SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040 ×
× 041 × 042 × 043 × 044 × 045 × 046
doe maar centraal, niet stickyquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef Sala-adin het volgende:
Deze reeks moet standaard sticky krijgen, anders krijg je die kutnoobs erin
The Zone - The weeknd ft Drakequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
Als je deze tumblr opent speelt er onder in de pagina muziek af, kan iemand mij vertellen hoe nummer 11 heet?
http://promiselovetome.tumblr.com/
Sowieso, ik ga er nu al keihard op, laat staan met truffelsquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar gaat Vaseline_ morgen keihard op!
www.the-weeknd.comquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:08 schreef tliciouz het volgende:
Thanks! Misschien toch maar een keer beginnen met album van hem.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Holy damnquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kssht.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
www.the-weeknd.com
Beide mixtapes
Nu pas weeknd luisteren
Je moet eens in UVT kijken in paddo of lsd topicquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Holy damnZou ik dat soort shit moeten kijken?
Okay, lemme watchquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:09 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je moet eens in UVT kijken in paddo of lsd topic
Ha! Een grapnignen plaatjen.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ha! Een grapnignen plaatjen.
Wauw dit wil ik etenquote:
Waar volg je dit. Zieke hond manquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoor trouwens net dat die kerel zelfmoord heeft gepleegd na zijn daad.
Laffe hond.
Golden Teachersquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wauw dit wil ik etenMaar sala jij hebt dus al eerder truffels gegeten? aanrader voor wat ik absoluut moet doen of niet doen?
Over meer dan een jaar wtf?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Awakenings op 31-12-2012 in westergas van 20:00 tot 0600 hmmhmmmm
Haha.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hond, ik blaas bijna m'n ready to roll-jonko weg door het lachen.
Evenement: Amsterdam Unitedquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die is 1-1-2012Ik weet niet voor jou.
http://www.djguide.nl/party.p?id=105081quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Evenement: Amsterdam United
Datum: 31 dec. 2011
Tijd: 20:00 - 06:00
http://www.awakenings.nl/tickets/
Klaar met jou
Ik ben loesoeeee
Oh duuuuuuuhh, jij had het over westergas.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Evenement: Amsterdam United
Datum: 31 dec. 2011
Tijd: 20:00 - 06:00
http://www.awakenings.nl/tickets/
Klaar met jou
Ik ben loesoeeee
Zichzelf een kogel door z'n kop geschoten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:52 schreef aight1 het volgende:
Zowel dader als slachtoffer dood, bevestigd door politie.
Yep. Zo fucking laf he.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zichzelf een kogel door z'n kop geschoten?
Ikzelf zou het impulsief doen. Dat je opeens beseft wat voor drama je hebt aangericht, je kan er niet je hele leven mee lopen. Boem, ik maak een eind aan m'n leven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef Sinji het volgende:
Beter begon hij met zichzelf![]()
Ik vraag me nu af of die zelfmoord voorbedachte rade is of een impulsieve actie na de vreselijke daad.
Have funquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef aight1 het volgende:
Anyhow, tijd voor chillings.
fijne avond
Hoe dan ook, sick dat je iemands leven kan ontnemen, ook die van jezelf.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ikzelf zou het impulsief doen. Dat je opeens beseft wat voor drama je hebt aangericht, je kan er niet je hele leven mee lopen. Boem, ik maak een eind aan m'n leven.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef aight1 het volgende:
fijne avond
Chill extra hard voor mij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef aight1 het volgende:
fijne avond
Omin werken, wellicht daarna nog even langs mattie gaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Nog meer mensen zonder planning voor vanavond?
Lekker donuts kanen en gamen yoquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Een avondje thuis is soms wel fijn tok?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Smoken en wijn zuipen en eenzaam in een hoekje zittenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Zoiets ben ik ook van plan ja. Maar dan met zelfgebakken taartquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Smoken en wijn zuipen en eenzaam in een hoekje zitten
Ja kloptquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een avondje thuis is soms wel fijn tok?
Ik ga zo wat drinken bij een houseparty. Daarna tot laat poolen hoogstwaarschijnlijk. En darten, true story
Nee morgen, have to get up earlyquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zoiets ben ik ook van plan ja. Maar dan met zelfgebakken taart
[..]Nog niet aan de truffels vanavond?
Ah oké, ben benieuwd wel. Ik wil het binnenkort ook een keer proberenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee morgen, have to get up early
Jammer dat je niet meer testpakket kan bestellen manquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah oké, ben benieuwd wel. Ik wil het binnenkort ook een keer proberen
Geniale drankgames kun je daarmee spelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Darten, seriously? Dat vind ik echt de saaiste 'sport' ooit
Als je liegt dan zoek ik je op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Yeah ajax is toch door! Lyon geschorst vanwege fraude.
Geen idee eigenlijk ik kreeg net een BCquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je liegt dan zoek ik je op.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Yeah ajax is toch door! Lyon geschorst vanwege fraude.
Niet dus, ik kom zo naar je huis toe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk ik kreeg net een BC
Geen billenkoek aub!quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet dus, ik kom zo naar je huis toe.
Gelukkig ben ik zo klaar. Dan ga ik je levend villen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen billenkoek aub!
Oh wacht..
Jij werkt!
Het spijt me knuffelbeertjequote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zo klaar. Dan ga ik je levend villen.
Wel een planning, eten en niks doen en slapen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Juminelle het volgende:
Drake is ook kut. The Weeknd moet je hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kssht.Ik heb er nooit naar geluisterd omdat ik Drake ontiegelijk kut vond in het begin, maar dit voorspelt veel goeds.
Doen ze daar in Azië beter:quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:09 schreef Jajong het volgende:
Jezus. Even een poging gedaan om the Voice of Holland te kijken. Wat een dramatisch niveau men. Ga volgend jaar zelf maar mee doen denk ik.
Ik had er nog nooit van gehoord, beschrijving die ik nu lees ziet er interessant uit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:13 schreef Juminelle het volgende:
Iemand hier Salo gezien toevallig? Ik heb met een vriend gewed dat ik hem ga kijken zonder weg te kijken van het scherm, maar ik durf niet meer
Damn. Eerst die Milly Boele door een agent en nu dit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:42 schreef Jajong het volgende:
Die dude die dat meisje in de C1000 heeft gepopt vandaag was een agent in opleiding.
Woops.
Dacht ik ook. Maar toen ik die verhalen las van mensen die 'm gezien hadden kreeg ik spijt van m'n weddenschapquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord, beschrijving die ik nu lees ziet er interessant uit.
Onheilspellend berichtje ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef Jajong het volgende:
https://www.facebook.com/profile.php?id=1611074304&sk=wall
Dat is 'm. Beetje enge laatste post op zijn prikbord ook.
Nu wil ik 'm juist zien om te kijken of het me wat doet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar toen ik die verhalen las van mensen die 'm gezien hadden kreeg ik spijt van m'n weddenschap
Doen! Dan weet ik of ik 'm moet kijken of nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu wil ik 'm juist zien om te kijken of het me wat doet.
Oh wacht, het gaat om tieners (die mishandeld worden) zie ik nu pas. Nee, dat hoef ik niet te zien. Dat vind ik gewoon niet tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Doen! Dan weet ik of ik 'm moet kijken of niet
Ja sorry man, had net match met paar Colombianen. Eentje was wel goed maar ik brak hem jwz.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Habibis, leeft er iemand? Of hebben jullie mij moederziel alleen gelaten?
Ik heb geen fb wat stuurt hij\?quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onheilspellend berichtje ja.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb geen fb wat stuurt hij\?
quote:Gino Paratore
Beter denk je nu goed na.........
Delen · 2 december om 10:22 ·
Me geluid werkt ineens niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Word je toch spontaan vrolijk van?
Ik denk tegen het meisje he, hij zegt "beter ga je nu goed nadenken over waar je mee bezig bent".quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jakkes...heeft hij dat tegen zichzelf of dat meisje..
Leuke muziek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
Word je toch spontaan vrolijk van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
first world problemsquote:Op zaterdag 10 december 2011 06:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Die kutfelle maan die met z'n kutlicht op m'n kutkamer schijnt..'Goeie'morgen.
Toch nog wel leuk zonder je truffels?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
zo dat was me een sick nachtje faka mensen
Fris en fruitig!!!
Kapot hard ja!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch nog wel leuk zonder je truffels?
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:04 schreef Sala-adin het volgende:
zo dat was me een sick nachtje faka mensen
Fris en fruitig!!!
Was random terecht gekomen bij een mattie tot de panjaness begon op te komen, kon vervolgens niet meer terug rijden naar huis. Werd later opgehaald door 3 andere vrienden en hebben we een knalfuifie gehad bij mij thuisquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waar ben je geweest?
Crack en cracker hier.
Levenswater.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat heb je tot je genomen maat?
Partyhardy met Sala. Fernandesmeet komt dus bij jou?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was random terecht gekomen bij een mattie tot de panjaness begon op te komen, kon vervolgens niet meer terug rijden naar huis. Werd later opgehaald door 3 andere vrienden en hebben we een knalfuifie gehad bij mij thuis
[..]
Levenswater.
Ai lekkuhr abi!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Was random terecht gekomen bij een mattie tot de panjaness begon op te komen, kon vervolgens niet meer terug rijden naar huis. Werd later opgehaald door 3 andere vrienden en hebben we een knalfuifie gehad bij mij thuis
koolaid is toch een drankje voor negersquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai lekkuhr abi!
Ik was bij een mattie waar de wodka rijkelijk vloeide. De alcohol stimuleerde mijn creatieve geest en ik besloot Kool-Aid met wodka te mixen. Best shit ever.
Kan wel, maar kunnen niet echt veel mensen in. Ik en nog 5 a 6 manquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Partyhardy met Sala. Fernandesmeet komt dus bij jou?
Volgens mij is dat fakkin smerig, en jij bent enige nigger die vodka drinkt dan. Niggers om mij heen drinken alleen redje en cognacquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai lekkuhr abi!
Ik was bij een mattie waar de wodka rijkelijk vloeide. De alcohol stimuleerde mijn creatieve geest en ik besloot Kool-Aid met wodka te mixen. Best shit ever.
Maak er maar twee negers van.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat fakkin smerig, en jij bent enige nigger die vodka drinkt dan. Niggers om mij heen drinken alleen redje en cognac
Kekke trui, broeder.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben zo kankerbrak, eerst thuis op balkon een jonko (ma was weg jwz), dan buitenshuis wat bier en daarna een sloot rosé (
) en ten slotte nog een jonko ga je hard op. Ik word alleen echt oud, die katers
. Weet meteen weer waarom ik afgelopen jaar zo afgekickt ben van sterke drank.
Maarrr, ik heb sinds vandaag ooook:
[ afbeelding ]
Heb m'n brakke hoofd maar weggeknipt.
Rare niggers ga jij mee om.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat fakkin smerig, en jij bent enige nigger die vodka drinkt dan. Niggers om mij heen drinken alleen redje en cognac
Klinkt als iets wat ik zou drinkenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ai lekkuhr abi!
Ik heb nog zo een Snowman hoodie en t shirtquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben zo kankerbrak, eerst thuis op balkon een jonko (ma was weg jwz), dan buitenshuis wat bier en daarna een sloot rosé (
) en ten slotte nog een jonko ga je hard op. Ik word alleen echt oud, die katers
[ afbeelding ]
bazentruiquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
drink een goede whiskey ipv die colawhiskeyquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef Ethanolic het volgende:
Deze was vannacht vannacht mijn vriend.
[ afbeelding ]
En zal het vanavond weer zijn.
Ondanks dat zijn ze hard!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Rare niggers ga jij mee om.
Thanks!quote:
Hehe, nice. I love my hoodiesquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb nog zo een Snowman hoodie en t shirt
[ afbeelding ]
Deze dus, elke keer wanneer ik hem aan had wilden ze weten ''Van waar heb je die gehaald kameraad''
brotha waar heb je de trui vandaan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb nog zo een Snowman hoodie en t shirt
[ afbeelding ]
Deze dus, elke keer wanneer ik hem aan had wilden ze weten ''Van waar heb je die gehaald kameraad''
Denk je dat ik Jack puur drink?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef gers het volgende:
[..]
bazentrui
[..]
drink een goede whiskey ipv die colawhiskey
Die site bestaat niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef gers het volgende:
[..]
brotha waar heb je de trui vandaan?
ik hoop het nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk je dat ik Jack puur drink?
quote:
Stella Artoisquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef o.us het volgende:
Belgisch bier is trouwens dope. Stella Artois
![]()
.
la chouffe bierquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:48 schreef o.us het volgende:
Belgisch bier is trouwens dope. Stella Artois
![]()
.
Nee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:49 schreef Jajong het volgende:
Bier. Drank
. Mensen die niet minstens 6 keer per week sporten
. Drugs
. Vrouwen
. Turken
. Moslims
. Negers
.
Iedereen gehad?
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Veel wijn en veel hisky, gisteren op een bedrijfsfeestje geweest. Op een of andere manier heb ik gisteren met een meisje afgesproken dat ik bij haar kom paardrijden in Haazerswoude ofzo? Waar de fuck ligt da ergens?
Ik was gaan bieren in België, ik had keiveel Stella gezopen en ik was niet eens dronken of had geen katerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Stella Artois
Dat is echt zuipen zuipen geen kater. Beste bier dat er is.
Echt goed bier en ik houd niet eens echt van bier
hoe kun je je telefoon kwijt rakenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens presteer ik het om WEER mijn phone kwijt te raken, echter dit keer geen idee waar
Je vergeet jezelf.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:49 schreef Jajong het volgende:
Bier. Drank
. Mensen die niet minstens 6 keer per week sporten
. Drugs
. Vrouwen
. Turken
. Moslims
. Negers
.
Iedereen gehad?
spieren gaan kapot allesquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
6x per week naar de gym, ben je gek ofzo?
Hoe doe je dat, ik check volautomatisch elk half uur zowat of ik m'n sleutels, portemonnee en telefoon nog in m'n broekzakken hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
Tevens presteer ik het om WEER mijn phone kwijt te raken, echter dit keer geen idee waar
Ik ga 3 keer in de week naar de gym.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
Herkenbaar alles.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ik check volautomatisch elk half uur zowat of ik m'n sleutels, portemonnee en telefoon nog in m'n broekzakken heb. Om vervolgens in paniek te schieten als ik één ervan gewoon in m'n hand heb al.
Kapot herkenbaar ja op een fissaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, ik check volautomatisch elk half uur zowat of ik m'n sleutels, portemonnee en telefoon nog in m'n broekzakken heb. Om vervolgens in paniek te schieten als ik één ervan gewoon in m'n hand heb al.
ehhh matti men ik ga 6 dagen in de week 2 keer per dag jajajajaquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef Sala-adin het volgende:
Op een gegeven moment verbrand je gewoon spier dan massa
Volgens mij is jouw rug te grootquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ehhh matti men ik ga 6 dagen in de week 2 keer per dag jajajaja
check me rug
[ afbeelding ]
dit dusquote:
Delen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik zou drinkenvolgende keer ook eens proberen en die Skittles Vodka wil ik ook echt maken
Ik moest hier aan denken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hehe, nice. I love my hoodies.
Ik hoorde hem beneden in de gang ergens afgaan gisteren dus ik ging er volautomatisch vanuit dat hij in mijn tas lag, echter was dat dus niet het geval en is er een feestej geweest hier gisteren. Mijn telefoon geeft buiten werking toon aan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus dit. Ik heb een gewoonte ontwikkeld om tijdens het lopen echt om de minuut op mijn achterzak te tikken om te checken of ik mijn portemonnee nog heb.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:55 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik hoorde hem beneden in de gang ergens afgaan gisteren dus ik ging er volautomatisch vanuit dat hij in mijn tas lag, echter was dat dus niet het geval en is er een feestej geweest hier gisteren. Mijn telefoon geeft buiten werking toon aan.
Je BH of slip kan ookquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]![]()
daar gaan m'n sexapps
![]()
Hehe ik check ook echt neurotisch m'n telefoon. En als ik m'n tas ergens laat liggen haal ik 'm eruit en doe ik 'm in m'n zak. (als ik een broek aanheb dan).
Lotgenoot, ik heb het weten te presteren om mijn scherm kapot te maken, alles werkt nog behalve mijn scherm.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Phantomesse het volgende:
of met wisselgeldquote:
I just realized that this melody is from fresh Prince of Belair, when Will is banging the wine glassesquote:
vroegah waren de telefoon stukken stevigerquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lotgenoot, ik heb het weten te presteren om mijn scherm kapot te maken, alles werkt nog behalve mijn scherm.
Nja ik heb dat niet zoquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus dit. Ik heb een gewoonte ontwikkeld om tijdens het lopen echt om de minuut op mijn achterzak te tikken om te checken of ik mijn portemonnee nog heb.En ik schiet in de stress zodra mijn telefoon niet in de goede zak zit.
Wat een perfecte antwoorden voor een mooie verrijking voor mijn geest.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
BH zit te vol toch en slipje is te klein.
Beter antwoord was niet mogelijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dus dat mattie!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wat een perfecte antwoorden voor een mooie verrijking voor mijn geest.
Jij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wtfquote:
Mja ik ben vooral bang dat ie genakt wordt of zo.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nja ik heb dat niet zo
Ik raak mijn phone alleen als ik hem nodig heb en verder laat ik het met rust en kijk ik er niet naar.
Daarom Childish Gambino.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I just realized that this melody is from fresh Prince of Belair, when Will is banging the wine glasses
z2yzx 1 jaar geleden 48
Hahaha!
Goeie memmen.quote:
Ik ben je nogsteeds dankbaar voor die Put It In My Videoquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Jij.
Ik kom er trouwens sinds gisteren achter dat bh's met 3 sluitingen veeeeeeeeeeel lekkerder zitten
Ik was altijd aan het zoeken naar dunne banden bij D bh's omdat mooier maar dit zit zoveel beter
Dat hoofd alleenquote:
Deze is wel wat voor jou denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben je nogsteeds dankbaar voor die Put It In My Video. Wil 'm alleen eigenlijk niet te vaak luisteren, want ik ga er m'n summer theme van 2012 van maken
![]()
.
Download zijn hele discography en geniet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben je nogsteeds dankbaar voor die Put It In My Video. Wil 'm alleen eigenlijk niet te vaak luisteren, want ik ga er m'n summer theme van 2012 van maken
![]()
.
Vind ik ook niet inderdaad maar paste hem en vond het wel heel erg lekker zitten. Die met twee sluitingen zat een stuk minder, ditondersteunt goed en je boobs blijven gewoon lekker in je bh liggen. Ik voel amper dat ik boobs hebquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja, beter op wat voor manier? Meer ondersteuning oid?
Want ik vind 3sluiting banden meestal niet zo mooi eruit zien eigenlijk.
Deze geldt ook voor mij ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:16 schreef Jajong het volgende:
Oh trouwens, ik moet een nieuwe winterjas hebben. Heb er wel 2 maar die zijn lang en 'netjes'. Wil een iets meer casual jas, voor als ik sneakers wil rocken ofzo.
Tips? ? ? ? ? ?? ? ? ?
http://www.afura.nl/quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:16 schreef Jajong het volgende:
Oh trouwens, ik moet een nieuwe winterjas hebben. Heb er wel 2 maar die zijn lang en 'netjes'. Wil een iets meer casual jas, voor als ik sneakers wil rocken ofzo.
Tips? ? ? ? ? ?? ? ? ?
Je hebt tegenwoordig BH's met zakjes erin waar je dus spulletjes in kan doen.quote:
Jij hebt een fok abboquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig BH's met zakjes erin waar je dus spulletjes in kan doen.
Afura is van een mattie van mij doet het samen met zijn broertje en nog een vriendquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:20 schreef Sinji het volgende:
Hoe ken jij Afura?![]()
Jajong, zulks?
http://www.ebay.co.uk/itm(...)em&item=110770012240
Je hebt ze ook in andere uitvoeringen
Hij post wel eens op Lacebag. Wel prima spul wat ze verkopen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Afura is van een mattie van mij doet het samen met zijn broertje en nog een vriend
Hmmm ik ga er dan ook eens eentje passen, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Vind ik ook niet inderdaad maar paste hem en vond het wel heel erg lekker zitten. Die met twee sluitingen zat een stuk minder, ditondersteunt goed en je boobs blijven gewoon lekker in je bh liggen. Ik voel amper dat ik boobs heb
Lekker doelloosquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig BH's met zakjes erin waar je dus spulletjes in kan doen.
True, ze zijn pas begonnen maar gaan wel wat groter worden denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij post wel eens op Lacebag. Wel prima spul wat ze verkopen.
Mwah, ze hebben allebei goede nummers maar deze collabo valt meequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Deze is wel wat voor jou denk ik.
quote:
Zulks een jas?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:23 schreef Jajong het volgende:
En ohja ik ben sker dus jassen van 300 ekkies gaat 'm niet worden.
Bij de juiste persoon is zo'n jas echt leuk!!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zulks een jas?
In b4 Varsity Jackets
Nou nou, heel nederland met een internet aansluiting kan een fok abbo veroorlovenquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je teveel geld hebt moet je het toch ergens aan uitgeven he.
Wat is je probleem dan?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:26 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nou nou, heel nederland met een internet aansluiting kan een fok abbo veroorloven
Jajong heeft nog een jas nodig, dussequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Meisjes in deze dingen zijn ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Bij de juiste persoon is zo'n jas echt leuk!!
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:28 schreef Jajong het volgende:
[..]. Zegt degene die in andere topics geld aan het bedelen is voor zijn game-server. Wat doe jij überhaupt in dit topic jij hebt een hekel aan getinte mensen.
Hahahahhaaha kneus. Je moet moet de boel niet gaan verdraaien. En nu weer terug je hok in.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:28 schreef Jajong het volgende:
[..]. Zegt degene die in andere topics geld aan het bedelen is voor zijn game-server. Wat doe jij überhaupt in dit topic jij hebt een hekel aan getinte mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder gewoon op man faalhaas.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahhaaha kneus. Je moet moet de boel niet gaan verdraaien. En nu weer terug je hok in.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol?Ik vraag daar om een gunst, dat is geen bedelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol?Case and point. Daaag Yuri.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ja precies. Ik zit anders vaak zo heen en weer te schuiven met mijn bh's maar dit blijft goed op zijn plek zitten. Heb er zelfs mee geslapen (ik was te lam om me echt uit te kleden, werd ook wakker met mijn bril opquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hmmm ik ga er dan ook eens eentje passen, ben wel benieuwd.
Klinkt ideaal voor normale dagen en als toch niemand je BH gaat zien kan het maar beter comfy zijn![]()
Moet ook nog steeds een goede sportbh vinden, dat vind ik echt een hel
He bah.quote:
Huhh heb jij een bril??? Pics??quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:32 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja precies. Ik zit anders vaak zo heen en weer te schuiven met mijn bh's maar dit blijft goed op zijn plek zitten. Heb er zelfs mee geslapen (ik was te lam om me echt uit te kleden, werd ook wakker met mijn bril op) en bij wakker wording lag hij gewoon nog recht over mijn boobs heen en snijdt niet in mijn huid.
Dit is echt geniaal.
Werkt aanstekelijk welquote:
Ze showde die Prada bril laatst nog hiero! #swagquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huhh heb jij een bril??? Pics??
Daaag Yuri.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis de picsplaatsings echt chronisch gewoon.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Werkt aanstekelijk wel![]()
[..]
Ze showde die Prada bril laatst nog hiero! #swag![]()
Ik ben 12 wat is dit?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Daag Yuri? Waarom Daag Yuri? Volgens mij als het goed is en ik het me goed kan herinneren was ik hier al voordat ik jou ooit gezien heb.quote:
Wat eigenlijk nog triester is dat ik aan het trollen ben en jij gelijk weer iets vindt waarop je mij kan "dissen".Je moet echt weer een baan gaan zoeken want je bent aardig gefrustreerd.
If not now, then when.![]()
Blijf het een raar gezicht vinden, zo'n winkel inlopen in Suriname en dan zo'n Chinees die veel beter Surinaams spreekt dan ikzelfquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Goedemorgen Chinese kolonie Suriname. Maarja, daar werkt de multiculturele samenleving wel gewoon
.
Op 2e kerstdag precies 22½quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:40 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk?.
![]()
Verklaart een hoop.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Niet echt leuke picsquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Huhh heb jij een bril??? Pics??Zal zo ff posten.
21quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:40 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk?Ondanks ander ras dus eigenlijk niet aangesproken, goedemiddag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:38 schreef LWD-Godius het volgende:
Goedemorgen Chinese kolonie SurinameWat betekent dat je hier te weinig bent.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik mis de picsplaatsings echt chronisch gewoon.![]()
Jij bent aan 't trollen?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Daag Yuri? Waarom Daag Yuri? Volgens mij als het goed is en ik het me goed kan herinneren was ik hier al voordat ik jou ooit gezien heb.
Wat eigenlijk nog triester is dat ik aan het trollen ben en jij gelijk weer iets vindt waarop je mij kan "dissen".Je moet echt weer een baan gaan zoeken want je bent aardig gefrustreerd.
. Wij trollen jou dork. En wat lul jij, jij was hier eerder dan ik? Lul toch niet zo achterlijk man, jij kwam hier alleen maar posten gister omdat je fanta-stick in haar minderjarige poenie wil knallen, ouwe dwaas.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oke is goed man, ik weet wel beter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij bent aan 't trollen?. Wij trollen jou dork. En wat lul jij, jij was hier eerder dan ik? Lul toch niet zo achterlijk man, jij kwam hier alleen maar posten gister omdat je fanta-stick in haar minderjarige poenie wil knallen, ouwe dwaas.
Aight ik stand by.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Niet echt leuke picsZal zo ff posten.
Wat betekent dat je hier te weinig bent.
En/of ik heb een slechte timing.![]()
![]()
JA VERDOMME EN NU IS HET KLAAR JA ANDERS ONTVOER IK JULLIE NAAR MIJN STRAFKELDEN AND TRUST ME, SHIT AIN'T ON IN THERE!![]()
En weer terug naar de orde van de dag.![]()
Ik ben 26.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Neejoh, vader Fernandes is er ook nog.quote:
En ik denk dat Ron Jeremy nog veeeel ouder is dan iedereen![]()
![]()
Ik laat me niet door jou vertellen hoe ik me moet gedragen.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heb het zojuist gedaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik laat me niet door jou vertellen hoe ik me moet gedragen.
Kijk, je bent best tof hoor maar sommige momenten moet je je echt even indimmen of wegstappen van de computer. Continu gezeik hier de afgelopen week...![]()
Die Yuri is een ontzettende racistische dwaas, die zal ik overal en altijd flamen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb het zojuist gedaan.
Kijk, je bent best tof hoor maar sommige momenten moet je je echt even indimmen of wegstappen van de computer. Continu gezeik hier de afgelopen week...[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat een leipe track man.quote:Ze stem klinkt beetje als een bekendere rapper.
Tevens Bilal.
Ik vind dat juist hardquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:51 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb het zojuist gedaan.
Kijk, je bent best tof hoor maar sommige momenten moet je je echt even indimmen of wegstappen van de computer. Continu gezeik hier de afgelopen week...![]()
![]()
Sowieso The Roots wie kent deze nou nietquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een leipe track man.Ze stem klinkt beetje als een bekendere rapper.
Tevens Bilal.
![]()
Jij bent hier de grootste dwaas vriend, ik ben niet racistisch jij bent gewoon een klootzak. Iedereen wordt tering gek van je omdat je niks beters te doen hebt dan flamen op mensen. Volgens mij ben je echt fucked up.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Yuri is een ontzettende racistische dwaas, die zal ik overal en altijd flamen.If not now, then when.![]()
Die is wel bekend ja.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sowieso The Roots wie kent deze nou nietIf not now, then when.![]()
Racistisch jegens?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Yuri is een ontzettende racistische dwaas, die zal ik overal en altijd flamen.
Nog nooit iets van gemerkt ansich, maar eerlijk, ik mag 97% al dan niet 98.99999% van de Marokkaanse bevolking hier in Nederland ook niet.![]()
Ik zei nikker tegen hem, boehoe. Hoevaak hoor ik wel niet dat die kankermoslims op mogen rotten.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Racistisch jegens?
Nog nooit iets van gemerkt ansich, maar eerlijk, ik mag 97% al dan niet 98.99999% van de Marokkaanse bevolking hier in Nederland ook niet.
Gelijk heeftiequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zei nikker tegen hem, boehoe. Hoevaak hoor ik wel niet dat die kankermoslims op mogen rotten.![]()
![]()
HOE DURF JE YURI BOYKA!quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zei nikker tegen hem, boehoe. Hoevaak hoor ik wel niet dat die kankermoslims op mogen rotten.![]()
![]()
Hij heeft geluk dat het niet uit me hart komt, maar puur uit frustraties.quote:If not now, then when.![]()
Negers zijn algemeen geaccepteerd tegenwoordig (gelukkig maar), moslims niet.quote:
Ik ben geen vals iemand.If not now, then when.![]()
Ja wat een gelukquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat het niet uit me hart komt, maar puur uit frustraties..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Als iemand mij nigger zou noemen, ongeveer dezelfde etnicitit hebbende als Jajong, maar waarschijnlijk wel met enigzins een deel niggerbloed in mijn lichaam stromende, zou ik me sowieso nietaangesproken voelen.![]()
Was dan ook sarcastisch, nigger pleasequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Negers zijn algemeen geaccepteerd tegenwoordig (gelukkig maar), moslims niet.
Ik ben geen vals iemand.
Nee maar lekker careJajong is sowieso vande aziatische stempel.
![]()
Voel ik me ook niet, maar het feit dat je dat soort woorden gebruikt als blanke vind ik in ieder geval getuigen een beperkt intellect. Iedereen denkt tegenwoordig maar dat het normaal is om buitenlanders uit te schelden en te zeggen dat een bepaald geloof achterlijk is, of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:00 schreef Phantomesse het volgende:
Als iemand mij nigger zou noemen, ongeveer dezelfde etnicitit hebbende als Jajong, maar waarschijnlijk wel met enigzins een deel niggerbloed in mijn lichaam stromende, zou ik me sowieso nietaangesproken voelen.
Ik vind dat dus niet kunnen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Quoted for truth.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voel ik me ook niet, maar het feit dat je dat soort woorden gebruikt als blanke vind ik in ieder geval getuigen een beperkt intellect. Iedereen denkt tegenwoordig maar dat het normaal is om buitenlanders uit te schelden en te zeggen dat een bepaald geloof achterlijk is, of iets dergelijks.
Ik vind dat dus niet kunnen.
Maar nu mag dit wel stoppen allemaal.![]()
Een stoommaaltijd van de appie heijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Phantomesse het volgende:
Wat gaan we eten vandaag jongens?
Noem gerechten.![]()
Ik vind dat ook niet kunnen, maar wat ik ook niet vind kunnen is heletijd mensen proberen onderuit te halen. Dat is van dezelfde gen. Zand erover bij hier, ben net wakker en kreeg al hartkloppingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voel ik me ook niet, maar het feit dat je dat soort woorden gebruikt als blanke vind ik in ieder geval getuigen een beperkt intellect. Iedereen denkt tegenwoordig maar dat het normaal is om buitenlanders uit te schelden en te zeggen dat een bepaald geloof achterlijk is, of iets dergelijks.
Ik vind dat dus niet kunnen.Joke.
Lahmacun.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Phantomesse het volgende:
Wat gaan we eten vandaag jongens?
Noem gerechten.
BOERENKOOL MET WORST.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:05 schreef Sinji het volgende:
Is jajong een brother? Bwehe
Anyway, Pho wordt het vanavond. Heb er nu al zin in[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat is Pho?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:05 schreef Sinji het volgende:
Is jajong een brother? Bwehe
Anyway, Pho wordt het vanavond. Heb er nu al zin in![]()
Erboven staan en je niet zo laten kennen is ook een optiequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niet kunnen.Zooooooooooo moeilijk gerecht om klaar te maken hoe ga je dat fiksen in godsnaam?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet kunnen, maar wat ik ook niet vind kunnen is heletijd mensen proberen onderuit te halen. Dat is van dezelfde gen. Zand erover bij hier, ben net wakker en kreeg al hartkloppingen.Joke.
[..]
Lahmacun.Respect!
![]()
Vietnamese noodle shit volgens mij.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hahhaha, kun je bij de SuperCoop kopen is gewoon lahmacun net zoals bij de Turk, 2 min. in de oven daarna sla, tomaten, augurkjes, uien, feta en knoflooksaus gemaakt van magere kwark en done!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Erboven staan en je niet zo laten kennen is ook een optie
[..]
Zooooooooooo moeilijk gerecht om klaar te maken hoe ga je dat fiksen in godsnaam?Respect!
Heeft helemaal niks te maken met er boven staan, dat doe ik sowieso wel. Maar iedereen accepteert het maar alsof het de normaalste zaak van de wereld is, ik vind dat echt treurig en triest, en mensen zouden wat meer naar zichzelf moeten kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Erboven staan en je niet zo laten kennen is ook een optie
[..]
Zooooooooooo moeilijk gerecht om klaar te maken hoe ga je dat fiksen in godsnaam?Respect!
Kijk op een forum trollen vind ik tot daar aan toe, maar als ik sommige mensen zie posten dan kan je ook wel zien dat ze het eigenlijk gewoon mensen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Vatos Locos hahaha in jou FBquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:10 schreef Sala-adin het volgende:
Sinji, vuile swaggerboytje dat je bentIf not now, then when.![]()
Snap ikquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahhaha, kun je bij de SuperCoop kopen is gewoon lahmacun net zoals bij de Turk, 2 min. in de oven daarna sla, tomaten, augurkjes, uien, feta en knoflooksaus gemaakt van magere kwark en done!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: