Echt he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit net te rommelen in m'n mini-ladenkastjes (die plastic van 15 bij 25cm ongeveer), ze zijn zó praktisch. Wat een plezier van zo'n simpel goedkoop stukje plastic
Als een kind zo blij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit net te rommelen in m'n mini-ladenkastjes (die plastic van 15 bij 25cm ongeveer), ze zijn zó praktisch. Wat een plezier van zo'n simpel goedkoop stukje plastic
kan je ze niet testen in de winkel? miss kan je het een keertje vragen. scheelt weer een terugrit als ze het niet blijken te doen..quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef Syrena het volgende:
Lampjes doen het weerAlles doorgemeten, 1 stuk. Vervangen, nog geen licht
Toen alles goed aangedraaid en tadaaaaa!
Die hebben we hier voor het hondje! Hij heeft het een maand of 7 vol gehoudenquote:Op woensdag 21 december 2011 09:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
Paar maanden geleden voor 3,95 bij Action een mandje gekocht voor m`n kat. Bij de dierenspeciaalzaak zijn dit soort mandjes veel duurder.
[ afbeelding ]
HDMI-VGA gaat niet werken...quote:Op woensdag 21 december 2011 09:08 schreef Aventura het volgende:
Ik weet door dit topic dat Action hdmikabels heeft, maar hebben ze ook monitorkabels, of bijvoorbeeld kabels met aan een kant zo'n monitorstekertje en aan de andere kant een hdmistekertje?
Mijn kat ligt er gelukkig alleen maar in te slapen. Heb het mandje al meerdere keren in wasmachine+droger gehad en hij blijft mooi.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die hebben we hier voor het hondje! Hij heeft het een maand of 7 vol gehoudenToen dacht de hond dat het speelgoed was en ging er op kauwen enzo
ja, van die met zand gevulde gevallen, maar ook met een snotterig iets gevulde dingen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef AnnaStesia het volgende:
Had de action ook van die stress balletjes?
Je weet wel om in te knijpen,krijg binnenkort een operatie aan mijn hand/pols en moet daarna goed de vingers blijven bewegen,lijkt me handig met zo`n balletje
Ja die snot dingen weet ik,die kocht ik wel eens voor mijn kinderen,ik zoek idd die met zand erin.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, van die met zand gevulde gevallen, maar ook met een snotterig iets gevulde dingen.
Hmn, vanavond maar even naar de Action dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
Ze hadden weer leuke dvd's voor een schappelijke prijs van 3,84 per stuk. Onder andere Komt een vrouw bij de dokter, The Social Network, Crazy Heart, The Expendables, Borat, Chicken Run, Shaun of the Dead en nog een hoop chickflicks.
moet ik dus weer naar de actionquote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
Ze hadden weer leuke dvd's voor een schappelijke prijs van 3,84 per stuk. Onder andere Komt een vrouw bij de dokter, The Social Network, Crazy Heart, The Expendables, Borat, Chicken Run, Shaun of the Dead en nog een hoop chickflicks.
Vanaf maandag 2.95 per stukquote:Op donderdag 22 december 2011 12:22 schreef chansadres het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
EINDELIJK heb ik de restpootjes hier zien liggen en dus gekocht. Ik ben benieuwd pak gaat na de feestdagen open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |