Oh jammerquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:39 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik keek laatst bij de notitieboekjes, maar ik zag echt alleen maar notitieboekjes en geen adresboekje (was ook op zoek naar een nieuwe)..
Of de witte boekhandel? (zo heet dat geloof ik, ik noem het altijd de van-de-vrachtwagen-afgevallen-boekhandel)quote:
Ja maar ben ik weer het viervoudige kwijt, dan wacht ik liever tot ik echt een mooi duur boekje vind. Ik hoopte op iets van een euroquote:
Thanks! Goeie tip. Zoiets is hier net weg, maar als het goed is moet er iets soortgelijks zitten. Ik ga op zoekquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Of de witte boekhandel? (zo heet dat geloof ik, ik noem het altijd de van-de-vrachtwagen-afgevallen-boekhandel)
Ik denk dat ze die vermalen hebben tot strooizout, vanwege de "horrorwinter".quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd die zoutstenen theelichthouders nog gezien?
Geloof niet dat ze een slijptol verkopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben ze iets om roest te verwijderen?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die vermalen hebben tot strooizout, vanwege de "horrorwinter".
Schuurpapier of die schuursponzen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hebben ze iets om roest te verwijderen?
Het is voor een schroef waar een inbussleutel in moet dus ik moet er iets vloeibaars in laten weken.quote:
In een glas cola dan maar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is voor een schroef waar een inbussleutel in moet dus ik moet er iets vloeibaars in laten weken.
Volgens mythbusters werkt cola nietquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:11 schreef trovey het volgende:
[..]
In een glas cola dan maar.Hebben ze tenslotte ook bij de Action
, een echte vloeibare roestverwijderaar heb ik er nog nooit gezien (en ik betwijfel ook of dat bestaat want ik ken alleen maar zo'n roestomzetter)
Thnxquote:Op vrijdag 6 januari 2012 14:19 schreef trovey het volgende:
Lees net dat er zoiets als HG roestoplosser bestaat, daar maar eens naar kijken dan? Overigens niet verkrijgbaar bij de Action.
http://nl.hg.eu/products/show/id/46/hg_roestoplosser
4 euro dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 13:27 schreef Miniem het volgende:
Hoeveel kost een vouwkrat bij de Action?
Snowboots terwijl er geen sneeuw ligt?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:49 schreef heaven7 het volgende:
Weet iemand hoe waterdicht de snowboots van ¤8,50 zijn?
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Snowboots terwijl er geen sneeuw ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |