Hij heeft geluk dat het niet uit me hart komt, maar puur uit frustraties.quote:
Negers zijn algemeen geaccepteerd tegenwoordig (gelukkig maar), moslims niet.quote:
Ja wat een gelukquote:Op zaterdag 10 december 2011 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat het niet uit me hart komt, maar puur uit frustraties.
Was dan ook sarcastisch, nigger pleasequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Negers zijn algemeen geaccepteerd tegenwoordig (gelukkig maar), moslims niet.
Ik ben geen vals iemand.
Voel ik me ook niet, maar het feit dat je dat soort woorden gebruikt als blanke vind ik in ieder geval getuigen een beperkt intellect. Iedereen denkt tegenwoordig maar dat het normaal is om buitenlanders uit te schelden en te zeggen dat een bepaald geloof achterlijk is, of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:00 schreef Phantomesse het volgende:
Als iemand mij nigger zou noemen, ongeveer dezelfde etnicitit hebbende als Jajong, maar waarschijnlijk wel met enigzins een deel niggerbloed in mijn lichaam stromende, zou ik me sowieso nietaangesproken voelen.
Quoted for truth.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voel ik me ook niet, maar het feit dat je dat soort woorden gebruikt als blanke vind ik in ieder geval getuigen een beperkt intellect. Iedereen denkt tegenwoordig maar dat het normaal is om buitenlanders uit te schelden en te zeggen dat een bepaald geloof achterlijk is, of iets dergelijks.
Ik vind dat dus niet kunnen.
Een stoommaaltijd van de appie heijnquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Phantomesse het volgende:
Wat gaan we eten vandaag jongens?
Noem gerechten.
Ik vind dat ook niet kunnen, maar wat ik ook niet vind kunnen is heletijd mensen proberen onderuit te halen. Dat is van dezelfde gen. Zand erover bij hier, ben net wakker en kreeg al hartkloppingen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voel ik me ook niet, maar het feit dat je dat soort woorden gebruikt als blanke vind ik in ieder geval getuigen een beperkt intellect. Iedereen denkt tegenwoordig maar dat het normaal is om buitenlanders uit te schelden en te zeggen dat een bepaald geloof achterlijk is, of iets dergelijks.
Lahmacun.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Phantomesse het volgende:
Wat gaan we eten vandaag jongens?
Noem gerechten.
BOERENKOOL MET WORST.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:05 schreef Sinji het volgende:
Is jajong een brother? Bwehe
Anyway, Pho wordt het vanavond. Heb er nu al zin in
Wat is Pho?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:05 schreef Sinji het volgende:
Is jajong een brother? Bwehe
Anyway, Pho wordt het vanavond. Heb er nu al zin in
Erboven staan en je niet zo laten kennen is ook een optiequote:Op zaterdag 10 december 2011 15:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zooooooooooo moeilijk gerecht om klaar te maken hoe ga je dat fiksen in godsnaam?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet kunnen, maar wat ik ook niet vind kunnen is heletijd mensen proberen onderuit te halen. Dat is van dezelfde gen. Zand erover bij hier, ben net wakker en kreeg al hartkloppingen.Joke.
[..]
Lahmacun.
Vietnamese noodle shit volgens mij.quote:
Hahhaha, kun je bij de SuperCoop kopen is gewoon lahmacun net zoals bij de Turk, 2 min. in de oven daarna sla, tomaten, augurkjes, uien, feta en knoflooksaus gemaakt van magere kwark en done!quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Erboven staan en je niet zo laten kennen is ook een optie
[..]
Zooooooooooo moeilijk gerecht om klaar te maken hoe ga je dat fiksen in godsnaam?Respect!
Heeft helemaal niks te maken met er boven staan, dat doe ik sowieso wel. Maar iedereen accepteert het maar alsof het de normaalste zaak van de wereld is, ik vind dat echt treurig en triest, en mensen zouden wat meer naar zichzelf moeten kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:08 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Erboven staan en je niet zo laten kennen is ook een optie
[..]
Zooooooooooo moeilijk gerecht om klaar te maken hoe ga je dat fiksen in godsnaam?Respect!
Vatos Locos hahaha in jou FBquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:10 schreef Sala-adin het volgende:
Sinji, vuile swaggerboytje dat je bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |