Jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk of er nog een betrouwbare bron achter die tweet zat of niet.
Politie zou het bevestigd hebben, alleen lees ik dat verder nog nergens?twitter:tonsmith77 twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:34:12politie bevestigt: meisje dood, dader pleegt zelfmoord #Almelo #schelfhorst reageer retweet
Bij wijze van. Laten we er 4 jaar van maken. Keertje verlof, goed gedrag etc en dan blijft er geen drol over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Omdat je voor moord geen 80 uur schoffelen krijgt. Met deze reactie geef je zelf aan dat je dom bent. Dat je nog durft te vragen om uitleg. 80 uur schoffelen voor moord![]()
(Als ze hem te pakken krijgen)
Moord is minimaal 14 jaar toch?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bij wijze van. Laten we er 4 jaar van maken. Keertje verlof, goed gedrag etc en dan blijft er geen drol over.
En dat is nu dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Misschien willen die niet met allemaal voorbarige conclusies trekken zoals dat hier wel gebeurt? Eerst even de redactie laten uitzoeken wat er is gebeurd en het nieuws dan pas gaan brengen.
Inderdaad... Echt diep en diep triest dat hij dit gedaan heeft...quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef Wilskracht het volgende:
Zo jammer als die jongen zelfmoord heeft gepleegd dat hij dat niet eerst heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef RingBewoner het volgende:
Zelfmoord, ik hoop het. Hoeven wij niet te betalen voor die laffe cultuurverrijker.
Laten we het allemaal hopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk nooit in de situatie te komen dat ik het bewijzen moet hoor.
Die hebben het vast ook gebaseerd op die tweets..quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef Infection het volgende:
RTL Nieuws meldt het nu toch wel. Ook hun zeggen dat de dader zelfmoord zou hebben gepleegd.
Hieronder een onderzoek naar illegale vuurwapens. Het gebruik, bezit en de handel in Nederland. (ergens uit 2004)quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kom maar met een onderzoek.
Geloof er niks van
Opvoeding was niet goed, ouders mishandelden hem, niet toerekeningsvatbaar...... Etc etc etc.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Moord is minimaal 14 jaar toch?
Veel boeiends hadden ze er niet over te zeggen in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben het vast ook gebaseerd op die tweets..
Dan vindt ie zichzelf terug in een gesloten afdeling. Maar goed, hij is blijkbaar dood, dus allemaal niet meer relevant voor dit topic.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Opvoeding was niet goed, ouders mishandelden hem, niet toerekeningsvatbaar...... Etc etc etc.
Wat moet ik onderbouwen? Jouw kijk op "cultuurverrijkers"? Doe toch normaal man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Onderbouw dit soort dingen nou eens.
twitter:Miellemansz twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:36:40@bertbrussen iedereen die ik heb gesproken op de plaats delict, zegt dat het een agent is, uit groningen geloof ik. reageer retweet
Gaan we nu agenten verbieden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef ArnosL het volgende:
twitter:Miellemansz twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:36:40@bertbrussen iedereen die ik heb gesproken op de plaats delict, zegt dat het een agent is, uit groningen geloof ik. reageer retweet
Helemaal nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd, mensen gedragen zich hier als een stel SS'ers met razzia drang...
'iedereen die ik heb gesproken' geloof ik niet zo snel als bron.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef ArnosL het volgende:
Achja, Nederlanders he, overal een mening over hebben maar van niets weten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd, mensen gedragen zich hier als een stel SS'ers met razzia drang...
Niet mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Agenten mogen geen (vuur)wapens meer hebben in dat geval
Wordt lastig bij een agent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We wouden toch lekker gaan verbieden?
Agossie, wat een trauma zal je nu hebben.quote:
Agenten met bontkraagjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef ComplexConjugate het volgende:
Weer een agent? Nemen ze alleen nog maar labiele types aan bij de politie? Begrijpelijk want iedereen met meer dan 2 werkende hersencellen wil niet werken onder zo'n dictatoriaal regime
Mijn ex woonde in die wijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ooit eens uit de bus gestapt in die wijk
Die krijgen een voorkeursbehandeling... want er zijn er veels te weinig vanquote:
Goed idee, ik voel me getraumatiseerd!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex woonde in die wijk. Zullen we een supportgroep oprichten
?
*Geeft support.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed idee, ik voel me getraumatiseerd!
Vooral nooit remmenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ooit eens langs almelo gereden met de auto
Kom je ook bij de supportgroep?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ooit eens langs almelo gereden met de auto
Ik rij er elke dag langs... Ik woon nog namelijk in die wijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex woonde in die wijk. Zullen we een supportgroep oprichten
?
Ik een paar honderd meter verder op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef Koe_Boy het volgende:
De rust lijkt in ieder geval enigszins te zijn wedergekeert op het winkelcentrum (voor zover mogelijk), woon op 50 meter ofzo, kan er zo op kijken.
Ik een paar 100 kmquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik een paar honderd meter verder op.
Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:59 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb wel eens over Almelo gehoord
Waarom? Je kende haar toch niet behalve dat je haar af en toe zag in het winkelcentrum?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik rij er elke dag langs... Ik woon nog namelijk in die wijk.
(trouwens zit nu wel echt met een rotgevoel).
Vandaag nog... daarom... een uur voordat het gebeurde...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Je kende haar toch niet behalve dat je haar af en toe zag in het winkelcentrum?
Ik voel jequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Graag, want ik weet gewoon niet hoe het nu verder moet
Is het nog steeds niet zo'n beste wijk? Dat was het namelijk nooit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik rij er elke dag langs... Ik woon nog namelijk in die wijk.
(trouwens zit nu wel echt met een rotgevoel).
Dan had je moeten zeggen dat ze een uur later dood zou zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Vandaag nog... daarom... een uur voordat het gebeurde...
Het is generaliserend enzo maar vaak wel waar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat moet ik onderbouwen? Jouw kijk op "cultuurverrijkers"? Doe toch normaal man.
De Schelfhorst een slechte wijk? Wat een onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel je.
[..]
Is het nog steeds niet zo'n beste wijk? Dat was het namelijk nooit.
Kende je haar?
Haha, echt nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
De Schelfhorst een slechte wijk? Wat een onzin.
Ze leveren bonuspunten op daarquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het stoplicht springt er ook wel eens op rood
Ach, zo heeft iedere wijk wel eens wat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel je.
[..]
Is het nog steeds niet zo'n beste wijk? Dat was het namelijk nooit.
Kende je haar?
Tristan van der Vlis, Volkert van der Graaf. Echte cultuurverrijkers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Het is generaliserend enzo maar vaak wel waar.
Kan me voorstellen dat het heel raar voelt. Iemand die je net nog zag en die nu onder een wit laken ligt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, zo heeft iedere wijk wel eens wat.
Kennen niet, maar ik wist wel over wie het ging, toen ik het hoorde.
ON-GE-LOOF-LIJKquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ooit eens uit de bus gestapt in die wijk
Te horen als.... omstander? ooggetuige? journalist? agent?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef Toto69 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben er netr geweest,
ik ben ook te horen op RTV oost.
Verschrikkelijk wat hier gebeurd is,
ik ben kapot..
Jij leeft nog, dat meisje en de dader zijn kapot dood.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef Toto69 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben er netr geweest,
ik ben kapot..
Ik bedoel post nr !quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Doordat er mensen zijn die hier posten.. raar he.
Waarom ben je kapot, familie van het meisje?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef Toto69 het volgende:
Hallo allemaal!
Ik ben er netr geweest,
ik ben kapot..
OW ja, véééél beter dan de Rietlanden en Kerkelandenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, echt niet. Schelfhorst was altijd een van de slechtere wijken van Almelo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |