Of toch al zelfmoord willen plegen omdat de relatie stuk is (die zijn er genoeg) en dan maar besluiten dat de ex ook nooit meer een ander mag krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:53 schreef Elvislives het volgende:
Sja, het niet kunnen omgaan met de gedachte dat zij met een ander gaat zijn en ook niet kunnen leven met een gevoel in de bak. Erg ver inderdaad dan.
Precies, daarom dus: niet willen leven zónder haar, maar zelf ook niet willen dat zij zelf wel een ander krijgt. Ik heb nog nooit zo'n nieuwsbericht gelezen waarin een vrouw de dader was trouwens. Kan aan mij liggen...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of toch al zelfmoord willen plegen omdat de relatie stuk is (die zijn er genoeg) en dan maar besluiten dat de ex ook nooit meer een ander mag krijgen.
Genoeg hits op googlequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:57 schreef Elvislives het volgende:
Precies, daarom dus: niet willen leven zónder haar, maar zelf ook niet willen dat zij zelf wel een ander krijgt. Ik heb nog nooit zo'n nieuwsbericht gelezen waarin een vrouw de dader was trouwens. Kan aan mij liggen...
Gebeurt ook hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:57 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Precies, daarom dus: niet willen leven zónder haar, maar zelf ook niet willen dat zij zelf wel een ander krijgt. Ik heb nog nooit zo'n nieuwsbericht gelezen waarin een vrouw de dader was trouwens. Kan aan mij liggen...
Okee. Neemt niet weg dat ik dénk dat mannen het veel vaker doen. Niet zozeer vanwege hun kracht, maar doordat vrouwen veel meer over hun gevoelens praten en mannen het vaak opkroppen. Never mind, te offtopic ditquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Genoeg hits op googlehttp://www.abc24.com/news(...)RX0Sd42K7JPitxg.cspx (alhoewel ik vraagtekens zet bij dat 'woman')
Ik geef je wel gelijk hoor: voor mijn gevoel zijn het ook altijd mannenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:03 schreef Elvislives het volgende:
Okee. Neemt niet weg dat ik dénk dat mannen het veel vaker doen. Niet zozeer vanwege hun kracht, maar doordat vrouwen veel meer over hun gevoelens praten en mannen het vaak opkroppen. Never mind, te offtopic dit
Die foto van d'r ook echtquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk hoor: voor mijn gevoel zijn het ook altijd mannenIk typte 'woman kills ex' in google omdat ik zelf ook benieuwd was.
Die suffe vragen ook.quote:
De FBI zal jou nu wel scherp in de gaten houden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk hoor: voor mijn gevoel zijn het ook altijd mannenIk typte 'woman kills ex' in google omdat ik zelf ook benieuwd was.
Dat was geen agent toch, die werkte bij de politie, maar niet als agent. Of zoiets (klok - klepelquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef quirigua het volgende:
de schieter / dader was 25 jaar, woonde aan de markt in almelo,
"politieman-in-opleiding bij corps amstelland noord" ;
herinnert iemand zich nog de moord op Milly B, in Dordrecht ?
Ja, en nu? Geen nieuwe agenten meer opleiden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef quirigua het volgende:
Iets administratiefs geloof ik ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was geen agent toch, die werkte bij de politie, maar niet als agent. Of zoiets (klok - klepel).
In Spanje ja. Hij woont pas sinds kort in NL hequote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef DeHeer het volgende:
Op http://politie.write2me.nl/?P=2 lijkt het alsof deze kerel al langer bij de politie zit?
Politie afschaffen dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:07 schreef quirigua het volgende:
Nou, misschien die hele selectie en opleiding es grondig schoon poetsen ; en wat minder trots zijn dat het allemaal zo goed gaat ; politie agenten "opleiden" in afghanistan gaat ook zo goed - -quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en nu? Geen nieuwe agenten meer opleiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |