Daar merken ze zelf toch niks meer van.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij leeft nog, dat meisje en de dader zijn kapot dood.
Ik vind het echt flauwekul, er zijn een paar mindere straten misschien, maar waarom is het in hemelsnaam een slechte wijk? Kerkelanden, dat is slecht... En zo zijn er nog wel een paar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, echt niet. Schelfhorst was altijd een van de slechtere wijken van Almelo.
Er stond net iets andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/(...)choten-in-Almelo.ece
http://www.geenstijl.nl/quote:
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, echt niet. Schelfhorst was altijd een van de slechtere wijken van Almelo.
Vandaar een andere OPquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah, ik vond het taalgebruik al zo vreemd
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?Je bent in de war.
ja, dat kanquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef twentemeisje het volgende:
Hoor net dat het neergeschoten meisje een vriendin is van mijn nichtje.
Doe normaal mien jonguhh...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Kerkelanden en Rietlanden zijn veul betere wijken dan de Schelfhorst
Op de een of andere manier denken mensen bij dit soort berichten altijd dat het belangrijk is om dit soort info te vermelden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Belangwekkend hoor.
Een vriendin van je nichtje
Hoe ik daarbij komquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?Je bent in de war.
Wil je me aanraken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op de een of andere manier denken mensen bij dit soort berichten altijd dat het belangrijk is om dit soort info te vermelden.
Dan moet je ook eens in andere wijken komen, want er zijn er veel slechtere. Schelfhorst valt wel mee, er is meer dan alleen die flats aan de doorgaande weg..quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe ik daarbij kom? Van mijn ex die er woonde
.
Ik zei toch ook niet dat er geen slechtere zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet je ook eens in andere wijken komen, want er zijn er veel slechtere. Schelfhorst valt wel mee, er is meer dan alleen die flats aan de doorgaande weg..
Zij zegt :Schelfhorst was altijd een van de slechtere wijken van Almelo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Kerkelanden en Rietlanden zijn veul betere wijken dan de Schelfhorst
De Kerkstraat... Daar heb ik gewoond en gewerkt!quote:De vermoedelijke dader heeft zich daarna van het leven beroofd. Hij werd dood gevonden op de Kerkstraat in het centrum van de stad.
Zeker alleen op lokale tv te zien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef Adolecens het volgende:
21:00 uur persconferentie politiebureau Almelo.
we willen geen linkjes naar dat soort sitesquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:24 schreef vosss het volgende:
Waarom is mijn bericht weg?
Die info staat op pagina 1 als je op google kijkt en de berichten geven aan dat ze 17 zou zijn. Dat lijkt dus niet te kloppen.
Ik was sarcastischquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zij zegt :Schelfhorst was altijd een van de slechtere wijken van Almelo.
Dat was het vroeger helemaal niet! Nu nog niet trouwens.
Ik denk dat sbs6 er wel aandacht aan besteed...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeker alleen op lokale tv te zien.
Dat soort sites? Het was een hi5 profiel; links heb ik hier wel vaker voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
we willen geen linkjes naar dat soort sites
Yup. Vreselijk dit. Echt Zo vreselijk.quote:
En hoogstwaarschijnlijk zonder ondertitelingquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeker alleen op lokale tv te zien.
Ik heb in de Gotte en de Doelenstraat gewoondquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De Kerkstraat... Daar heb ik gewoond en gewerkt!![]()
Wie wil me aanraken?![]()
Wel lekker zo, midden in het centrum een kogel door je kop schieten..
twitter:Miellemansz twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:36:40@bertbrussen iedereen die ik heb gesproken op de plaats delict, zegt dat het een agent is, uit groningen geloof ik. reageer retweet
ja dat soort sites, social media weet ik veel hoe je het moet noemen ... persoonlijke info iigquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat soort sites? Het was een hi5 profiel; links heb ik hier wel vaker voorbij zien komen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb in de Gotte en de Doelenstraat gewoond![]()
Misschien ken ik je wel.
Nouja ik denk niet dat er heel veel Ashana Wahl's in Almelo wonen van rond die leeftijd lijkt me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat soort sites, social media weet ik veel hoe je het moet noemen ... persoonlijke info iig
willen we liever niet, zeker in dit soort gevallen niet want voor hetzelfde geld zit je de verkeerde dood te verklaren net zoals in het vorige topic schijnbaar de verkeerde voor moordenaar is uitgemaakt
Misschien hebben jullie wel al een keer seks gehad samen zonder dat jullie van elkaar wisten dat de ander op fok zatquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Je lichaamscontouren komen we wel bekend voor
true maar in dit soort gevallen vind ik het niet heel erg om principieel te doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik denk niet dat er heel veel Ashana Wahl's in Almelo wonen van rond die leeftijd lijkt me.
Maargoed, ik laat de link wel achterwege
Zal waarschijnlijk wel minder worden gezegd dan dat we inmiddels al wetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef Adolecens het volgende:
21:00 uur persconferentie politiebureau Almelo.
Je mag wel zeggen wat je gezien hebt toch? want ik heb echt veel meegekregen mochten er vragen zijn, niet dat ik er trots op ben, eerlijk gezegd ben ik behoorlijk aangeslagenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook klaar met al die figuren die moeten melden dat ze ook in Almelo wonen, werken of er wel eens een natte droom over gehad hebben trouwens
open er een topic over buiten NWS of kap ermee
Wat je gezien hebt ja, maar niet alle connecties die iedereen met Almelo heeft hoeven vermeld te wordenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen wat je gezien hebt toch? want ik heb echt veel meegekregen mochten er vragen zijn, niet dat ik er trots op ben, eerlijk gezegd ben ik behoorlijk aangeslagen
twitter:DeGroesbeek twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 20:30:40Dader heeft zelfmoord gepleegd bij Cafe Brandpunt, aan de Kerkstraat in het centrum van Almelo. http://t.co/dPy6fPEE. #schietpartij reageer retweet
tuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen wat je gezien hebt toch? want ik heb echt veel meegekregen mochten er vragen zijn, niet dat ik er trots op ben, eerlijk gezegd ben ik behoorlijk aangeslagen
Wel snel opgevangen hoop ik?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ouders stonden huilend en trappend in het winkelcentrum..
Vertel dan wat...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is het slachtoffer van Turkse komaf dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef S1nn3rz het volgende:
Tsjah, wederom een schietpartij en wederom in de turkse sferen.
Hoezo ongepast? Ik zoek nog vlees voor de gourmetquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg nu constant deze reclame te zien, beetje ongepast
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:
Via videolan wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef Adolecens het volgende:
http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx
Bij mij doet ie het alleen niet..
Ik denk dat ik half FOK! over me heen krijg als ik nu de meest voor de hand liggende reactie plaatsquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ongepast? Ik zoek nog vlees voor de gourmet
Die is net geslacht geloof ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ongepast? Ik zoek nog vlees voor de gourmet
Indisch. Beste vriendin van doodgeschoten meid zegt het.. Denk dat ze het beter weet dan jij.quote:
Snap ik ook niet helemaal, aan de naam valt het in ieder geval niet af te leiden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef Soit het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat ze Turks is trouwens?
Jij hebt toch al heel FOK! over je heen gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik half FOK! over me heen krijg als ik nu de meest voor de hand liggende reactie plaats
Wauw, het is nog verstaanbaar ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef Adolecens het volgende:
http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx
Bij mij doet ie het alleen niet..
Ja, dat is sowieso geen Turkse naam. Echt typisch, iemand heeft gezegd dat ze Turks is en iedereen neemt het klakkeloos over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal, aan de naam valt het in ieder geval niet af te leiden.
Dat valt me wel vaker op. De angstige geforceerde manier van geen antwoord geven op directe vragen. Het is meestal zinloos, zo'n persconferentie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel minder worden gezegd dan dat we inmiddels al weten
Nee ik ben gewoon benieuwdquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Sosha het volgende:
Drie keer in de borst, als de info op 't net klopt.
Ah okequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Ze is in haar keel geraakt hoorde ik ter plekke, en in haar hoofd.
Beetje fatsoenlijk schieten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het zal er wel druk zijn geweest, hoe kan je dan iemand goed raken.
Wellicht heeft hij zich met geweld langs de rij gedrukt? Dan kun je heel dichtbij een caissičre komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
of hij is gewoon in de rij gaan staanquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij zich met geweld langs de rij gedrukt? Dan kun je heel dichtbij een caissičre komen.
Inderdaad. Wahl zijn Indo's.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, dat is sowieso geen Turkse naam. Echt typisch, iemand heeft gezegd dat ze Turks is en iedereen neemt het klakkeloos over.
quote:**** ********
Beter denk je nu goed na.........
Share · 2 December at 10:22 ·
Als hij idd een agent is/was, dan zal hij iig wat meer ervaring hebben dan de meeste mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij idd een agent is/was, dan zal hij iig wat meer ervaring hebben dan de meeste mensen.
Ik denk niet dat iemand van rond de 20 al agent kan zijn wel?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij idd een agent is/was, dan zal hij iig wat meer ervaring hebben dan de meeste mensen.
Mócht hij de kerel zijn waarover getwitterd wordt, dan was hij in 2005 al politieagent. Zal wel wat ouder zijn dus..? Maar ja, twitter, we weten voorlopig toch niet wat waar is en wat niet. Wie volgt nu de persconferentie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand van rond de 20 al agent kan zijn wel?
Geen idee of de dader rond de 20 was, dat is een aanname
Ik volg niks op twitter (want ik snap niet hoe dat werktquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef Soit het volgende:
Woh, vreselijk trouwens hoe mensen alles zo openbaar maken op twitter met links van alles.
Dader is 25 jaar / Amsterdam. Kan dat kloppen dan? Is G.P 25?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef Sosha het volgende:
[..]
Mócht hij de kerel zijn waarover getwitterd wordt, dan was hij in 2005 al politieagent. Zal wel wat ouder zijn dus..? Maar ja, twitter, we weten voorlopig toch niet wat waar is en wat niet. Wie volgt nu de persconferentie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |