ohquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een multomap bedoeld ie... Snap je?
Nijmegen e.o.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:17 schreef Samson het volgende:
[..]
ohdie kende ik niet als "klappers"...
heb de appelversie gisteren gelijk gehaald! 1 fles jip en janneke champagne voor 12 uur en daarnaast nog wat actionflessen. Ben student dus ben blij dat deze ook lekker zijn, scheelt nogal wat geld. Lust zelf ook geen gewone champagnequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is goed te doen vind ik. (als 22 jarige kleuter
Had er afgelopen week ook 2 van gekocht als kado'tje, maar binnen 3 uur na aanschaf kon ik terug naar de winkel omdat ik ze zelf al had opgedronken![]()
Vind de appel de lekkerste van de twee.
Alleen die flessen van de hema zijn wel authentieker. (glas vs plastic), en een ploppende glijdop ipv een plastic draaidop die alleen de laatste 2mm popt.![]()
dat is dan weer minder.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dr is een schuur afgebrand door zo'n wensballon.
http://www.omroepbrabant.(...)r+wensballonnen.aspx
die dingen zijn gewoon gevaarlijk en alleen geschikt voor het chinese platteland oid.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:06 schreef Miendientje het volgende:
Ik zag er ook eentje voorbij komen.
Ik heb geprobeerd mijn paarse wensballon van de Action op te laten maar het waaide te hard. Het vuur ging steeds uit en de wind maakte de ballon steeds plat zodat er geen warme lucht in kon. Die is toen maar de prullenbak in gegaan.
[..]
dat is dan weer minder.
quote:Op zondag 1 januari 2012 11:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dr is een schuur afgebrand door zo'n wensballon.
http://www.omroepbrabant.(...)r+wensballonnen.aspx
ik was gisteren aan het kijken toen ze er hier 1 in de stad aanstaken, wat een fiasco zeg, hij waaide eerst tegen een onschuldige bijstander d'r smoel aan, sleepte meters over straat om daarna al brandend op een houten dakgoot te belanden.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik mag toch hopen dat als je in een buurt met zulke schuren woont je ze niet afsteekt.
En ja ze kunnen de lucht een poos door, maar in de stad of daar op de boerderie zijn ook wel 2 dingen...
Al verschillende weken hebben ze die niet meer. Ik denk pech gehadquote:Op zondag 1 januari 2012 14:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
weet iemand of ze ergens bij action nog van die uitbreidingssets voor kolonisten hebben? ben vergeten te kijken vrijdag!
Bij mij belande er een al brandend in mijn droogmolenquote:Op zondag 1 januari 2012 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vannacht voor het eerst een wensballon, ik ben benieuwd of hij van de Action kwam. Hij was echt diepgeel, ik vond het zo leuk
Ik heb ook een erg grote hekel aan die wensballonnen. Op Pinkpop hadden bijna mensen hem op hun hoofd gekregen of op de tenten. En met Oud op Nieuw vloog er zo'n lampion bijna in een vuurwerkstellage die klaar stond voor de show van 00.00. Onverantwoord en zouden verboden moeten worden!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:11 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Bij mij belande er een al brandend in mijn droogmolenen ik heb ze zelf niet eens gekocht
hmm, jammer! nouja misschien dat ze ooit weer eens komen, ze hebben wel vaker opnieuw spulletjes!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:48 schreef chansadres het volgende:
[..]
Al verschillende weken hebben ze die niet meer. Ik denk pech gehad
Ik moet er in voetballen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:21 schreef The_Hives het volgende:
nooit gezien. Gewoon een oud shirt aan
volgens mij wel! ik was vorige week in de Action in Utrecht en volgens mij zag ik daar van die overalls liggen! Niet direct bij de verf, maar wel in het klus pad! groen of oranje ofzo geloof ik (weet niet meer zeker, wél dat het een overall was)quote:Op maandag 2 januari 2012 16:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Verkoopt de action ook schildersoveralls?
Weet iemand dat toevallig?
Ik neem aan degene die je zelf moet klaarmaken?quote:
ieks, dat heb ik eens opengemaakt, omdat ik de mais nodig had.quote:
Ik kan me niet herinneren dat ik zulke grote plantenpotten heb gezien bij de Action. Wel vazen in allerlei soorten en maten, maar pottenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:06 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
nog even een vraagje, weet iemand of ze bij Action toevallig ook grote planten potten verkopen? voor een potmaat van 20 cm ongeveer. Heb net een plant gekocht maar die is achteraf gezien toch kleiner dan de vorige plant, de pot is veel te groot :p hahaha
Wel eens gezien, maar zijn altijd van die tijdelijke partijen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef MaLo het volgende:
Weet iemand of de Action ook fietstassen verkoopt?
Ok dank voor de tip!quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wel eens gezien, maar zijn altijd van die tijdelijke partijen.
De wibra heeft ze wel vaak. Kosten iets van 3 euro
Ok, dan ga ik zaterdag even met dochterlief naar de Actionquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
o maar action heeft ze ook hoor
bij de fietsonderdelen.
De vraag is, hoelang gaan fietstassen van ¤3 mee?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wel eens gezien, maar zijn altijd van die tijdelijke partijen.
De wibra heeft ze wel vaak. Kosten iets van 3 euro
nee, de vraag was: heeft action fietstassen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De vraag is, hoelang gaan fietstassen van ¤3 mee?
Je krijgt waar je voor betaald ehquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:04 schreef Erasmo het volgende:
De vraag is, hoelang gaan fietstassen van ¤3 mee?
Ik heb fietstassen van de Aldi, weet de prijs niet meer, zal wel rond de 6 euro geweest zijn. Gaan al 4 jaar mee en ik vul ze zwáár, minstens 4 keer per week haal ik er boodschappen mee. En een gemiddelde tas bevat dan 6 pakken melk a 1,5 literquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je krijgt waar je voor betaald eh![]()
Bij mij zo'n 3 maanden. Toen begonnen ze te scheuren
Al vervoerde ik er wel lompe meuk mee waarvan ik geen zin had het in een rugtas te dragen (pakken ijsthee, blikken, etc)
Niet die allergoedkoopste nemen. Die hangen binnen no-time slap aan je bagagerek, waardoor ze tegen je spaken aanlopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:52 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik zaterdag even met dochterlief naar de Action.
Same here, nadat die tas stuk ging ook een krat genomen (letterlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een vouwkrat van de action op mijn krattenrek wat ik daar allemaal al mee versjouwd heb![]()
Ik heb geen krattenrek (en die komt er ook niet op want dat staat als een tang op een varken op mijn fietsquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil absoluut geen fietstassen. ik heb een vouwkrat van de action op mijn krattenrek
wat ik daar allemaal al mee versjouwd heb![]()
Kicken!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Same here, nadat die tas stuk ging ook een krat genomen (letterlijk(uitgeholde krat Grolsh))
Ideaal voor zwaar spul(en kost alleen maar statiegeld voor een krat
)
[ afbeelding ]
Hoe heb je hem uitgehold?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:00 schreef CrashO het volgende:
[..]
Same here, nadat die tas stuk ging ook een krat genomen (letterlijk(uitgeholde krat Grolsh))
Ideaal voor zwaar spul(en kost alleen maar statiegeld voor een krat
)
[ afbeelding ]
Eerst met een kniptang wat stukken vanboven ingeknipt, daarna met een combinatietang het plastic letterlijk afgescheurdquote:
ik keek laatst bij de notitieboekjes, maar ik zag echt alleen maar notitieboekjes en geen adresboekje (was ook op zoek naar een nieuwe)..quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook adressenboekjes heeft?
Ik zoek nog een hele mooie nieuwe, maar heb nog niks gevonden. Dan wil ik tijdelijk maar een simpel boekje nemen. Volgens mij heb ik ze wel eens gezien, maar twijfel even
bij Action hebben ze fietstassen maar bij HEMA hebben ze ook vaak hele leuke in wat hippere kleurtjes voor niet veel geld meestal.. (dubbele fietstas 8 euro zie ik op hema.nl, in roze zwart of blauw)quote:[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik zulke grote plantenpotten heb gezien bij de Action. Wel vazen in allerlei soorten en maten, maar potten![]()
Weet iemand of de Action ook fietstassen verkoopt? Mijn dochter heeft een nieuwe fiets en daar moeten nieuwe fietstassen bij, maar ik vind die van Basil zo duur(35 euro... de fiets zelf kostte 50 euro via Marktplaats
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |