De Kerkstraat... Daar heb ik gewoond en gewerkt!quote:De vermoedelijke dader heeft zich daarna van het leven beroofd. Hij werd dood gevonden op de Kerkstraat in het centrum van de stad.
Zeker alleen op lokale tv te zien.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef Adolecens het volgende:
21:00 uur persconferentie politiebureau Almelo.
we willen geen linkjes naar dat soort sitesquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:24 schreef vosss het volgende:
Waarom is mijn bericht weg?
Die info staat op pagina 1 als je op google kijkt en de berichten geven aan dat ze 17 zou zijn. Dat lijkt dus niet te kloppen.
Ik was sarcastischquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zij zegt :Schelfhorst was altijd een van de slechtere wijken van Almelo.
Dat was het vroeger helemaal niet! Nu nog niet trouwens.
Ik denk dat sbs6 er wel aandacht aan besteed...quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeker alleen op lokale tv te zien.
Dat soort sites? Het was een hi5 profiel; links heb ik hier wel vaker voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
we willen geen linkjes naar dat soort sites
Yup. Vreselijk dit. Echt Zo vreselijk.quote:
En hoogstwaarschijnlijk zonder ondertitelingquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zeker alleen op lokale tv te zien.
Ik heb in de Gotte en de Doelenstraat gewoondquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De Kerkstraat... Daar heb ik gewoond en gewerkt!![]()
Wie wil me aanraken?![]()
Wel lekker zo, midden in het centrum een kogel door je kop schieten..
twitter:Miellemansz twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 19:36:40@bertbrussen iedereen die ik heb gesproken op de plaats delict, zegt dat het een agent is, uit groningen geloof ik. reageer retweet
ja dat soort sites, social media weet ik veel hoe je het moet noemen ... persoonlijke info iigquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat soort sites? Het was een hi5 profiel; links heb ik hier wel vaker voorbij zien komen.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb in de Gotte en de Doelenstraat gewoond![]()
Misschien ken ik je wel.
Nouja ik denk niet dat er heel veel Ashana Wahl's in Almelo wonen van rond die leeftijd lijkt me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dat soort sites, social media weet ik veel hoe je het moet noemen ... persoonlijke info iig
willen we liever niet, zeker in dit soort gevallen niet want voor hetzelfde geld zit je de verkeerde dood te verklaren net zoals in het vorige topic schijnbaar de verkeerde voor moordenaar is uitgemaakt
Misschien hebben jullie wel al een keer seks gehad samen zonder dat jullie van elkaar wisten dat de ander op fok zatquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Je lichaamscontouren komen we wel bekend voor
true maar in dit soort gevallen vind ik het niet heel erg om principieel te doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik denk niet dat er heel veel Ashana Wahl's in Almelo wonen van rond die leeftijd lijkt me.
Maargoed, ik laat de link wel achterwege
Zal waarschijnlijk wel minder worden gezegd dan dat we inmiddels al wetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:23 schreef Adolecens het volgende:
21:00 uur persconferentie politiebureau Almelo.
Je mag wel zeggen wat je gezien hebt toch? want ik heb echt veel meegekregen mochten er vragen zijn, niet dat ik er trots op ben, eerlijk gezegd ben ik behoorlijk aangeslagenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:34 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook klaar met al die figuren die moeten melden dat ze ook in Almelo wonen, werken of er wel eens een natte droom over gehad hebben trouwens
open er een topic over buiten NWS of kap ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |