Oh jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik keek laatst bij de notitieboekjes, maar ik zag echt alleen maar notitieboekjes en geen adresboekje (was ook op zoek naar een nieuwe)..
Of de witte boekhandel? (zo heet dat geloof ik, ik noem het altijd de van-de-vrachtwagen-afgevallen-boekhandel)quote:
Ja maar ben ik weer het viervoudige kwijt, dan wacht ik liever tot ik echt een mooi duur boekje vind. Ik hoopte op iets van een euroquote:
Thanks! Goeie tip. Zoiets is hier net weg, maar als het goed is moet er iets soortgelijks zitten. Ik ga op zoekquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Of de witte boekhandel? (zo heet dat geloof ik, ik noem het altijd de van-de-vrachtwagen-afgevallen-boekhandel)
Ik denk dat ze die vermalen hebben tot strooizout, vanwege de "horrorwinter".quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd die zoutstenen theelichthouders nog gezien?
Geloof niet dat ze een slijptol verkopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben ze iets om roest te verwijderen?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vermalen hebben tot strooizout, vanwege de "horrorwinter".
Schuurpapier of die schuursponzen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben ze iets om roest te verwijderen?
Het is voor een schroef waar een inbussleutel in moet dus ik moet er iets vloeibaars in laten weken.quote:
In een glas cola dan maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is voor een schroef waar een inbussleutel in moet dus ik moet er iets vloeibaars in laten weken.
Volgens mythbusters werkt cola nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef trovey het volgende:
[..]
In een glas cola dan maar.Hebben ze tenslotte ook bij de Action
, een echte vloeibare roestverwijderaar heb ik er nog nooit gezien (en ik betwijfel ook of dat bestaat want ik ken alleen maar zo'n roestomzetter)
Thnxquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef trovey het volgende:
Lees net dat er zoiets als HG roestoplosser bestaat, daar maar eens naar kijken dan? Overigens niet verkrijgbaar bij de Action.
http://nl.hg.eu/products/show/id/46/hg_roestoplosser
4 euro dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef Miniem het volgende:
Hoeveel kost een vouwkrat bij de Action?
Snowboots terwijl er geen sneeuw ligt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand hoe waterdicht de snowboots van ¤8,50 zijn?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Snowboots terwijl er geen sneeuw ligt?
Voorbereiding tomaat voorbereidingquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Voorbereiding tomaat voorbereiding....hier liggen het strooizout en de prikkers onder de schoenen al klaar(zijn trouwens van vorig jaar
). Als je dingen pas gaat aanschaffen als het weer daarom vraagt is alles uitverkocht.
Ik heb normaal ook 36-38 en ik heb van het action thermoshirt maat L genomen. De mouwen zijn wel wat aan de korte kant. Kost ¤3,99. De legging is aankomende week in de aanbieding van ¤2,95 voor ¤2,29quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:58 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
hebben ze nog van die thermoshirts? ik heb vandaag toch nog een wintersport geboekt maar nu zijn er niet zoveel centjes meer dus een thermoshirt van de action zou prima zijnen welke maat raden jullie aan? ik heb normaal maat S van hema bijvoorbeeld, 36-38 van gewone kleren
edit: ohja en wat kosten de thermoshirts ook alweer?
Ben jij die leuke dame?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:49 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook 36-38 en ik heb van het action thermoshirt maat L genomen. De mouwen zijn wel wat aan de korte kant. Kost ¤3,99. De legging is aankomende week in de aanbieding van ¤2,95 voor ¤2,29
Shirt:
[ afbeelding ]
Legging:
[ afbeelding ]
Ze hebben tegenwoordig toch z'on oranje?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:58 schreef tomaat52 het volgende:
De Action HDMI kabel is toch best goed.FOK!ken in HD.
Oranje>zwart>oranje.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig toch z'on oranje?
Ofja ik zag iets wat oranje was van de verpakking![]()
Ik heb nog de oude versie.
Ben ik blij dat ik de zwarte versie hebquote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Oranje>zwart>oranje.Dus ja, ze zijn weer in het oranje.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik de zwarte versie heb
aah super bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:49 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik heb normaal ook 36-38 en ik heb van het action thermoshirt maat L genomen. De mouwen zijn wel wat aan de korte kant. Kost ¤3,99. De legging is aankomende week in de aanbieding van ¤2,95 voor ¤2,29
haha dankje! ik had heel die folder nog niet gezien joh! haha ik kijk alleen altijd bij de week aanbiedingen en de 100 nieuwe itemsquote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:55 schreef Miendientje het volgende:
Nee, ik werk niet voor de action. Ik zag trouwens net in de 'koud hè?' folder op de site dat ze ook nog uni-shirts hebben voor ¤3,19
Beetje fleece-achtig maar dan minder grof en veel rekbaarder.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:16 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
aah super bedanktik fiets er morgen maar even heen, even kijken. Korte mouwen geeft niet echt, doe er toch nog een ski pulli overheen! Wat voor stof is het eigenlijk? Van dat gladde spul of meer katoen achtig?
vorig jaar had ik een hemd, thermo shirt én fleece trui aan. dat was wel te warm dus halverwege alleen met hemd en thermo shirt geskied. Maar voor de zekerheid wil ik toch ook een pully bij me hebben en aan doen, kan hem altijd nog uit doen als het te warm is!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:21 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Beetje fleece-achtig maar dan minder grof en veel rekbaarder.
Lijkt je dat trouwens niet wat warm, een thermoshirt en een ski-pullie? Ik weet niet of je eerder heb geskied? maar ik heb persoonlijk genoeg aan een laag dat zweet kan opvangen en dan nog een laagje en daarover mijn jas. Van skieën zelf krijg ik het altijd al warm genoeg.
Ja want die dingen gaan natuurlijk binnenkort over datum en dan kan ik ze nooit meer gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je reactie. Kun je er wel goed dikke sokken in aanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:58 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb ze aangepast maar ze zitten mij voor geen meter, veel te breed, ze sloffen zo aan mijn voeten dat ik meteen blaren van zou krijgen. Maar misschien dat iemand met bredere voeten ze wel goed past.
Lijkt me echt goddelijk op de koude dagenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:39 schreef heaven7 het volgende:
Oh en die thermolegging is geweldigZiet eruit als een gewone dikke zwarte panty/legging maar dan met zacht spul aan de binnenkant
Ook op niet zulke koude dagen (lees: vandaag) is ie heerlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me echt goddelijk op de koude dagen
Eénmaal een gecompliceerde enkelbreuk is genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |