Soms zijn ze wel romig. Maar dan hoop ik niet in de buurt te zijn.quote:
Nee.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef kip-kerrie het volgende:
Is er ergens een livestream van VI ?
Loop anders naar beneden?quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef kip-kerrie het volgende:
Is er ergens een livestream van VI ? TV staat beneden.
Ja anders win je de CL nietquote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat, Porto en Inter hadden wereldklasse spelers beste materiaal?
Vooral Porto had gewoon rotzooi toen hij kwam.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat, Porto en Inter hadden wereldklasse spelers beste materiaal?
En beheerst hij het wentelwiekensysteem een beetje?quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Soms zijn ze wel romig. Maar dan hoop ik niet in de buurt te zijn.²
Wees gewoon blij dat Gijp er nu niet bijzit. Ik werd zo moe van zijn verkleinwoordjes bij Messitje Xavitje het is allemaal dolletjes.quote:
Vooral die falende pingel in de finale.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Toch weer niet??
Volgensmij bracht CR7 , man utd de CL..
Met je toch weer niet
Ben geen fan van Mourinho, maar hij is een geweldig tacticus.quote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
wat Mourinho heeft gedaan bij zijn clubs stelt niets voor
In wedstrijden tussen Real en Barca maakt hij bijna nooit het verschil en Messi wel, dat is wat hij bedoelde.quote:Op maandag 12 december 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Toch weer niet??
Volgensmij bracht CR7 , man utd de CL..
Met je toch weer niet
niet slecht met spelers als Alenichev en Costinhaquote:Op maandag 12 december 2011 20:47 schreef Sheepcidus het volgende:
wat Mourinho heeft gedaan bij zijn clubs stelt niets voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |