Is het slachtoffer van Turkse komaf dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef S1nn3rz het volgende:
Tsjah, wederom een schietpartij en wederom in de turkse sferen.
Hoezo ongepast? Ik zoek nog vlees voor de gourmetquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik krijg nu constant deze reclame te zien, beetje ongepast
[ afbeelding ]
Gelukkig maar.quote:
Via videolan wel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef Adolecens het volgende:
http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx
Bij mij doet ie het alleen niet..
Ik denk dat ik half FOK! over me heen krijg als ik nu de meest voor de hand liggende reactie plaatsquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ongepast? Ik zoek nog vlees voor de gourmet
Die is net geslacht geloof ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo ongepast? Ik zoek nog vlees voor de gourmet
Indisch. Beste vriendin van doodgeschoten meid zegt het.. Denk dat ze het beter weet dan jij.quote:
Snap ik ook niet helemaal, aan de naam valt het in ieder geval niet af te leiden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:46 schreef Soit het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat ze Turks is trouwens?
Jij hebt toch al heel FOK! over je heen gehad?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik denk dat ik half FOK! over me heen krijg als ik nu de meest voor de hand liggende reactie plaats
Wauw, het is nog verstaanbaar ook!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:43 schreef Adolecens het volgende:
http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx
Bij mij doet ie het alleen niet..
Ja, dat is sowieso geen Turkse naam. Echt typisch, iemand heeft gezegd dat ze Turks is en iedereen neemt het klakkeloos over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal, aan de naam valt het in ieder geval niet af te leiden.
Dat valt me wel vaker op. De angstige geforceerde manier van geen antwoord geven op directe vragen. Het is meestal zinloos, zo'n persconferentie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel minder worden gezegd dan dat we inmiddels al weten
Nee ik ben gewoon benieuwdquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:52 schreef Sosha het volgende:
Drie keer in de borst, als de info op 't net klopt.
Ah okequote:Op vrijdag 9 december 2011 20:53 schreef Toto69 het volgende:
Ze is in haar keel geraakt hoorde ik ter plekke, en in haar hoofd.
Beetje fatsoenlijk schieten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het zal er wel druk zijn geweest, hoe kan je dan iemand goed raken.
Wellicht heeft hij zich met geweld langs de rij gedrukt? Dan kun je heel dichtbij een caissière komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het zal er wel druk zijn geweest, hoe kan je dan iemand goed raken.
of hij is gewoon in de rij gaan staanquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef Sosha het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij zich met geweld langs de rij gedrukt? Dan kun je heel dichtbij een caissière komen.
Inderdaad. Wahl zijn Indo's.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:49 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja, dat is sowieso geen Turkse naam. Echt typisch, iemand heeft gezegd dat ze Turks is en iedereen neemt het klakkeloos over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |