Daar merken ze zelf toch niks meer van.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij leeft nog, dat meisje en de dader zijn kapot dood.
Ik vind het echt flauwekul, er zijn een paar mindere straten misschien, maar waarom is het in hemelsnaam een slechte wijk? Kerkelanden, dat is slecht... En zo zijn er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, echt niet. Schelfhorst was altijd een van de slechtere wijken van Almelo.
Er stond net iets andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)choten-in-Almelo.ece
http://www.geenstijl.nl/quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, echt niet. Schelfhorst was altijd een van de slechtere wijken van Almelo.
Vandaar een andere OPquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, ik vond het taalgebruik al zo vreemd
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?Je bent in de war.
ja, dat kanquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef twentemeisje het volgende:
Hoor net dat het neergeschoten meisje een vriendin is van mijn nichtje.
Doe normaal mien jonguhh...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Kerkelanden en Rietlanden zijn veul betere wijken dan de Schelfhorst
Op de een of andere manier denken mensen bij dit soort berichten altijd dat het belangrijk is om dit soort info te vermelden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Belangwekkend hoor.
Een vriendin van je nichtje
Hoe ik daarbij komquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?Je bent in de war.
Wil je me aanraken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denken mensen bij dit soort berichten altijd dat het belangrijk is om dit soort info te vermelden.
Dan moet je ook eens in andere wijken komen, want er zijn er veel slechtere. Schelfhorst valt wel mee, er is meer dan alleen die flats aan de doorgaande weg..quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe ik daarbij kom? Van mijn ex die er woonde
.
Ik zei toch ook niet dat er geen slechtere zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet je ook eens in andere wijken komen, want er zijn er veel slechtere. Schelfhorst valt wel mee, er is meer dan alleen die flats aan de doorgaande weg..
Zij zegt :Schelfhorst was altijd een van de slechtere wijken van Almelo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Kerkelanden en Rietlanden zijn veul betere wijken dan de Schelfhorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |