Ja, geen persco.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef Adolecens het volgende:
Is er nu gewoon nieuws op RTV Oost ipv die persco?
Journaal24 komt iequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef Adolecens het volgende:
Wat een flut reportage voor de regionale omroep zeg
Daar kijk ik nu naar Chemipackquote:
Geen idee...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dader is 25 jaar / Amsterdam. Kan dat kloppen dan? Is G.P 25?
Gewoon in de rij gaan staan en wachten op je beurt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het zal er wel druk zijn geweest, hoe kan je dan iemand goed raken.
Als het maar niet is wie ik denk dat het isquote:
Gino P is het. Woont boven dat cafe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als het maar niet is wie ik denk dat het is
Haha, er zijn ook zo weinig Spanjaarden in Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als het maar niet is wie ik denk dat het is
Dan niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gino P is het. Woont boven dat cafe.
Waarschijnlijk staan alle stoplichten op rood...twitter:Geert_RTLNieuws twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 21:18:51Persco #Almelo komt wat later dan verwacht, nog een kwartiertje zegt de politie. #schietpartij reageer retweet
Wel leuk om te lezen dat jij mensen kent die wel in zijn voor een moord. Zou je die niet eens gaan helpenquote:
Waarom loopt het altijd uit?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Adolecens het volgende:
Waarschijnlijk staan alle stoplichten op rood...twitter:Geert_RTLNieuws twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 21:18:51Persco #Almelo komt wat later dan verwacht, nog een kwartiertje zegt de politie. #schietpartij reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wel leuk om te lezen dat jij mensen kent die wel in zijn voor een moord. Zou je die niet eens gaan helpen![]()
Er is idd nog een discussie Spaans / Italiaans. Net als dat Turks / Indisch. Als het uberhaupt al klopt he. Zeker weten doet niemand het voorlopig.quote:
lastig plannenquote:
Beetje lastig voor alle omroepen e.d. vooral.quote:
Ik kan je 100% garanderen dat Wahl geen Turkse achternaam is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Er is idd nog een discussie Spaans / Italiaans. Net als dat Turks / Indisch. Als het uberhaupt al klopt he. Zeker weten doet niemand het voorlopig.
Ze willen de journalisten graag voldoende tijd geven om de meest achterlijke vragen voor te bereidenquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan je 100% garanderen dat Wahl geen Turkse achternaam is.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze willen de journalisten graag voldoende tijd geven om de meest achterlijke vragen voor te bereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |