog eens gaan discussiëren
Mourinho is de meest lucky coach die er is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ging over Messi.quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef tong80 het volgende:
Maradona nooit zijn been gebroken ?
Sorry voor mijn trage verbinding.
Niet doen, gewoon luisteren wat hij zegt en dat aannemenquote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks word ik nog kritisch over Derksen
quote:Op maandag 12 december 2011 20:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ok.quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Mourinho is de meest lucky coach die er is.
Dankzij een onterecht afgekeurd doelpunt van ManUtd winnen met Porto om vervolgens tegen Monaco de CL finale te winnen.
Vervolgens als coach worden aangenomen bij de rijkste club van Engeland, de rijkste club van Italië en vervolgens de rijkste club van Spanje.
Bij Chelsea geen CL gewonnen ondanks een megabudget, bij Inter dankzij een as-spuwende vulkaan de CL gefluked, en bij Madrid weer 3x niks ondanks weer bijna onbeperkt budget.
jahaa hij won ook met geluk de Uefa Cup met die kutspelers .quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Dankzij een onterecht afgekeurd doelpunt van ManUtd winnen met Porto om vervolgens tegen Monaco de CL finale te winnen.
Vervolgens als coach worden aangenomen bij de rijkste club van Engeland, de rijkste club van Italië en vervolgens de rijkste club van Spanje.
Bij Chelsea geen CL gewonnen ondanks een megabudget, bij Inter dankzij een as-spuwende vulkaan de CL gefluked, en bij Madrid weer 3x niks ondanks weer bijna onbeperkt budget.
UEFA Cup is waar hij thuishoort ja.quote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jahaa hij won ook met geluk de Uefa Cup met die kutspelers .
quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
In topwedstrijden.quote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze doen alsof cr7 alleen maar faalt op topniveau,
Nu nog tekenenquote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef TC03 het volgende:
Cabral gaat verlenging aangeboden krijgen.
Ik nietquote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In topwedstrijden.
Ik vind dat ze wel een punt hebben eigenlijk.
Onder Ferguson lukte het wel op het hoogste niveauquote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In topwedstrijden.
quote:Op maandag 12 december 2011 20:50 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
UEFA Cup is waar hij thuishoort ja.
Hij is nog steeds de ster van het team, en van onschatbare waarde. Dat zegt niets over als ie een keer een kans mistquote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
In topwedstrijden.
De laatste loodjes hèquote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef Ferdii het volgende:
Waarom weer geen gijp
Die gast was vlak na de uitzending van televiZier ring. Toch zo goed als terug?
Dexadrientjesquote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger gewoon wat PEP middeltjes.
Ik kijk elke avond Shownieuws.quote:Op maandag 12 december 2011 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dan kijk je maar naar zo'n ordinair SBS programma
Hij zit nu ook op Gijpies plekquote:Op maandag 12 december 2011 20:54 schreef Rodawa het volgende:
Emile maakte een grap waar mensen om moesten lachen! Snel, maak er een .gif van.
Zijn dag is gemaakt.quote:Op maandag 12 december 2011 20:54 schreef Rodawa het volgende:
Emile maakte een grap waar mensen om moesten lachen! Snel, maak er een .gif van.
Klopt.quote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Ferdii het volgende:
In het begin dacht Derksen toch dat Ajax het wordt?
en Koertquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook de plek van Boskamp.
Ja maar het kan vriezen en het kan dooien héquote:Op maandag 12 december 2011 20:55 schreef Ferdii het volgende:
In het begin dacht Derksen toch dat Ajax het wordt?
Ik kan multitaskenquote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef kip-kerrie het volgende:
Stelletje nep voetballiefhebbers hier. Over 5 minuten begint Chelsea-ManCity.
El Cashico.
luek voor jequote:Op maandag 12 december 2011 20:56 schreef kip-kerrie het volgende:
Stelletje nep voetballiefhebbers hier. Over 5 minuten begint Chelsea-ManCity.
El Cashico.
Eensquote:
Dit dus, alleen niemand begrijpt het in het publiek.quote:Op maandag 12 december 2011 20:57 schreef Evertjan het volgende:
Emile is een held, iedere keer van die kleine subtiele grapjes
geleerd op de interview cursusquote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef Cara het volgende:
Genee gebruikte daar goed het improvisatieregeltje 'ja, en ..'
kquote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal wilde Clyde Wijnhard omturnen van aanvaller tot verdediger. Die weilde niert Reiziger wel. Die werd miljonair en nooit meer iets van Wijnhard gehoord.
Naar 't eindequote:Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef Ties02 het volgende:
Waar gaat dit programma in godsnaam naartoe!
Dos Bastquote:
Ik snap niet dat ie populair is. Een meloper zonder eigen mening.quote:
Jij wordt hier ook gewaardeerd door een hoop users. Ik denk dat het een zelfde soort charme is, maar dan anders.quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ie populair is. Een meloper zonder eigen mening.
Ik zie hem nog falen als presentator van Studio sport.
Kreeg ie een pen in zijn hand om zijn armen stil te houden.
Zat heel mijn beeldscherm onder de inkt.
Ik vind z'n humor om te lachen, maar dat is nogal subjectief ja. Dat ervaar jij ook in veel van je topics.quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
samen met Anette van Trigt op de zondagavond met Spaans en Italiaans voetbalquote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij een vooringenomen mening hebt, gebaseerd op een tv programma van 20 jaar geleden.quote:Op maandag 12 december 2011 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk wel een voetballer?quote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef Jivis het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emile_Schelvis
Jammer Emile!
welke Fokker maakt een Wiki pagina voor hem!quote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef Jivis het volgende:
Jammer Emile!
quote:
Kijk het stukje met dat spandoek van hansiehansie nog eens terug wanneer het online te vinden is. Hansie zegt dat Gijp dat had opgehangen en Genee sneert dan dat dat niet het geval kan zijn omdat Rene ziek is.quote:Op maandag 12 december 2011 20:52 schreef Ferdii het volgende:
Waarom weer geen gijp
Die gast was vlak na de uitzending van televiZier ring. Toch zo goed als terug?
Ik.quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
welke Fokker maakt een Wiki pagina voor hem!
quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Zorax1 het volgende:
[..]
Kijk het stukje met dat spandoek van hansiehansie nog eens terug wanneer het online te vinden is. Hansie zegt dat Gijp dat had opgehangen en Genee sneert dan dat dat niet het geval kan zijn omdat Rene ziek is.
We hebben al Matavz en Reis...quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zul je zien dat Twente, Ajax én PSV achter Dost aangaan binnenkort.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Uhuquote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We hebben al Matavz en Reis...
Oh wacht.
quote:Dit artikel is genomineerd voor directe verwijdering
Omdat de tekst op deze pagina geen zinnige informatie bevat, zal deze pagina zeer binnenkort verwijderd worden.
Als u een zinnige invulling voor deze pagina weet, aarzel dan vooral niet en vervang de tekst door uw bijdrage.
De inhoud van deze pagina dient te voldoen aan de criteria voor directe verwijdering.
Indien de inhoud van deze pagina hieraan niet voldoet, gelieve deze dan op reguliere wijze te nomineren en op de verwijderlijst te plaatsen.
Is al weg.quote:Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
haha die wikipagina staat nu al op de lijst voor verwijdering
quote:Dit artikel is genomineerd voor directe verwijdering
Omdat de tekst op deze pagina geen zinnige informatie bevat, zal deze pagina zeer binnenkort verwijderd worden.
Als u een zinnige invulling voor deze pagina weet, aarzel dan vooral niet en vervang de tekst door uw bijdrage.
De inhoud van deze pagina dient te voldoen aan de criteria voor directe verwijdering.
Indien de inhoud van deze pagina hieraan niet voldoet, gelieve deze dan op reguliere wijze te nomineren en op de verwijderlijst te plaatsen.
Om hier mogelijk meer informatie over te krijgen, zie Wikipedia:Te verwijderen pagina's/Direct te verwijderen.
This article has been nominated for speedy deletion. It must meet the requirements for speedy deletion, otherwise use the regular procedure for nominating pages.
quote:
Goh n00b, Chelsea-ManCity. El Cashico.quote:Op maandag 12 december 2011 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iets over een wedstrijd nu in Engeland.
Ik beoordeel hem nu. Blijft het jongetje dat in elkaar werd geslagen op de basisschool.quote:Op maandag 12 december 2011 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij een vooringenomen mening hebt, gebaseerd op een tv programma van 20 jaar geleden.
Wij beoordelen hem op het nu.
Nop.quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
van halst wordt keihard aangepakt hier.
Onterecht
Baas Baloquote:
Nu is hij een jongetje, dat vroeger in elkaar geslagen werd.quote:Op maandag 12 december 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik beoordeel hem nu. Blijft het jongetje dat in elkaar werd geslagen op de basisschool.
Sorry dat is nog veel verder terug.
Hangtietenquote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Sakkerju tieten op NLD1 // nou niet meer, zeeuwen nu..
Vorige week hadden ze ook maar 2 verdedigers waarvan er een Jan-Arie VDH was.quote:Op maandag 12 december 2011 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De VI journalisten hebben deze week toch niet gekozen voor een 2-4-4 opstelling.
quote:
heijaiheijaheijaheijaheijaheijahheijaquote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Stofje het volgende:
Wat een lange Heineken-reclame dit. Wel een tof nummer, iemand die toevallig weet wie dit is?
quote:Op maandag 12 december 2011 21:09 schreef Stofje het volgende:
Wat een lange Heineken-reclame dit. Wel een tof nummer, iemand die toevallig weet wie dit is?
Keje '007' Molenaarquote:Op maandag 12 december 2011 21:11 schreef DrDentz het volgende:
Keje Molenaar vanavond bij P&W hè jongens.
Wat een tovenaar was dat toch hohohohohoooquote:
Ranomi Kromowidjojo was in beeld, maar ik geef je grotendeels gelijk.quote:Op maandag 12 december 2011 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever een anderhalf uur durende Studio voetbal.
Periodekampioenennnnquote:Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef tong80 het volgende:
Niet denigrerend doen over FC Den Bosch
Is dat geen zwemmer en dus een vrouw met zulke brede schouders dat er geen tiet meer aanzit?quote:Op maandag 12 december 2011 21:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Ranomi Kromowidjojo was in beeld, maar ik geef je grotendeels gelijk.
Hij mag zijn Engels wel verbeteren inderdaad.quote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij zegt 'not done', maar hij bedoelt 'not dun'.
quote:
Ja, met dit materiaal zou je makkelijk om het kampioenschap kunnen spelen.quote:Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Evertjan het volgende:
moet iedere trainer van PSV er geen kampioensploeg van maken?
Kut vergrijzingquote:
Dan worden ze geen kampioen.. (worden ze toch niet) maar met (f)Rutten aan het roer win je geen moer!quote:
De beker misschienquote:Op maandag 12 december 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dan worden ze geen kampioen.. (worden ze toch niet) maar met (f)Rutten aan het roer win je geen moer!
Top.quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef -Roy- het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef -Roy- het volgende:
quote:Bovendien beschikt hij over een ruim arsenaal briljante en tevens subtiele grapjes die helaas bijna nooit door het publiek worden begrepen.
quote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef -Roy- het volgende:
my thoughts exactlyquote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Past prima bij het kille, kleurloze karakter van PSV dus.
Het kan ergerquote:Op maandag 12 december 2011 21:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Past prima bij het kille, kleurloze karakter van PSV dus.
quote:waar hij zich onderscheidt door een enorme kennis van zowel Nederlandse- en buitenlandse voetbal. Bovendien beschikt hij over een ruim arsenaal briljante en tevens subtiele grapjes die helaas bijna nooit door het publiek worden begrepen.
Die tijden zijn voorgoed voorbij.quote:
¿Qué?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |