Ja, geen persco.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef Adolecens het volgende:
Is er nu gewoon nieuws op RTV Oost ipv die persco?
Journaal24 komt iequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:04 schreef Adolecens het volgende:
Wat een flut reportage voor de regionale omroep zeg
Daar kijk ik nu naar Chemipackquote:
Geen idee...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dader is 25 jaar / Amsterdam. Kan dat kloppen dan? Is G.P 25?
Gewoon in de rij gaan staan en wachten op je beurt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het zal er wel druk zijn geweest, hoe kan je dan iemand goed raken.
Als het maar niet is wie ik denk dat het isquote:
Gino P is het. Woont boven dat cafe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als het maar niet is wie ik denk dat het is
Haha, er zijn ook zo weinig Spanjaarden in Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als het maar niet is wie ik denk dat het is
Dan niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Gino P is het. Woont boven dat cafe.
Waarschijnlijk staan alle stoplichten op rood...twitter:Geert_RTLNieuws twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 21:18:51Persco #Almelo komt wat later dan verwacht, nog een kwartiertje zegt de politie. #schietpartij reageer retweet
Wel leuk om te lezen dat jij mensen kent die wel in zijn voor een moord. Zou je die niet eens gaan helpenquote:
Waarom loopt het altijd uit?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Adolecens het volgende:
Waarschijnlijk staan alle stoplichten op rood...twitter:Geert_RTLNieuws twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 21:18:51Persco #Almelo komt wat later dan verwacht, nog een kwartiertje zegt de politie. #schietpartij reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wel leuk om te lezen dat jij mensen kent die wel in zijn voor een moord. Zou je die niet eens gaan helpen![]()
Er is idd nog een discussie Spaans / Italiaans. Net als dat Turks / Indisch. Als het uberhaupt al klopt he. Zeker weten doet niemand het voorlopig.quote:
lastig plannenquote:
Beetje lastig voor alle omroepen e.d. vooral.quote:
Ik kan je 100% garanderen dat Wahl geen Turkse achternaam is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Er is idd nog een discussie Spaans / Italiaans. Net als dat Turks / Indisch. Als het uberhaupt al klopt he. Zeker weten doet niemand het voorlopig.
Ze willen de journalisten graag voldoende tijd geven om de meest achterlijke vragen voor te bereidenquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik kan je 100% garanderen dat Wahl geen Turkse achternaam is.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze willen de journalisten graag voldoende tijd geven om de meest achterlijke vragen voor te bereiden
Wie weet had het daadwerkelijk voorkomen kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]![]()
'Had dit voorkomen kunnen worden?'
Ik vind Wahl Duits/Oostenrijks klinken eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hm, dit gebeurt 'gewoon'quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Wie weet had het daadwerkelijk voorkomen kunnen worden.
Ik durf ook met 100% zekerheid te zeggen dat p. geen Spaanse achternaam is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja.quote:
Matador danquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik durf ook met 100% zekerheid te zeggen dat p. geen Spaanse achternaam is.
Dan zou het parador zijn.
Ja. Ook dat.quote:
ik denk niet dat de werkdruk van de dames en heren journalisten heel erg hoog op de prioriteitenlijst staatquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Beetje lastig voor alle omroepen e.d. vooral.
Nee, ik ken Spaansquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja. Ook dat.
Maar mijn veronderstelling klopt wel? Jij bent Italiaan?
Allang gemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Maakt het eigenlijk uit wat haar nationaliteit is?Of wachten sommigen op het zelfvoldane 'ach ja, Turken doen zulke dingen'. Ziek zeg.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:38 schreef S1nn3rz het volgende:
Tsjah, wederom een schietpartij en wederom in de turkse sferen.
Misschien ergens ITA-roots ofzo, kan altijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee, ik ken SpaansMaar Gino lijkt me inderdaad geen Spaanse naam. Neemt niet weg dat dit gissen inderdaad beetje nutteloos is, Nederlanders heten tegenwoordig niet meer Jan, Kees en Piet, Duitsers niet meer Hans en Spanjaarden niet meer Alejandro en Hernán...
Ik baseer mijn veronderstelling op zijn achternaam. Die is écht niet Spaans.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:33 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee, ik ken SpaansMaar Gino lijkt me inderdaad geen Spaanse naam. Neemt niet weg dat dit gissen inderdaad beetje nutteloos is, Nederlanders heten tegenwoordig niet meer Jan, Kees en Piet, Duitsers niet meer Hans en Spanjaarden niet meer Alejandro en Hernán...
twitter:Geert_RTLNieuws twitterde op vrijdag 09-12-2011 om 21:33:41Persco #Almelo zou elk moment moeten beginnen. Gerucht in hal met collega's dat nog niet iedereen (OM, politie, gemeente) ter plekke is. reageer retweet
Ik heb alleen Gino P. zien staan... Dus ik weet zijn achternaam nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik baseer mijn veronderstelling op zijn achternaam. Die is écht niet Spaans.
Maargoed. Dat is bijzaak.
Het verbaast me niet eensquote:
Nou dat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef Isabeau het volgende:
Maakt het eigenlijk uit wat haar nationaliteit is?Of wachten sommigen op het zelfvoldane 'ach ja, Turken doen zulke dingen'. Ziek zeg.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
Nou dat.
Dat meisje is vermoord, en die jongen heeft zich daarna van het leven beroofd. Het is een tragedie , van welke afkomst ze ook zijn.
aratorequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:35 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik heb alleen Gino P. zien staan... Dus ik weet zijn achternaam niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |