quote:
Weet niet of ze het standaard hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:02 schreef Metalfreak het volgende:
Zo'n velgenboomstandaard hadden ze geloof ik ook he?
Straks dan even na het werk door de drukte bij de Action wurmen...quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:50 schreef Miniem het volgende:
[..]
Weet niet of ze het standaard hebben.
Maar ik heb het wel voorbij zien komen
Zo'n Furreal Frenzie heb ik ook voor mijn dochter gekocht, het zijn wel hysterische beestjes hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag ook ff naar de action geweest, de buit;
4 furreal frenzies ' hamsters' ofzo, 3,99 (kerstkadootjes) Scheelt toch mooi weer de helft met de gewone winkelprijs!![]()
zak Milkyways![]()
fotolijstje Henzo
Dan zal ik het kopen maar laten...genoeg hysterische beestjes hier in huisquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zo'n Furreal Frenzie heb ik ook voor mijn dochter gekocht, het zijn wel hysterische beestjes hoor
Thermolegging ben ik nog steeds naar op zoek, is er nooit in mijn maat
Mijn kennis van de diverse soorten dure parfum is zeer beperktquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Parfum was vandaag eindelijk aangevuld, kom ik er achter dat deze er ook in namaak bij zit
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrr
Ja She van Armaniquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:03 schreef trovey het volgende:
Mijn kennis van de diverse soorten dure parfum is zeer beperkt...iets met Armani lees ik in de gegevens?
Oh goed dat je het zegt, ik moet ook nog wasmiddel kopen daarquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zie dat ik naar de Action moet voor de Silan, hoewel... het is wel een kleine fles
toch wel triple gold plated huhquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb daar een HDMI kabeltje gehaald
Hmmm ik ben toch geen fan van die nepparfum hoor, doe mij de echte maarquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
Parfum was vandaag eindelijk aangevuld, kom ik er achter dat deze er ook in namaak bij zit
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrr
Minstens.quote:
Wat wil je gaan maken?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heb jij toevallig een tip waar ze het dan wel vrij goedkoop verkopen Moussy? Jij bent nogal crea
Een tafelkleed voor oma met Puck zijn handjes o.a. dus het moet echt in de was kunnen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Wat wil je gaan maken?
Voor fruttels zijn die stiften prima trouwens.
Ik zag die furry frenzies op de site staan. Daar leek het een egel, zou dat kunnen of hebben ze verschillende soorten? Als het een egel is ga ik hem ook halen. Wat kunnen die beestjes trouwens?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef PureEvil het volgende:
Vandaag ook ff naar de action geweest, de buit;
4 furreal frenzies ' hamsters' ofzo, 3,99 (kerstkadootjes) Scheelt toch mooi weer de helft met de gewone winkelprijs!![]()
zak Milkyways![]()
fotolijstje Henzo
Ik zag hem ook staan ja. En een tijdje geleden stond hij voor 15 euro ofzo bij de V&D.quote:Op woensdag 14 december 2011 08:44 schreef Sulley02 het volgende:
Geen idee of het al gezegd is, maar bij de blokker is die set van 4 snijplanken in de "aanbieding". Volgens mij is het precies dezelfde, maar dan voor ruim een tientje ipv 6
Je hebt verschillende soortenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:44 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik zag die furry frenzies op de site staan. Daar leek het een egel, zou dat kunnen of hebben ze verschillende soorten? Als het een egel is ga ik hem ook halen. Wat kunnen die beestjes trouwens?
Tof, ik ga kijken of ze de egel variant hebben van de site voor mijn moeder die egels spaart.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten. Ze maken geluidjes en rennen door je kamer
Als je de echte airwick hebt...die doen het idd prima die zijn ook pas sinds kort in de action te vinden.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb ondanks alle adviezen het niet te doen toch 2 van die Airwick spuitbussen gehaald (de prijs was zo laag dat ik het wel ff moest testen).
Heb ze thuis in het apparaat gedaan en ze doen het gewoon goed.
Dit weekend gelijk ff een voorraad inslaan.
TOF!!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten. Ze maken geluidjes en rennen door je kamer
Die van mij zullen erwaarschijnlijk naar kijken, mij daarna aankijken met dequote:Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
TOF!!
Dat zullen mijn 6 katten super vindenga er morgen gelijk een of twee halen
Wat kost die?quote:Op woensdag 14 december 2011 09:26 schreef rac het volgende:
Gister de kerstboom gekocht, voor een nep boom verbazingswekkend goed. Staat stevig, is vol en heeft div. type takjes.
Alleen weer pech met de lampjes, had 2 setjes gekocht de ledjes doen het goed maar de normale doen niets. Dus daar maar mee terug. Ik denk dat ik nog maar een strengetje leds er bij koop
(Staat er nu een half op getuigde kerstboom voor mijn raam )
Ik heb ook de creme brulée brander gekocht weet iemand hier hoe je deze moet vullen?
Hoe heet dat luchtje bij de action? Volgende keer maar even kijken dan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrrrrrrr
Volgens mij zijn het wel de nepperts die ik heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Als je de echte airwick hebt...die doen het idd prima die zijn ook pas sinds kort in de action te vinden.
De nepperts van een ander merk doen het dus niet
Pink smoke! Zit in een vierkant (redelijk klein, vergeleken de andere langwerpige) doosjequote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Hoe heet dat luchtje bij de action? Volgende keer maar even kijken dan.
Deze heb ik nu voor het eerst, dus ben pas aan het begin van de fles.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:09 schreef Mirjam het volgende:
blijven die nepluchtjes wel lekker dan?
mijn ervaring is dat je ze maar kort ruikt, daarna ruik je ze niet meer of ruiken ze raar
Is dat zo'n apparaat dat om de zoveel minuten spuit toevallig?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:27 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het wel de nepperts die ik heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |