Niet mee naar huis nemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Agenten mogen geen (vuur)wapens meer hebben in dat geval
Wordt lastig bij een agent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We wouden toch lekker gaan verbieden?
Agossie, wat een trauma zal je nu hebben.quote:
Agenten met bontkraagjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef ComplexConjugate het volgende:
Weer een agent? Nemen ze alleen nog maar labiele types aan bij de politie? Begrijpelijk want iedereen met meer dan 2 werkende hersencellen wil niet werken onder zo'n dictatoriaal regime
Mijn ex woonde in die wijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ooit eens uit de bus gestapt in die wijk
Die krijgen een voorkeursbehandeling... want er zijn er veels te weinig vanquote:
Goed idee, ik voel me getraumatiseerd!quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex woonde in die wijk. Zullen we een supportgroep oprichten
?
*Geeft support.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed idee, ik voel me getraumatiseerd!
Vooral nooit remmenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ooit eens langs almelo gereden met de auto
Kom je ook bij de supportgroep?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben ooit eens langs almelo gereden met de auto
Ik rij er elke dag langs... Ik woon nog namelijk in die wijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ex woonde in die wijk. Zullen we een supportgroep oprichten
?
Ik een paar honderd meter verder op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef Koe_Boy het volgende:
De rust lijkt in ieder geval enigszins te zijn wedergekeert op het winkelcentrum (voor zover mogelijk), woon op 50 meter ofzo, kan er zo op kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |