Wellicht komt het ergens tussendoor?quote:
Ja, natuurlijk. Wat een kortzichtige visie op de maatschappij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar een smoesje om een vergunning te krijgen.
Nou ja, het eerste wat ik zou doen is daar het slachtoffer (EHBO'er hequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeker met de gebeurtenissen in Alphen in het achterhoofd. Snel jezelf in veiligheid brengen lijkt me het handigst.
Duurt even voordat ze het echt doorhebben. En de vraag is in hoeverre is dit echt nog 'schokend'.quote:
Nee, maar dan moet je snel ingrijpen. Als ik te hard rij of niet handsfree bel zijn ze er ook direct bij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel eerst kunnen vinden. Het is namelijk een ontzettend sluwe gast, hij heeft tenslotte het OV genomen om te vluchten en daar is de politie blijkbaar niet op bedacht.
Ja? Jij gaat wel even met een flesje wijn naar iemand die daar met een geladen wapen staat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil hem dan best even met een fles wijn op zijn achterhoofd tikken om hem dat te vragen?
twitter:bhuistede twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:30:58De dader van de schietpartij in Almelo heeft zichzelf doodgeschoten bij de nabijgelegen Blokker. Twee doden dus. reageer retweet
Waaromquote:
Zolang hij maar wel eerst van me weglooptquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Jij gaat wel even met een flesje wijn naar iemand die daar met een geladen wapen staat?
Held. En ik geloof er niks van.
Hoeveel mensen met een wapenvergunning zijn er en hoeveel mensen daarvan schieten andere mensen dood? Of is de enige reden voor zo'n vergunning om eens lekker mensen af te knallen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar een smoesje om een vergunning te krijgen.
Holy sheit wat ben jij dom zegquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:29 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Volgens kunnen mensen in Nederland vergunningen hebben voor wapens.
Dus de overheid is mede verantwoordelijk als er iets mis gaat.
Tja, er komt soms nieuws tussendoor die veel minder boeiend is. Dan is dit toch wel een redelijk boeiend onderwerp.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Duurt even voordat ze het echt doorhebben. En de vraag is in hoeverre is dit echt nog 'schokend'.
Mooi, dan kost ie ons tenminste ook geen geld meer verder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef ArnosL het volgende:
twitter:bhuistede twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:30:58De dader van de schietpartij in Almelo heeft zichzelf doodgeschoten bij de nabijgelegen Blokker. Twee doden dus. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef ArnosL het volgende:
Omdat je voor moord geen 80 uur schoffelen krijgt. Met deze reactie geef je zelf aan dat je dom bent. Dat je nog durft te vragen om uitleg. 80 uur schoffelen voor moordquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom dom. Onderbouw dat eens. Ik onderbouw mijn 80 uur ook.
Bron ?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef ArnosL het volgende:
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef ArnosL het volgende:
Ik denk niet dat je dat doet, maar goed, wie ben ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang hij maar wel eerst van me wegloopt
Niet als hij naar me staat te kijken nee
quote:
Ik hoop eigenlijk nooit in de situatie te komen dat ik het bewijzen moet hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat doet, maar goed, wie ben ik.
Ja wie zegt dat dat zo isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |