Ja, geen persco.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef Adolecens het volgende:
Is er nu gewoon nieuws op RTV Oost ipv die persco?
Journaal24 komt iequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef Adolecens het volgende:
Wat een flut reportage voor de regionale omroep zeg
Daar kijk ik nu naar Chemipackquote:
Geen idee...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dader is 25 jaar / Amsterdam. Kan dat kloppen dan? Is G.P 25?
Gewoon in de rij gaan staan en wachten op je beurt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het zal er wel druk zijn geweest, hoe kan je dan iemand goed raken.
Als het maar niet is wie ik denk dat het isquote:
Gino P is het. Woont boven dat cafe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als het maar niet is wie ik denk dat het is
Haha, er zijn ook zo weinig Spanjaarden in Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als het maar niet is wie ik denk dat het is
Dan niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gino P is het. Woont boven dat cafe.
Waarschijnlijk staan alle stoplichten op rood...twitter:Geert_RTLNieuws twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 21:18:51Persco #Almelo komt wat later dan verwacht, nog een kwartiertje zegt de politie. #schietpartij reageer retweet
Wel leuk om te lezen dat jij mensen kent die wel in zijn voor een moord. Zou je die niet eens gaan helpenquote:
Waarom loopt het altijd uit?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Adolecens het volgende:
Waarschijnlijk staan alle stoplichten op rood...twitter:Geert_RTLNieuws twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 21:18:51Persco #Almelo komt wat later dan verwacht, nog een kwartiertje zegt de politie. #schietpartij reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wel leuk om te lezen dat jij mensen kent die wel in zijn voor een moord. Zou je die niet eens gaan helpen![]()
Er is idd nog een discussie Spaans / Italiaans. Net als dat Turks / Indisch. Als het uberhaupt al klopt he. Zeker weten doet niemand het voorlopig.quote:
lastig plannenquote:
Beetje lastig voor alle omroepen e.d. vooral.quote:
Ik kan je 100% garanderen dat Wahl geen Turkse achternaam is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Er is idd nog een discussie Spaans / Italiaans. Net als dat Turks / Indisch. Als het uberhaupt al klopt he. Zeker weten doet niemand het voorlopig.
Ze willen de journalisten graag voldoende tijd geven om de meest achterlijke vragen voor te bereidenquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan je 100% garanderen dat Wahl geen Turkse achternaam is.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze willen de journalisten graag voldoende tijd geven om de meest achterlijke vragen voor te bereiden
Wie weet had het daadwerkelijk voorkomen kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]![]()
'Had dit voorkomen kunnen worden?'
Ik vind Wahl Duits/Oostenrijks klinken eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hm, dit gebeurt 'gewoon'quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Wie weet had het daadwerkelijk voorkomen kunnen worden.
Ik durf ook met 100% zekerheid te zeggen dat p. geen Spaanse achternaam is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja.quote:
Matador danquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik durf ook met 100% zekerheid te zeggen dat p. geen Spaanse achternaam is.
Dan zou het parador zijn.
Ja. Ook dat.quote:
ik denk niet dat de werkdruk van de dames en heren journalisten heel erg hoog op de prioriteitenlijst staatquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Beetje lastig voor alle omroepen e.d. vooral.
Nee, ik ken Spaansquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Ook dat.
Maar mijn veronderstelling klopt wel? Jij bent Italiaan?
Allang gemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Maakt het eigenlijk uit wat haar nationaliteit is?Of wachten sommigen op het zelfvoldane 'ach ja, Turken doen zulke dingen'. Ziek zeg.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef S1nn3rz het volgende:
Tsjah, wederom een schietpartij en wederom in de turkse sferen.
Misschien ergens ITA-roots ofzo, kan altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee, ik ken SpaansMaar Gino lijkt me inderdaad geen Spaanse naam. Neemt niet weg dat dit gissen inderdaad beetje nutteloos is, Nederlanders heten tegenwoordig niet meer Jan, Kees en Piet, Duitsers niet meer Hans en Spanjaarden niet meer Alejandro en Hernán...
Ik baseer mijn veronderstelling op zijn achternaam. Die is écht niet Spaans.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee, ik ken SpaansMaar Gino lijkt me inderdaad geen Spaanse naam. Neemt niet weg dat dit gissen inderdaad beetje nutteloos is, Nederlanders heten tegenwoordig niet meer Jan, Kees en Piet, Duitsers niet meer Hans en Spanjaarden niet meer Alejandro en Hernán...
twitter:Geert_RTLNieuws twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 21:33:41Persco #Almelo zou elk moment moeten beginnen. Gerucht in hal met collega's dat nog niet iedereen (OM, politie, gemeente) ter plekke is. reageer retweet
Ik heb alleen Gino P. zien staan... Dus ik weet zijn achternaam nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik baseer mijn veronderstelling op zijn achternaam. Die is écht niet Spaans.
Maargoed. Dat is bijzaak.
Het verbaast me niet eensquote:
Nou dat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Maakt het eigenlijk uit wat haar nationaliteit is?Of wachten sommigen op het zelfvoldane 'ach ja, Turken doen zulke dingen'. Ziek zeg.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
Nou dat.
Dat meisje is vermoord, en die jongen heeft zich daarna van het leven beroofd. Het is een tragedie , van welke afkomst ze ook zijn.
aratorequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik heb alleen Gino P. zien staan... Dus ik weet zijn achternaam niet
Jij dacht dat hij een Italiaanse vlag in zijn avatar had of niet...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Ook dat.
Maar mijn veronderstelling (dat het eerder een Italiaanse achternaam is) klopt wel?
Ja dat lijkt me érg Italiaans inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
aratore. De eerste letter mag je zelf invullen. Schijnt ook een vluchteling te zijn ivm drugshandelprobleempjes elders in het Caribische gebied.
twitter:kusswhitney twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:25:50Het maakt niet uit dat hij zelfmoord heeft gepleegd dood ging toch wel door andere mensen die hem hetzelfde aan willen doen reageer retweet
Jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:37 schreef Brussel het volgende:
[..]
Jij dacht dat hij een Italiaanse vlag in zijn avatar had of niet..._
Hem missen we niet, triest voor het meisje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat.
Dat meisje is vermoord, en die jongen heeft zich daarna van het leven beroofd. Het is een tragedie , van welke afkomst ze ook zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jamaar het blijkt Mexicaans te zijn.
Inderdaad gelezen. Vriend van neef gelul iddquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:38 schreef ACT-F het volgende:
Was de schutter nou echt politieagent?Moet je eens lezen (voor zover het te ontcijferen is):
http://twitter.com/#!/kusswhitney
Tja, ik was in mijn hoofd al aan het linken. En lette niet goed op.quote:
Ik snap de verwarringquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tja, ik was in mijn hoofd al aan het linken. En lette niet goed op.
Ik had beter moeten weten. Excuus.
Laatste keer oftopic. Pas toen ik je onderschrift las dacht ik, he dat is Spaans...quote:
Ik denk dat zijn familie en vrienden daar anders over denkt. Ik heb ook best met zijn ouders te doen; je kind zal zoiets maar doen zeg.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:38 schreef Scorpie het volgende:
Hem missen we niet, triest voor het meisje.
Het vervelende is dat de ouders en evt. broers en zussen daar ook op aangekeken (blijven) worden, ook al konden ze er wellicht niks aan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn familie en vrienden daar anders over denkt. Ik heb ook best met zijn ouders te doen; je kind zal zoiets maar doen zeg.
Tja, eigenlijk best krom dat het zo werkt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het vervelende is dat de ouders en evt. broers en zussen daar ook op aangekeken (blijven) worden, ook al konden ze er wellicht niks aan doen.
No shit sherlock. Ik denk dat daar iedereen het wel over eens isquote:dit KAN en dit MAG je niet doen.
Was anders best een eye-opener voor mijquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef vosss het volgende:
No shit sherlock. Ik denk dat daar iedereen het wel over eens is
Sja, het niet kunnen omgaan met de gedachte dat zij met een ander gaat zijn en ook niet kunnen leven met een gevoel in de bak. Erg ver inderdaad dan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:50 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vraag me altijd gelijk af hoe ver je dan wel niet bent, als je je op zo een moment bedenkt om je ex dood te schieten. Triest nieuws.
In elk geval heb je dan een paar schroeven goed los zitten jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:50 schreef Captainp00face het volgende:
Ik vraag me altijd gelijk af hoe ver je dan wel niet bent, als je je op zo een moment bedenkt om je ex dood te schieten. Triest nieuws.
Of toch al zelfmoord willen plegen omdat de relatie stuk is (die zijn er genoeg) en dan maar besluiten dat de ex ook nooit meer een ander mag krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef Elvislives het volgende:
Sja, het niet kunnen omgaan met de gedachte dat zij met een ander gaat zijn en ook niet kunnen leven met een gevoel in de bak. Erg ver inderdaad dan.
Precies, daarom dus: niet willen leven zónder haar, maar zelf ook niet willen dat zij zelf wel een ander krijgt. Ik heb nog nooit zo'n nieuwsbericht gelezen waarin een vrouw de dader was trouwens. Kan aan mij liggen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of toch al zelfmoord willen plegen omdat de relatie stuk is (die zijn er genoeg) en dan maar besluiten dat de ex ook nooit meer een ander mag krijgen.
Genoeg hits op googlequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:57 schreef Elvislives het volgende:
Precies, daarom dus: niet willen leven zónder haar, maar zelf ook niet willen dat zij zelf wel een ander krijgt. Ik heb nog nooit zo'n nieuwsbericht gelezen waarin een vrouw de dader was trouwens. Kan aan mij liggen...
Gebeurt ook hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Precies, daarom dus: niet willen leven zónder haar, maar zelf ook niet willen dat zij zelf wel een ander krijgt. Ik heb nog nooit zo'n nieuwsbericht gelezen waarin een vrouw de dader was trouwens. Kan aan mij liggen...
Okee. Neemt niet weg dat ik dénk dat mannen het veel vaker doen. Niet zozeer vanwege hun kracht, maar doordat vrouwen veel meer over hun gevoelens praten en mannen het vaak opkroppen. Never mind, te offtopic ditquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Genoeg hits op googlehttp://www.abc24.com/news(...)RX0Sd42K7JPitxg.cspx (alhoewel ik vraagtekens zet bij dat 'woman')
Ik geef je wel gelijk hoor: voor mijn gevoel zijn het ook altijd mannenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Elvislives het volgende:
Okee. Neemt niet weg dat ik dénk dat mannen het veel vaker doen. Niet zozeer vanwege hun kracht, maar doordat vrouwen veel meer over hun gevoelens praten en mannen het vaak opkroppen. Never mind, te offtopic dit
Die foto van d'r ook echtquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk hoor: voor mijn gevoel zijn het ook altijd mannenIk typte 'woman kills ex' in google omdat ik zelf ook benieuwd was.
Die suffe vragen ook.quote:
De FBI zal jou nu wel scherp in de gaten houden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk hoor: voor mijn gevoel zijn het ook altijd mannenIk typte 'woman kills ex' in google omdat ik zelf ook benieuwd was.
Dat was geen agent toch, die werkte bij de politie, maar niet als agent. Of zoiets (klok - klepelquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef quirigua het volgende:
de schieter / dader was 25 jaar, woonde aan de markt in almelo,
"politieman-in-opleiding bij corps amstelland noord" ;
herinnert iemand zich nog de moord op Milly B, in Dordrecht ?
Ja, en nu? Geen nieuwe agenten meer opleiden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef quirigua het volgende:
Iets administratiefs geloof ik ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was geen agent toch, die werkte bij de politie, maar niet als agent. Of zoiets (klok - klepel).
In Spanje ja. Hij woont pas sinds kort in NL hequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef DeHeer het volgende:
Op http://politie.write2me.nl/?P=2 lijkt het alsof deze kerel al langer bij de politie zit?
Politie afschaffen dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef quirigua het volgende:
Nou, misschien die hele selectie en opleiding es grondig schoon poetsen ; en wat minder trots zijn dat het allemaal zo goed gaat ; politie agenten "opleiden" in afghanistan gaat ook zo goed - -quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en nu? Geen nieuwe agenten meer opleiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |