quote:
Weet niet of ze het standaard hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:02 schreef Metalfreak het volgende:
Zo'n velgenboomstandaard hadden ze geloof ik ook he?
Straks dan even na het werk door de drukte bij de Action wurmen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet niet of ze het standaard hebben.
Maar ik heb het wel voorbij zien komen
Zo'n Furreal Frenzie heb ik ook voor mijn dochter gekocht, het zijn wel hysterische beestjes hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag ook ff naar de action geweest, de buit;
4 furreal frenzies ' hamsters' ofzo, 3,99 (kerstkadootjes) Scheelt toch mooi weer de helft met de gewone winkelprijs!![]()
zak Milkyways![]()
fotolijstje Henzo
Dan zal ik het kopen maar laten...genoeg hysterische beestjes hier in huisquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zo'n Furreal Frenzie heb ik ook voor mijn dochter gekocht, het zijn wel hysterische beestjes hoor
Thermolegging ben ik nog steeds naar op zoek, is er nooit in mijn maat
Mijn kennis van de diverse soorten dure parfum is zeer beperktquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Parfum was vandaag eindelijk aangevuld, kom ik er achter dat deze er ook in namaak bij zit
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrr
Ja She van Armaniquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef trovey het volgende:
Mijn kennis van de diverse soorten dure parfum is zeer beperkt...iets met Armani lees ik in de gegevens?
Oh goed dat je het zegt, ik moet ook nog wasmiddel kopen daarquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zie dat ik naar de Action moet voor de Silan, hoewel... het is wel een kleine fles
toch wel triple gold plated huhquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb daar een HDMI kabeltje gehaald
Hmmm ik ben toch geen fan van die nepparfum hoor, doe mij de echte maarquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Parfum was vandaag eindelijk aangevuld, kom ik er achter dat deze er ook in namaak bij zit
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrr
Minstens.quote:
Wat wil je gaan maken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb jij toevallig een tip waar ze het dan wel vrij goedkoop verkopen Moussy? Jij bent nogal crea
Een tafelkleed voor oma met Puck zijn handjes o.a. dus het moet echt in de was kunnen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Wat wil je gaan maken?
Voor fruttels zijn die stiften prima trouwens.
Ik zag die furry frenzies op de site staan. Daar leek het een egel, zou dat kunnen of hebben ze verschillende soorten? Als het een egel is ga ik hem ook halen. Wat kunnen die beestjes trouwens?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag ook ff naar de action geweest, de buit;
4 furreal frenzies ' hamsters' ofzo, 3,99 (kerstkadootjes) Scheelt toch mooi weer de helft met de gewone winkelprijs!![]()
zak Milkyways![]()
fotolijstje Henzo
Ik zag hem ook staan ja. En een tijdje geleden stond hij voor 15 euro ofzo bij de V&D.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:44 schreef Sulley02 het volgende:
Geen idee of het al gezegd is, maar bij de blokker is die set van 4 snijplanken in de "aanbieding". Volgens mij is het precies dezelfde, maar dan voor ruim een tientje ipv 6
Je hebt verschillende soortenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik zag die furry frenzies op de site staan. Daar leek het een egel, zou dat kunnen of hebben ze verschillende soorten? Als het een egel is ga ik hem ook halen. Wat kunnen die beestjes trouwens?
Tof, ik ga kijken of ze de egel variant hebben van de site voor mijn moeder die egels spaart.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten. Ze maken geluidjes en rennen door je kamer
Als je de echte airwick hebt...die doen het idd prima die zijn ook pas sinds kort in de action te vinden.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb ondanks alle adviezen het niet te doen toch 2 van die Airwick spuitbussen gehaald (de prijs was zo laag dat ik het wel ff moest testen).
Heb ze thuis in het apparaat gedaan en ze doen het gewoon goed.
Dit weekend gelijk ff een voorraad inslaan.
TOF!!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten. Ze maken geluidjes en rennen door je kamer
Die van mij zullen erwaarschijnlijk naar kijken, mij daarna aankijken met dequote:Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
TOF!!
Dat zullen mijn 6 katten super vindenga er morgen gelijk een of twee halen
Wat kost die?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:26 schreef rac het volgende:
Gister de kerstboom gekocht, voor een nep boom verbazingswekkend goed. Staat stevig, is vol en heeft div. type takjes.
Alleen weer pech met de lampjes, had 2 setjes gekocht de ledjes doen het goed maar de normale doen niets. Dus daar maar mee terug. Ik denk dat ik nog maar een strengetje leds er bij koop
(Staat er nu een half op getuigde kerstboom voor mijn raam )
Ik heb ook de creme brulée brander gekocht weet iemand hier hoe je deze moet vullen?
Hoe heet dat luchtje bij de action? Volgende keer maar even kijken dan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrr
Volgens mij zijn het wel de nepperts die ik heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Als je de echte airwick hebt...die doen het idd prima die zijn ook pas sinds kort in de action te vinden.
De nepperts van een ander merk doen het dus niet
Pink smoke! Zit in een vierkant (redelijk klein, vergeleken de andere langwerpige) doosjequote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Hoe heet dat luchtje bij de action? Volgende keer maar even kijken dan.
Deze heb ik nu voor het eerst, dus ben pas aan het begin van de fles.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef Mirjam het volgende:
blijven die nepluchtjes wel lekker dan?
mijn ervaring is dat je ze maar kort ruikt, daarna ruik je ze niet meer of ruiken ze raar
Is dat zo'n apparaat dat om de zoveel minuten spuit toevallig?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:27 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel de nepperts die ik heb.
da's inclusief arbeidsloon.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:38 schreef Syrena het volgende:
3 reservekerstlampje, 6.95het hele snoer van 30 lampjes was 5.95
Zoiets had ik graag gewildquote:Op donderdag 15 december 2011 17:28 schreef trovey het volgende:
als piek maar een kerststerbloem met clip(iets anders hadden ze niet)
Thanks ik ga hem onthouden. Volgende keer bij de action maar eens kijken voor zo'n luchtje. Ben benieuwd hoe lang je de parfum blijft ruiken. Zal ongetwijfeld minder lang zijn dan echte luchtjes, maar het is toch maar voor erbij.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pink smoke! Zit in een vierkant (redelijk klein, vergeleken de andere langwerpige) doosje
Ik heb thuis alles loszittende sneeuw er af geplukt, nu zit ge nog een subtiel laagje op,veel mooier dan die dikke klonten die er op zaten. Hij staat hier onder een stolp dus de katten kunnen er niet bij, maar ik denk ook niet dat ze er hier in geïnteresseerd in zouden zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef trovey het volgende:
Hier dus helemaal geen pieken ...of ik kijk poep dat kan ook.Boompjes met sneeuw ook gezien maar niet meegenomen, die sneeuw valt er al af op de plank in de winkel...slecht idee dus met nieuwsgierige huisdieren en we vreten alles, als ze zonder die sneeuw waren geweest dan had ik zeker ze meegenomen (twee maten) maar nu helaas....ik neem het risico maar niet
Ja hier ook, ik vind het gewoon leuk om goedkoop wat extra flesjes te halenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:39 schreef -Yuna- het volgende:
Zal ongetwijfeld minder lang zijn dan echte luchtjes, maar het is toch maar voor erbij.
Ze hebben de huidige voorraad verkocht?quote:
Ik heb het over de Action aan de Lelyweg.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:43 schreef GimmeGore het volgende:
Misschien hebben ze al die chagerijnen van de Steenstraat eens een keertje ontslagen (nu dat filiaal al een tijdje dicht is)
Als een filiaal dicht gaat word het bij veel winkels aangeboden (mits het mogelijk is) om je te laten overplaatsen naar een andere vestiging. Zou hier ook zomaar gebeurd zijn. En dan heb je kans dat medewerkers sjaggie worden die moesten verhuizen omdat daarvoor de sfeer binnen het team anders was, aanpassen e.d.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb het over de Action aan de Lelyweg.
Uitverkoop aan het einde van het jaarquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hebben de huidige voorraad verkocht?
sommige bedrijven doen dat pas in maartquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Uitverkoop aan het einde van het jaar...scheelt bij het inventariseren op 2 januari.
bij ons ook. Wat houdt dat balans eigenlijk in?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sommige bedrijven doen dat pas in maartde action hier is maandag later open ivm balans
dan tellen ze alles wat er in het magazijn en in de winkel staat. Dit wordt vergelijken met hoeveel er theoretisch zou moeten staan: wat afgestuurd is minus wat er door de kassa gescand is. Dat verschil is dan verlies door diefstal, niet de juiste aantallen geleverd of verkeerd/niet afgeschreven als er bijvoorbeeld breuk was.quote:Op zondag 18 december 2011 10:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
bij ons ook. Wat houdt dat balans eigenlijk in?
Zoiets toevallig?quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Steek je er een af, ziet iemand hem van een afstand verderop voor een UFO aan, is al een paar keer gebeurd.
Dat komt dus van een kas af.quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zoiets toevallig?![]()
[ afbeelding ]
Oh waar zit ie dan precies?quote:
Ik zie iedere ochtend hetzelfde. Kas staat een paar kilometer verderop.quote:
Aah ok, weer wat geleerd.quote:Op zondag 18 december 2011 10:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dan tellen ze alles wat er in het magazijn en in de winkel staat. Dit wordt vergelijken met hoeveel er theoretisch zou moeten staan: wat afgestuurd is minus wat er door de kassa gescand is. Dat verschil is dan verlies door diefstal, niet de juiste aantallen geleverd of verkeerd/niet afgeschreven als er bijvoorbeeld breuk was.
Dit was 's avonds en is de enige keer dat ik het heb gezien.quote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik zie iedere ochtend hetzelfde. Kas staat een paar kilometer verderop.
Oh.quote:Op zondag 18 december 2011 15:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit was 's avonds en is de enige keer dat ik het heb gezien.
Ik woon in de buurt van Arnhem...quote:Op zondag 18 december 2011 15:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jij woont hier trouwens helemaal niet.
Niet gezien.quote:Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze eigenlijk ook iets van kerst servies ofzo? bordjes ofzoiets? denk het niet he? mijn moeder wil dat voor kerst hebben![]()
Action zit hier nogal uit de buurt dus als iemand het toevallig weet, scheelt me weer een ritje
volgens mij niet, nee....quote:Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze eigenlijk ook iets van kerst servies ofzo? bordjes ofzoiets? denk het niet he? mijn moeder wil dat voor kerst hebben![]()
Action zit hier nogal uit de buurt dus als iemand het toevallig weet, scheelt me weer een ritje
Grotere maat nemen dan?quote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef Mercer het volgende:
Zijn die thermo-(onder)broeken lang? Aangezien ze unisex zijn, zal het waarschijnlijk beetje kort uitvallen voor mannen?
Hier hetzelfde.quote:Op maandag 19 december 2011 23:28 schreef trovey het volgende:
Ik heb mijn lampjes maar gehaald bij de Blokker, dat oranje/witte goedkope merk van ze, 3,00 euro voor 100 lampjes en geen problemen ermee.
jaaaa dat zit allemaal al helemaal niet in de buurt :p (tuincentra).. V&D heeft ook al niks.quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef Cathmar het volgende:
[..]
volgens mij niet, nee....
Zou eerder eens kijken bij bv V&D. Of bij een tuincentrum met kerstmarkt.
Echt he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit net te rommelen in m'n mini-ladenkastjes (die plastic van 15 bij 25cm ongeveer), ze zijn zó praktisch. Wat een plezier van zo'n simpel goedkoop stukje plastic
Als een kind zo blij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit net te rommelen in m'n mini-ladenkastjes (die plastic van 15 bij 25cm ongeveer), ze zijn zó praktisch. Wat een plezier van zo'n simpel goedkoop stukje plastic
kan je ze niet testen in de winkel? miss kan je het een keertje vragen. scheelt weer een terugrit als ze het niet blijken te doen..quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef Syrena het volgende:
Lampjes doen het weerAlles doorgemeten, 1 stuk. Vervangen, nog geen licht
Toen alles goed aangedraaid en tadaaaaa!
Die hebben we hier voor het hondje! Hij heeft het een maand of 7 vol gehoudenquote:Op woensdag 21 december 2011 09:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Paar maanden geleden voor 3,95 bij Action een mandje gekocht voor m`n kat. Bij de dierenspeciaalzaak zijn dit soort mandjes veel duurder.
[ afbeelding ]
HDMI-VGA gaat niet werken...quote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef Aventura het volgende:
Ik weet door dit topic dat Action hdmikabels heeft, maar hebben ze ook monitorkabels, of bijvoorbeeld kabels met aan een kant zo'n monitorstekertje en aan de andere kant een hdmistekertje?
Mijn kat ligt er gelukkig alleen maar in te slapen. Heb het mandje al meerdere keren in wasmachine+droger gehad en hij blijft mooi.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die hebben we hier voor het hondje! Hij heeft het een maand of 7 vol gehoudenToen dacht de hond dat het speelgoed was en ging er op kauwen enzo
ja, van die met zand gevulde gevallen, maar ook met een snotterig iets gevulde dingen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AnnaStesia het volgende:
Had de action ook van die stress balletjes?
Je weet wel om in te knijpen,krijg binnenkort een operatie aan mijn hand/pols en moet daarna goed de vingers blijven bewegen,lijkt me handig met zo`n balletje
Ja die snot dingen weet ik,die kocht ik wel eens voor mijn kinderen,ik zoek idd die met zand erin.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, van die met zand gevulde gevallen, maar ook met een snotterig iets gevulde dingen.
Hmn, vanavond maar even naar de Action dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
Ze hadden weer leuke dvd's voor een schappelijke prijs van 3,84 per stuk. Onder andere Komt een vrouw bij de dokter, The Social Network, Crazy Heart, The Expendables, Borat, Chicken Run, Shaun of the Dead en nog een hoop chickflicks.
moet ik dus weer naar de actionquote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
Ze hadden weer leuke dvd's voor een schappelijke prijs van 3,84 per stuk. Onder andere Komt een vrouw bij de dokter, The Social Network, Crazy Heart, The Expendables, Borat, Chicken Run, Shaun of the Dead en nog een hoop chickflicks.
Vanaf maandag 2.95 per stukquote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
EINDELIJK heb ik de restpootjes hier zien liggen en dus gekocht. Ik ben benieuwd pak gaat na de feestdagen open.
De AKAI is ook goed en 50 euroquote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef trovey het volgende:
Weet iemand ook nog of die Wake-up light wekkerradio's er nog zijn en hoe de kwaliteit is...mijn Naf Naf exemplaar heeft de geest gegeven, staat nog wel stroom op (lamp van de display brandt) maar niets doet het meer...ik zie ook niets meer op de display.
![]()
Als ze bij de Action er niet meer zijn/niets zijn dan haal ik er eentje bij de Hema want de originele Philips is veel te duur.
Ik schaats niet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef krullebol81 het volgende:
Die thermo sokken (zelfde soort als de legging en maillot) werken niet echt goed. Heb ze vorige week met schaatsen aan gehad en had me toch koude tenen!
Die van de Hema heeft zo'n beetje hetzelfde model alleen de display is anders, gewoon die rode letters op een donkere achtergrond, vind ik prettiger dan zo'n immens groot verlicht display want dat had die Naf Naf ook...leek het wel of ik het licht vergeten was uit te doen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De AKAI is ook goed en 50 euro
Oh, te laat. Nou goed, wellicht tip ik er een ander mee.![]()
ik was daarvoor speciaal naar de action gefietst want ik moest nog een kerstkado, maar er waren helemaal NUL dvds.. alleen van die stomme natuurfilms ofzo wat je ook op tv hebt, ik kan echt niet op de naam van die zender komen vast iets met naturequote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
ik was gisteren in HEMA utrecht, maar ik zag helemaal geen kerstservies! Het was zeker al op (of verstoptquote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef honeyblack het volgende:
@ UsTmE13o2
Bij de hema hebben ze leuk kerstservies. Glazen en borden met kerststerren erop.
Staat helaas niet op de site dus je moet toch echt naar een winkel gaan om het te bekijken.
Nee maar wel een we-gaan-naar-Action-want-iedereen-heeft-vakantie-weekquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:34 schreef GimmeGore het volgende:
Heeft de Action ook zo'n nakerst-we-moeten-van-de-kerstmeuk-af-uitverkoop?
(want dan ga ik vandaag niet)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, of je Action is opeens een dag dicht wegens inventarisatie
Lekker!quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:38 schreef soapie het volgende:
Was vanmorgen rustig in de action.....Had ik ook niet verwacht..
O wat vreemd bij Beurs (Rotterdam) en Lage land (Rotterdam) en Spijkenisse lag er genoeg. Het werd zelfs 1+1 gratis vorige week vrijdag. Heb je het uiteindelijk toch nog gevonden?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik was gisteren in HEMA utrecht, maar ik zag helemaal geen kerstservies! Het was zeker al op (of verstopt) Bedankt voor de tip wel trouwens, lief
nee, ik heb niks meer gevonden. heb uiteindelijk maar heel iets anders gekocht en dan kijk ik volgend jaar weerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:56 schreef honeyblack het volgende:
[..]
O wat vreemd bij Beurs (Rotterdam) en Lage land (Rotterdam) en Spijkenisse lag er genoeg. Het werd zelfs 1+1 gratis vorige week vrijdag. Heb je het uiteindelijk toch nog gevonden?
Bij de AH hadden ze ook leuke
Hahaha ik ging naar dit topic om dit te melden!!!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:33 schreef krullebol81 het volgende:
Die thermo sokken (zelfde soort als de legging en maillot) werken niet echt goed. Heb ze vorige week met schaatsen aan gehad en had me toch koude tenen!
Hebben ze dan vuurwerk bij de action?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:42 schreef chansadres het volgende:
Vandaag 5 grote zwarte klappers ingeslagen. Daarnaast The A-Team en Kick-Ass erbij gelegd en nog een klein zakje potgrond.
Is goed te doen vind ik. (als 22 jarige kleuterquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:53 schreef livalo het volgende:
is die kinderchampagne te drinken? Je betaald er niets voor maar heb er 6 nodig, en dit is wel een stuk goedkoper dan de Hema Jip&Janneke champagne, maar als 't niet te drinken is dan laat ik het sowieso maar zitten.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Hebben ze dan vuurwerk bij de action?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een multomap bedoeld ie... Snap je?
Echte klappersquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Miendientje het volgende:
Maar ze hebben ook kindervuurwerk zag ik laatst
ohquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een multomap bedoeld ie... Snap je?
Nijmegen e.o.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:17 schreef Samson het volgende:
[..]
ohdie kende ik niet als "klappers"...
heb de appelversie gisteren gelijk gehaald! 1 fles jip en janneke champagne voor 12 uur en daarnaast nog wat actionflessen. Ben student dus ben blij dat deze ook lekker zijn, scheelt nogal wat geld. Lust zelf ook geen gewone champagnequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is goed te doen vind ik. (als 22 jarige kleuter
Had er afgelopen week ook 2 van gekocht als kado'tje, maar binnen 3 uur na aanschaf kon ik terug naar de winkel omdat ik ze zelf al had opgedronken![]()
Vind de appel de lekkerste van de twee.
Alleen die flessen van de hema zijn wel authentieker. (glas vs plastic), en een ploppende glijdop ipv een plastic draaidop die alleen de laatste 2mm popt.![]()
dat is dan weer minder.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dr is een schuur afgebrand door zo'n wensballon.
http://www.omroepbrabant.(...)r+wensballonnen.aspx
die dingen zijn gewoon gevaarlijk en alleen geschikt voor het chinese platteland oid.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:06 schreef Miendientje het volgende:
Ik zag er ook eentje voorbij komen.
Ik heb geprobeerd mijn paarse wensballon van de Action op te laten maar het waaide te hard. Het vuur ging steeds uit en de wind maakte de ballon steeds plat zodat er geen warme lucht in kon. Die is toen maar de prullenbak in gegaan.
[..]
dat is dan weer minder.
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dr is een schuur afgebrand door zo'n wensballon.
http://www.omroepbrabant.(...)r+wensballonnen.aspx
ik was gisteren aan het kijken toen ze er hier 1 in de stad aanstaken, wat een fiasco zeg, hij waaide eerst tegen een onschuldige bijstander d'r smoel aan, sleepte meters over straat om daarna al brandend op een houten dakgoot te belanden.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik mag toch hopen dat als je in een buurt met zulke schuren woont je ze niet afsteekt.
En ja ze kunnen de lucht een poos door, maar in de stad of daar op de boerderie zijn ook wel 2 dingen...
Al verschillende weken hebben ze die niet meer. Ik denk pech gehadquote:Op zondag 1 januari 2012 14:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand of ze ergens bij action nog van die uitbreidingssets voor kolonisten hebben? ben vergeten te kijken vrijdag!
Bij mij belande er een al brandend in mijn droogmolenquote:Op zondag 1 januari 2012 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vannacht voor het eerst een wensballon, ik ben benieuwd of hij van de Action kwam. Hij was echt diepgeel, ik vond het zo leuk
Ik heb ook een erg grote hekel aan die wensballonnen. Op Pinkpop hadden bijna mensen hem op hun hoofd gekregen of op de tenten. En met Oud op Nieuw vloog er zo'n lampion bijna in een vuurwerkstellage die klaar stond voor de show van 00.00. Onverantwoord en zouden verboden moeten worden!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:11 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Bij mij belande er een al brandend in mijn droogmolenen ik heb ze zelf niet eens gekocht
hmm, jammer! nouja misschien dat ze ooit weer eens komen, ze hebben wel vaker opnieuw spulletjes!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Al verschillende weken hebben ze die niet meer. Ik denk pech gehad
Ik moet er in voetballen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:21 schreef The_Hives het volgende:
nooit gezien. Gewoon een oud shirt aan
volgens mij wel! ik was vorige week in de Action in Utrecht en volgens mij zag ik daar van die overalls liggen! Niet direct bij de verf, maar wel in het klus pad! groen of oranje ofzo geloof ik (weet niet meer zeker, wél dat het een overall was)quote:Op maandag 2 januari 2012 16:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verkoopt de action ook schildersoveralls?
Weet iemand dat toevallig?
Ik neem aan degene die je zelf moet klaarmaken?quote:
ieks, dat heb ik eens opengemaakt, omdat ik de mais nodig had.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik zulke grote plantenpotten heb gezien bij de Action. Wel vazen in allerlei soorten en maten, maar pottenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
nog even een vraagje, weet iemand of ze bij Action toevallig ook grote planten potten verkopen? voor een potmaat van 20 cm ongeveer. Heb net een plant gekocht maar die is achteraf gezien toch kleiner dan de vorige plant, de pot is veel te groot :p hahaha
Wel eens gezien, maar zijn altijd van die tijdelijke partijen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef MaLo het volgende:
Weet iemand of de Action ook fietstassen verkoopt?
Ok dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wel eens gezien, maar zijn altijd van die tijdelijke partijen.
De wibra heeft ze wel vaak. Kosten iets van 3 euro
Ok, dan ga ik zaterdag even met dochterlief naar de Actionquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
o maar action heeft ze ook hoor
bij de fietsonderdelen.
De vraag is, hoelang gaan fietstassen van ¤3 mee?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wel eens gezien, maar zijn altijd van die tijdelijke partijen.
De wibra heeft ze wel vaak. Kosten iets van 3 euro
nee, de vraag was: heeft action fietstassen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De vraag is, hoelang gaan fietstassen van ¤3 mee?
Je krijgt waar je voor betaald ehquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef Erasmo het volgende:
De vraag is, hoelang gaan fietstassen van ¤3 mee?
Ik heb fietstassen van de Aldi, weet de prijs niet meer, zal wel rond de 6 euro geweest zijn. Gaan al 4 jaar mee en ik vul ze zwáár, minstens 4 keer per week haal ik er boodschappen mee. En een gemiddelde tas bevat dan 6 pakken melk a 1,5 literquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je krijgt waar je voor betaald eh![]()
Bij mij zo'n 3 maanden. Toen begonnen ze te scheuren
Al vervoerde ik er wel lompe meuk mee waarvan ik geen zin had het in een rugtas te dragen (pakken ijsthee, blikken, etc)
Niet die allergoedkoopste nemen. Die hangen binnen no-time slap aan je bagagerek, waardoor ze tegen je spaken aanlopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik zaterdag even met dochterlief naar de Action.
Same here, nadat die tas stuk ging ook een krat genomen (letterlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een vouwkrat van de action op mijn krattenrek wat ik daar allemaal al mee versjouwd heb![]()
Ik heb geen krattenrek (en die komt er ook niet op want dat staat als een tang op een varken op mijn fietsquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil absoluut geen fietstassen. ik heb een vouwkrat van de action op mijn krattenrek
wat ik daar allemaal al mee versjouwd heb![]()
Kicken!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Same here, nadat die tas stuk ging ook een krat genomen (letterlijk(uitgeholde krat Grolsh))
Ideaal voor zwaar spul(en kost alleen maar statiegeld voor een krat
)
[ afbeelding ]
Hoe heb je hem uitgehold?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Same here, nadat die tas stuk ging ook een krat genomen (letterlijk(uitgeholde krat Grolsh))
Ideaal voor zwaar spul(en kost alleen maar statiegeld voor een krat
)
[ afbeelding ]
Eerst met een kniptang wat stukken vanboven ingeknipt, daarna met een combinatietang het plastic letterlijk afgescheurdquote:
ik keek laatst bij de notitieboekjes, maar ik zag echt alleen maar notitieboekjes en geen adresboekje (was ook op zoek naar een nieuwe)..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook adressenboekjes heeft?
Ik zoek nog een hele mooie nieuwe, maar heb nog niks gevonden. Dan wil ik tijdelijk maar een simpel boekje nemen. Volgens mij heb ik ze wel eens gezien, maar twijfel even
bij Action hebben ze fietstassen maar bij HEMA hebben ze ook vaak hele leuke in wat hippere kleurtjes voor niet veel geld meestal.. (dubbele fietstas 8 euro zie ik op hema.nl, in roze zwart of blauw)quote:[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik zulke grote plantenpotten heb gezien bij de Action. Wel vazen in allerlei soorten en maten, maar potten![]()
Weet iemand of de Action ook fietstassen verkoopt? Mijn dochter heeft een nieuwe fiets en daar moeten nieuwe fietstassen bij, maar ik vind die van Basil zo duur(35 euro... de fiets zelf kostte 50 euro via Marktplaats
)
Oh jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik keek laatst bij de notitieboekjes, maar ik zag echt alleen maar notitieboekjes en geen adresboekje (was ook op zoek naar een nieuwe)..
Of de witte boekhandel? (zo heet dat geloof ik, ik noem het altijd de van-de-vrachtwagen-afgevallen-boekhandel)quote:
Ja maar ben ik weer het viervoudige kwijt, dan wacht ik liever tot ik echt een mooi duur boekje vind. Ik hoopte op iets van een euroquote:
Thanks! Goeie tip. Zoiets is hier net weg, maar als het goed is moet er iets soortgelijks zitten. Ik ga op zoekquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Of de witte boekhandel? (zo heet dat geloof ik, ik noem het altijd de van-de-vrachtwagen-afgevallen-boekhandel)
Ik denk dat ze die vermalen hebben tot strooizout, vanwege de "horrorwinter".quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd die zoutstenen theelichthouders nog gezien?
Geloof niet dat ze een slijptol verkopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben ze iets om roest te verwijderen?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vermalen hebben tot strooizout, vanwege de "horrorwinter".
Schuurpapier of die schuursponzen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben ze iets om roest te verwijderen?
Het is voor een schroef waar een inbussleutel in moet dus ik moet er iets vloeibaars in laten weken.quote:
In een glas cola dan maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is voor een schroef waar een inbussleutel in moet dus ik moet er iets vloeibaars in laten weken.
Volgens mythbusters werkt cola nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef trovey het volgende:
[..]
In een glas cola dan maar.Hebben ze tenslotte ook bij de Action
, een echte vloeibare roestverwijderaar heb ik er nog nooit gezien (en ik betwijfel ook of dat bestaat want ik ken alleen maar zo'n roestomzetter)
Thnxquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef trovey het volgende:
Lees net dat er zoiets als HG roestoplosser bestaat, daar maar eens naar kijken dan? Overigens niet verkrijgbaar bij de Action.
http://nl.hg.eu/products/show/id/46/hg_roestoplosser
4 euro dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef Miniem het volgende:
Hoeveel kost een vouwkrat bij de Action?
Snowboots terwijl er geen sneeuw ligt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand hoe waterdicht de snowboots van ¤8,50 zijn?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Snowboots terwijl er geen sneeuw ligt?
Voorbereiding tomaat voorbereidingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Voorbereiding tomaat voorbereiding....hier liggen het strooizout en de prikkers onder de schoenen al klaar(zijn trouwens van vorig jaar
). Als je dingen pas gaat aanschaffen als het weer daarom vraagt is alles uitverkocht.
Ik heb normaal ook 36-38 en ik heb van het action thermoshirt maat L genomen. De mouwen zijn wel wat aan de korte kant. Kost ¤3,99. De legging is aankomende week in de aanbieding van ¤2,95 voor ¤2,29quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:58 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze nog van die thermoshirts? ik heb vandaag toch nog een wintersport geboekt maar nu zijn er niet zoveel centjes meer dus een thermoshirt van de action zou prima zijnen welke maat raden jullie aan? ik heb normaal maat S van hema bijvoorbeeld, 36-38 van gewone kleren
edit: ohja en wat kosten de thermoshirts ook alweer?
Ben jij die leuke dame?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:49 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook 36-38 en ik heb van het action thermoshirt maat L genomen. De mouwen zijn wel wat aan de korte kant. Kost ¤3,99. De legging is aankomende week in de aanbieding van ¤2,95 voor ¤2,29
Shirt:
[ afbeelding ]
Legging:
[ afbeelding ]
Ze hebben tegenwoordig toch z'on oranje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:58 schreef tomaat52 het volgende:
De Action HDMI kabel is toch best goed.FOK!ken in HD.
Oranje>zwart>oranje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig toch z'on oranje?
Ofja ik zag iets wat oranje was van de verpakking![]()
Ik heb nog de oude versie.
Ben ik blij dat ik de zwarte versie hebquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Oranje>zwart>oranje.Dus ja, ze zijn weer in het oranje.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik de zwarte versie heb
aah super bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:49 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook 36-38 en ik heb van het action thermoshirt maat L genomen. De mouwen zijn wel wat aan de korte kant. Kost ¤3,99. De legging is aankomende week in de aanbieding van ¤2,95 voor ¤2,29
haha dankje! ik had heel die folder nog niet gezien joh! haha ik kijk alleen altijd bij de week aanbiedingen en de 100 nieuwe itemsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef Miendientje het volgende:
Nee, ik werk niet voor de action. Ik zag trouwens net in de 'koud hè?' folder op de site dat ze ook nog uni-shirts hebben voor ¤3,19
Beetje fleece-achtig maar dan minder grof en veel rekbaarder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:16 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
aah super bedanktik fiets er morgen maar even heen, even kijken. Korte mouwen geeft niet echt, doe er toch nog een ski pulli overheen! Wat voor stof is het eigenlijk? Van dat gladde spul of meer katoen achtig?
vorig jaar had ik een hemd, thermo shirt én fleece trui aan. dat was wel te warm dus halverwege alleen met hemd en thermo shirt geskied. Maar voor de zekerheid wil ik toch ook een pully bij me hebben en aan doen, kan hem altijd nog uit doen als het te warm is!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Beetje fleece-achtig maar dan minder grof en veel rekbaarder.
Lijkt je dat trouwens niet wat warm, een thermoshirt en een ski-pullie? Ik weet niet of je eerder heb geskied? maar ik heb persoonlijk genoeg aan een laag dat zweet kan opvangen en dan nog een laagje en daarover mijn jas. Van skieën zelf krijg ik het altijd al warm genoeg.
Ja want die dingen gaan natuurlijk binnenkort over datum en dan kan ik ze nooit meer gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je reactie. Kun je er wel goed dikke sokken in aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb ze aangepast maar ze zitten mij voor geen meter, veel te breed, ze sloffen zo aan mijn voeten dat ik meteen blaren van zou krijgen. Maar misschien dat iemand met bredere voeten ze wel goed past.
Lijkt me echt goddelijk op de koude dagenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:39 schreef heaven7 het volgende:
Oh en die thermolegging is geweldigZiet eruit als een gewone dikke zwarte panty/legging maar dan met zacht spul aan de binnenkant
Ook op niet zulke koude dagen (lees: vandaag) is ie heerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me echt goddelijk op de koude dagen
Eénmaal een gecompliceerde enkelbreuk is genoeg.quote:
Niet bij de Action geweest, te druk programmaquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik zaterdag even met dochterlief naar de Action.
Dat vind ik een slecht idee, dan kan iedereen meteen zien waar je bent!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 21:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet bij de Action geweest, te druk programma.
Maar we gaan nu fietstassen bij de Hema bestellen, daar kun je ze bestellen met je naam erop
Het gaat om mijn dochter van 7 hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vind ik een slecht idee, dan kan iedereen meteen zien waar je bent!
Wat heb jij te verbergen?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat vind ik een slecht idee, dan kan iedereen meteen zien waar je bent!
Alles wel goed gegaan?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:44 schreef mazaru het volgende:
4 Flessen bio ethanol. Ik ga nu weer gezellig mijn tafelhaardje aansteken.
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar hebben ze die zoutstenen theelichthouders nou eigenlijk nog?
Weet iemand dat?
Begrijpend lezen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vermalen hebben tot strooizout, vanwege de "horrorwinter".
De Action heeft WD40.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
trovey ik heb uiteindelijk voor een paar euro bij de Gamma kruipolie gekocht, in de schroef gespoten, een nachtje laten inwerken en ik kon 'm zo losdraaien.
Mooiquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
trovey ik heb uiteindelijk voor een paar euro bij de Gamma kruipolie gekocht, in de schroef gespoten, een nachtje laten inwerken en ik kon 'm zo losdraaien.
Ja maar ik wist toen nog niet dat dat ook daarvoor was. Daar kwam ik pas achter toen een medewerker van de gamma dat tegen mij zei. Tja vrouw he.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi, je weet toch wel dat Action ook kruipolie heeft hè?
quote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik wist toen nog niet dat dat ook daarvoor was. Daar kwam ik pas achter toen een medewerker van de gamma dat tegen mij zei. Tja vrouw he.
Jij hebt het anders ook niet gezegd.quote:
omgquote:Op zondag 8 januari 2012 14:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar ik wist toen nog niet dat dat ook daarvoor was. Daar kwam ik pas achter toen een medewerker van de gamma dat tegen mij zei. Tja vrouw he.
Hey jullie mannen zijn voor kutklusjes ja.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
omg
Je weet toch dat je daarvoor WD 40 kan gebruiken?
Klopt.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey jullie mannen zijn voor kutklusjes ja.
Ik neem aan dat zoiets algemene kennis is.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt het anders ook niet gezegd.
Nee en ik wil er ook helemaal geen verstand van hebben maar aangezien er nu geen man is die het vieze werk voor me doet moet ik wel.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zoiets algemene kennis is.![]()
Ik ben altijd al "mijn eigen mannetje"geweest (moet je ook wel als de mannen in de omgeving twee linkerhanden hebben)quote:Op zondag 8 januari 2012 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee en ik wil er ook helemaal geen verstand van hebben maar aangezien er nu geen man is die het vieze werk voor me doet moet ik wel.
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
En ik vroeg er nooit naar omdat het me weinig interesseert.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben altijd al "mijn eigen mannetje"geweest (moet je ook wel als de mannen in de omgeving twee linkerhanden hebben)+ mijn vader leerde me dit soort dingen...handig hoor.
Op jouw LTS vast wel ja.quote:
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Altijd het positieve eruit halenquote:Op zondag 8 januari 2012 15:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ik vroeg er nooit naar omdat het me weinig interesseert.Maar je bent nooit te oud om te leren.
Nu even niet, maar ik weet je te vinden.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Altijd het positieve eruit halen, je hebt weer wat geleerd
....nog meer vragen?
Ik hang hier wel ergens rond.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nu even niet, maar ik weet je te vinden.
Sorry.quote:
Ja hoor. Is echt reuzegezellig!quote:Op zondag 8 januari 2012 14:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Alles wel goed gegaan?Ik zag deze week een topic waarbij het bij een oud-user verschrikkelijk fout is gegaan met dat spul.
Lang al hequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
7 alweer? Wij kennen elkaar al zo'n 8 jaar niet? Tof
Ga volgende week nog een paar onderbroeken halen, zitten heerlijk!
Ja , iig van die oorwarmers die via de nek lopen ipv over je hoofdquote:Op zondag 8 januari 2012 18:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Verkopen ze bij de Action ook oorwarmers?
Daar had ik al op gereageerd Tomaat, daarom vroeg ik het nog maar een keer voor de mensen die wél een zinnig antwoord kunnen gevenquote:Op zondag 8 januari 2012 14:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[..]
Begrijpend lezen...![]()
Nee, heb geen idee. Tis ruim een maand geleden dat ik daar ben geweest.
Weet je zeker dat je t goede thermo shirt hebt? Ze sluiten nl. helemaal niet hoog bij de keel:quote:Op zondag 8 januari 2012 19:20 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
grrr dat thermo shirt zit me niet lekker! sluit te hoog bij m'n keel, en ik heb altijd heel snel het gevoel dat ik gewurgd wordt.. maar weer terugbrengen en voor 9,95 bij de HEMA 1 bijkopen, daarvan heb ik er al 1 en die zit wel lekker.. Wel een stukkie duurder maarja het is niet anders..
nee die heb ik niet want ik vond die stof verschrikkelijk.. ik heb die uniseks uit de folder.quote:Op maandag 9 januari 2012 00:17 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je t goede thermo shirt hebt? Ze sluiten nl. helemaal niet hoog bij de keel:[ afbeelding ]
PS: deze dame staat op de verpakking van de thermo shirts
Hier wordt bij het afrekenen altijd verteld dat je dat soort dingen niet mag ruilen.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:14 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
wát een service weer, ik had een thermoshirt gekocht (die uit de folder, de unisex).. maat M. verpakking was al open. Ik gevraagd aan de cassiere: mag het nog terug als ik het niet past? Ja, binnen 8 dagen.
dus ik wil het nu terug brengen (ik v ind hem te hoog sluiten, gevoel dat ik gewurgd wordt, lijkt me niet lekker met sporten).. krijg ik te horen dat het niet terug mag want het is open, en dan had ze het op de bon moeten zetten.. JA HOE MOET IK DAT WETEN IK WERK HIER TOCH NIET??? maar ik kreeg dus echt mijn geld niet terug..
dusseh.. iemand interesse in een schoon 1x gepast nieuw thermoshirt maatje M? tegen vergoeding van de verzendkosten mag je hem verder gratis hebben ;-)
dan is het bij jullie goed geregeld.. ik had het notabene nog gevráágd en het mocht gewoon zei de cassiere.. dan vind ik het best wel slecht dat het op eens niet mag.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier wordt bij het afrekenen altijd verteld dat je dat soort dingen niet mag ruilen.
Ligt vast aan die bliepmiep.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier wordt bij het afrekenen altijd verteld dat je dat soort dingen niet mag ruilen.
Gewoon A4quote:Op maandag 9 januari 2012 20:48 schreef Miendientje het volgende:
Wat voor formaat hebben die vellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |