goed dat je dat zelf zegt.quote:
Then I'm outquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee aan kanonnenvoer gaan we geen dure wapens meegeven.
Stuur maar eentje van 1.85 lang en goed gebouwd en goed gereedschapquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef Sinji het volgende:
Sorry Cactus, ik besteed dat uit aan Pakistanen
Je moet iets verbouwd hebben in huis?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stuur maar eentje van 1.85 lang en goed gebouwd en goed gereedschap
Ik heb af en toe een helder momentquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit betrapt op gebrek aan zelfkennis
ze wil de leidingen even doorgesmeerd hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet iets verbouwd hebben in huis?
Bah, als er beestjes in zitten dan laat maarquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Huis, grot.. geef het beestje een naampje
Alles kan geregeld worden, verwacht echter geen perfecte ABNquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stuur maar eentje van 1.85 lang en goed gebouwd en goed gereedschap
Ik wil ook niet met hem pratenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
Alles kan geregeld worden, verwacht echter geen perfecte ABN
Beffen is niet viesquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je als je vis hebt gegeten het beffen minder vies vinden, denk je?
Hoho ik zeg alleen dat er meer uit te halen was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
en vorige week wat je head over heals op faye
prima, hoort bij je leeftijd
maar blijf er wel een beetje realistisch in en besef dus ook dat je over een week weer helemaal weg bent van het kassameisje bij de bios
Ik visualiseer nu echt zon situatie dat hij em in haar reed wil rammen. Dat zij Neeee zegt en die kerel dan zon kop trekt van que? En gewoon door ramtquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alles kan geregeld worden, verwacht echter geen perfecte ABN
reed?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef stefanhaan het volgende:
Ik visualiseer nu echt zon situatie dat hij em in haar reed wil rammen. Dat zij Neeee zegt en die kerel dan zon kop trekt van que? En gewoon door ramt
ik ga niet terug lezen maar je zei zelf iets van een ontzettende klik of zoquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho ik zeg alleen dat er meer uit te halen was.
Ik ben niet verliefd (deze keer echt niet)
ja Ik kan niet altijd een helder moment hebben hequote:
Nou ik vond het allemaal nogal verwarrend met die riksja en rijden en ik dacht wat? Moet hij met die riksja in me rijdenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
ja Ik kan niet altijd een helder moment hebben he
riksja?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik vond het allemaal nogal verwarrend met die riksja en rijden en ik dacht wat? Moet hij met die riksja in me rijden
You have a perverted mindquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik vond het allemaal nogal verwarrend met die riksja en rijden en ik dacht wat? Moet hij met die riksja in me rijden
Wat voor spannends zou je met zo'n enorme bovenlip kunnen doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Sinji het volgende:
Nee, eerder
Please come again
[ afbeelding ]
Nee geen ontzettende klik, maar we konden goed praten. Dat bedoel ik met die klik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga niet terug lezen maar je zei zelf iets van een ontzettende klik of zo
en daarop zei ik dus dat dat echt wel heel veel is voor een gesprek van een paar minuten over bustijden
Oh ja Sinji jij vroeg gisteren toch wat over gouden kettinkjes ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Sinji het volgende:
Nee, eerder
Please come again
[ afbeelding ]
volgens mij heb je al heel lang geen seks meer gehadquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat voor spannends zou je met zo'n enorme bovenlip kunnen doen?
2 maandjes om en nabij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef stefanhaan het volgende:
volgens mij heb je al heel lang geen seks meer gehad
Ha, had je dat gelezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja Sinji jij vroeg gisteren toch wat over gouden kettinkjes ofzo?
Ja ja, ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben verder best braaf en onschuldig als het om uitvoering gaat hoor
Hij heeft een zilveren ketting met haar naam er op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ha, had je dat gelezen
En had ik gelijk?
Owh snap, bijna goed. Ik ben contentquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een zilveren ketting met haar naam er op.
hij vind bijna iedereen wel preuts.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Wauwelaar, die vindt me een preutse kut
Die is bij je in de slaapkamer geweest dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Wauwelaar, die vindt me een preutse kut
Ik vond het ook meer over hemzelf zeggen, maar /carequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef stefanhaan het volgende:
hij vind bijna iedereen wel preuts.
Nope, maar je voert wel eens van die discussies op Fok enzo en ik heb niet echt last van het e-image dat ik hoog moet houden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
Die is bij je in de slaapkamer geweest dan?
als je niet aan sm doet Ben je al preuts in zijn ogen dacht Ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vond het ook meer over hemzelf zeggen, maar /care
Ik hou niet van pijn, dus dan ben ik wel mega preuts denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
als je niet aan sm doet Ben je al preuts in zijn ogen dacht Ik.
Ja ja, je doet je gewoon onschuldig voor om weerloze mannen te lokken, maar ondertussenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope, maar je voert wel eens van die discussies op Fok enzo en ik heb niet echt last van het e-image dat ik hoog moet houden.
dan Ben Ik zelfs nog wel preutsquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou niet van pijn, dus dan ben ik wel mega preuts denk ik
Je hebt me door, ik verslind ze zodra ze in mijn slaapkamer komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja ja, je doet je gewoon onschuldig voor om weerloze mannen te lokken, maar ondertussen
Ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik verslind ze zodra ze in mijn slaapkamer komen
Je kunt niet preuts zijn als je nog geen sex hebt gehad. Je bent dus heul nie preutsquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
Ik ben enorm preuts, maar kan dat op het internet mooi verbloemen.
minimeet bij Jou thuis dus?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik verslind ze zodra ze in mijn slaapkamer komen
qft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt niet preuts zijn als je nog geen sex hebt gehad. Je bent dus heul nie preuts
Ik moet toegeven je bent wel creatiefquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoeken jij een Joysa een ander bed om in te neuken dan? Boek dan gewoon een hotel
we maken heel het huis dan onveiligquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ze niet alleen in je huis laten.
klinkt heel vunzig als je dat zo zegtquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen die het wel eens hebben over 'vrijen'?
Ik vind dat zo'n vies woord hè?
"Zullen wij eens even samen lekker gaan vrijen? "
De liefde bedrijven klinkt veel leuker jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen die het wel eens hebben over 'vrijen'?
Ik vind dat zo'n vies woord hè?
"Zullen wij eens even samen lekker gaan vrijen? "
Alle deuren en ramen openzetten, weg gaan en op internet vertellen waar je kunt inbreken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef stefanhaan het volgende:
we maken heel het huis dan onveilig
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alle deuren en ramen openzetten, weg gaan en op internet vertellen waar je kunt inbreken?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alle deuren en ramen openzetten, weg gaan en op internet vertellen waar je kunt inbreken?
Wat is nou precies de definitie van een Vinexwijk, want ik ben bang dat ik daar ook in terecht ben gekomenquote:
Dat is wel lekker rustig danquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik kan typen, want praten is eng
Zie mijn totaal serieuze PI ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt niet preuts zijn als je nog geen sex hebt gehad. Je bent dus heul nie preuts
Mag ik je nog aftrekken nu je droombeeld van me om zeep is geholpenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:15 schreef heloef het volgende:
Zie mijn totaal serieuze PI ook. [ afbeelding ]
Maar goed als ik het wel had gehad, was ik enorm preuts geweest, maar dat terzijde.
Eigenlijk een internetmeme voor 'burgerlijkheid' en 'conformisme'quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is nou precies de definitie van een Vinexwijk, want ik ben bang dat ik daar ook in terecht ben gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een supermarkt, bushalte, basisschool en winkelcentrum binnen 10 minuten van je woning? Zien verder alle woningen er hetzelfde uit en woon je in een straat die 'Waterkers' of 'Balustrade' heet? Staan er veel zilvergrijze Opel Astra's?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is nou precies de definitie van een Vinexwijk, want ik ben bang dat ik daar ook in terecht ben gekomen
Ik had geen droombeeld en mijn beeld van jou is ook niet om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mag ik je nog aftrekken nu je droombeeld van me om zeep is geholpen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:18 schreef Sinji het volgende:
Eigenlijk een internetmeme voor 'burgerlijk'Er worden hier wel veel kinderen geboren, dus er wordt wel geneukt. Het is opgeleverd in 2010, maar niet massaal, gewoon mijn middelbare schoolterrein + sportveld plat gegooid en er een nieuwbouw straatje van gemaakt. Ik woon dus eigenlijk in een Vinex-straat in de oude docentenkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen supermarkt in de buurt (5 min met de auto rijden)quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:19 schreef Mystikvm het volgende:
Heb je een supermarkt, bushalte, basisschool en winkelcentrum binnen 10 minuten van je woning? Zien verder alle woningen er hetzelfde uit en woon je in een straat die 'Waterkers' of 'Balustrade' heet? Staan er veel zilvergrijze Opel Astra's?
Dan woon je in een Vinexwijk.
Zo ben ik hequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Prima plan, klinkt ook wel als een zachte oplossing
Ik had bijna in Pendrecht gewoond ooit. En ik vond het daar echt verschrikkelijk. Die metro naar de Slinge ook, brrrquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:23 schreef Myraela het volgende:
Ik woon op Rotterdam zuid, ik ben hier gewoon bang als ik naar de supermarkt loop als het donker is.
Jij bent dan ook een neger, dan val je niet opquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
Ik heb in twee probleemwijken gewoond zonder daadwerkelijk problemen te hebben gehad.
Ik doe straks met zwetende handjes mijn shirt uit.quote:
Haar je shirt uit laten doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe straks met zwetende handjes mijn shirt uit.
Ik woon gelukkig aan de hoofdweg hier, maar de zijstraten kom ik liever niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik had bijna in Pendrecht gewoond ooit. En ik vond het daar echt verschrikkelijk. Die metro naar de Slinge ook, brrr
Leugens, mijn blanke vrienden had ook geen problemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een neger, dan val je niet op
Echte preutse mensen houden hun shirt aanquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
God nog erger.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was mijn plan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echte preutse mensen houden hun shirt aan
Onzekerheid van hier tot Gibraltar.quote:
Hoor je ook vaak 'pssst meisje'? Ik vond het ook nooit cool om te lopen, fietsen is relaxterquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef Myraela het volgende:
Ik woon gelukkig aan de hoofdweg hier, maar de zijstraten kom ik liever niet.En die groepjes mensen die hier overal rondhangen. Niet tof.
Jullie waren het probleem zekerquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
Leugens, mijn blanke vrienden had ook geen problemen.
Waarom moet je je shirt uit doen eigenlijk? Ga je zwemmen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
Dat was mijn plan.
Maar volgens de dames der FOK! mocht dat niet.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Onzekerheid van hier tot Gibraltar.
Deze blanke vrienden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, mijn blanke vrienden had ook geen problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om je handen. Vervolgens mik je het zo de wasmand in.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom moet je je shirt uit doen eigenlijk? Ga je zwemmen?
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom moet je je shirt uit doen eigenlijk?
Dat is andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Beste argument vond ik toch wel "hoe zou jij het vinden als een meisje haar shirt aanhoudt"
Ja daar viel weinig tegen in te brengen.
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoor je ook vaak 'pssst meisje'? Ik vond het ook nooit cool om te lopen, fietsen is relaxter
Dat weet jij heel goed, skatje.quote:
Zodat je gelijk je zweethanden kan afvegen bedoel je? Deze man heeft goede oplossingenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef Crutch het volgende:
Om je handen. Vervolgens mik je het zo de wasmand in.
Ik snap het ook gewoon echt niet. Denken ze nou echt dat je instapt of dat als je ergens loopt en iemand roept "hey, pssst skatje", dat ik er heen loop en hem recht op zijn bek pak ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
Ja.Auto's die toeteren. Auto's die gewoon voor je stoppen.
Als je in bushokje zit mannen die je wel een lift willen geven. Echt, niet tof.
Dat is iemand anders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey Myr, er wordt over je geroddeld:
[Singles] roddelen over Myreala
Jij moet echt zo verhuizen of een grote, brede, stoere vent aan de haak slaan die je beschermdquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Myraela het volgende:
Oh, en dat word allemaal nog erger als je in een jurkje loopt.Tering, in een dorp krijg je nog minder aandacht als je naakt rondloopt.
In een ideale wereld zou dat wel zo zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon echt niet. Denken ze nou echt dat je instapt of dat als je ergens loopt en iemand roept "hey, pssst skatje", dat ik er heen loop en hem recht op zijn bek pak ofzo?
Ik had al gepost en gevraagd wie dat was, stelletje mongolen daarquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat vraagt om een experiment.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Myraela het volgende:
Oh, en dat word allemaal nog erger als je in een jurkje loopt.Tering, in een dorp krijg je nog minder aandacht als je naakt rondloopt.
Ik was een keer uit geweest met een paar Italianen. Die kunnen niet anders, het zit in de genenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon echt niet. Denken ze nou echt dat je instapt of dat als je ergens loopt en iemand roept "hey, pssst skatje", dat ik er heen loop en hem recht op zijn bek pak ofzo?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
Dat vraagt om een experiment.
Nou wil het toeval dat ik in een dorp woon....
Hebben ze ook succes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:35 schreef Sinji het volgende:
Ik was een keer uit geweest met een paar Italianen. Die kunnen niet anders, het zit in de genen
He hadden de looks, maar keihard gefaald door hun acties. Ik stond er serieus bij met open mondquote:
Dat gaat nog over een andere keer. Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Best zonde dan. Je zou denken dat ze ervan leren, maar blijkbaar zit het falen echt in de genenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Sinji het volgende:
He hadden de looks, maar keihard gefaald door hun acties. Ik stond er serieus bij met open mond
Voor het experiment is het wel beter om 2 proefpersonen te hebben.quote:
Please don't quotequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Best zonde dan. Je zou denken dat ze ervan leren, maar blijkbaar zit het falen echt in de genen
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik laat Myr niet in de steek, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
Voor het experiment is het wel beter om 2 proefpersonen te hebben.
Leuk dat je je zo vrijwillig aanbied
Heel goedquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik laat Myr niet in de steek, zo ben ik dan ook wel weer
Zwangerschapsstriemen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel eens geweigerd mijn shirt uit te doen.
Hm, ja ik heb het even teruggelezen. Wat ontzettend kansloos van ze.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat nog over een andere keer. Niets bijzonders.
Noem jij je beste vriendin plat ?quote:
Myr is zo plat als een strijkplankquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Noem jij je beste vriendin 'plat' ?
Myr cactus1 noemt jou plat en is dat zo?
Je kunt BH's kopen met 'pads'. Mijn tante gebruikt ze ook als zij moet optredenquote:
Ja, maar alleen met een abonnement.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:46 schreef Sinji het volgende:
Myr, bestaat er trouwens een optie om sommige users te blokken zodat hun posts niet te zien zijn?
smooth.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
In de bus was geen zitplek meer en toen zei een jongen: 'Je mag wel bij mij op schoot komen zitten.'
Je bedoelt je oom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je kunt BH's kopen met 'pads'. Mijn tante gebruikt ze ook als zij moet optreden
Nee joh, anders zou ik ook nooit succes hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Best zonde dan. Je zou denken dat ze ervan leren, maar blijkbaar zit het falen echt in de genen
Baww.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
In de bus was geen zitplek meer en toen zei een jongen: 'Je mag wel bij mij op schoot komen zitten.'
Dus dat werkt ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Halve glimlach gegeven en verder niks.
Goed puntquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Misschien dat het wel werkt bij een meisje die wel een jongen zoekt?
Nee ik ga niet met de bus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
*ziet Royco1 heftig in zijn notitieblokje schrijven
Ja, wel een beetje jong voor mij, maar wel knap, maar ik had natuurlijk geen interesse in hem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
Lol....
Hallo allemaal, HC80, was het een leuke jongen?
Ja, slecht planquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:54 schreef Royco1 het volgende:
Nee ik ga niet met de bus.
En het gedeelte stoppen met de auto en aanspreken hadden we al besproken he
Uiteraard had jij geen interesse in hem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:54 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje jong voor mij, maar wel knap, maar ik had natuurlijk geen interesse in hem.
True true.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hangt wel af van de intonatie en gezichtsuitdrukking natuurlijk
Nee, maar dat kon hij ook niet weten, op zich vond ik het best een goede poging van hem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard had jij geen interesse in hem.
En wat betekende die halve glimlach van jou naar hem toe dan. Dat hij er wel leuk uitzag maar zijn toenadering was minder?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:52 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Halve glimlach gegeven en verder niks.
De arme knappe jongen toch hè, weer ongeluk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kon hij ook niet weten, op zich vond ik het best een goede poging van hem.
Want?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Capstan het volgende:
Oh, die leuke stagiaire waar ik het een tijdje geleden over had, heeft dus helemaal niet (zoals ik eerst dacht) een foto van haar vriend op haar telefoon; het zal een neefje of zo zijn.
Dat neemt niet weg dat ze alsnog een vriend zou kunnen hebben en ik er alsnog niks mee ga doen
Volgens mij zei ik gisteren al eens: dat ligt geheel aan de jongen/man die het zegtquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, maar dat kon hij ook niet weten, op zich vond ik het best een goede poging van hem.
Dat ik het leuk vond dat hij het op deze manier probeerde, maar dat ik verder geen interesse had. Maar ook omdat vriendelijk glimlachen nou eenmaal in mijn aard zit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En wat betekende die halve glimlach van jou naar hem toe als ik vragen mag. Dat hij er wel leuk uitzag voor jou maar zijn toenadering was een afknapper?
Mooie meiden hebben volgens mij altijd een vriend en zoniet danwel een neuker.. Dat is haast een ongeschreven regel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Capstan het volgende:
Oh, die leuke stagiaire waar ik het een tijdje geleden over had, heeft dus helemaal niet (zoals ik eerst dacht) een foto van haar vriend op haar telefoon; het zal een neefje of zo zijn.
Dat neemt niet weg dat ze alsnog een vriend zou kunnen hebben en ik er alsnog niks mee ga doen
Die neukt vanavond een sletje in het toilet van de plaatselijke dancing terwijl hij aan HC denkt:')quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
De arme knappe jongen toch hè, weer ongeluk.
Ik heb een pleuris hekel aan in de file staan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, slecht planFile flirten daarentegen is wel leuk, maar schiet niet echt op. Beetje lachen en that's it.
Goed nieuws! Probeer het gewoon, joh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Capstan het volgende:
Ted Teller (nodig: ¤ 25,000): ¤ 18,791.76quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou wel rustig zijn hoor, maar wel knus.
A: het is een stagiaire.quote:
De dancing.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die neukt vanavond een sletje in het toilet van de plaatselijke dancing terwijl hij aan HC denkt:')
Misschien komt ie hier wel over zijn poging vertellen. Of misschien was het 1 van jullie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die neukt vanavond een sletje in het toilet van de plaatselijke dancing terwijl hij aan HC denkt:')
Hetzelfde geldt voor mooie mannen, wat is je punt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mooie meiden hebben volgens mij altijd een vriend en zoniet danwel een neuker.. Dat is haast een ongeschreven regel.
Ted afbetalen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ted Teller (nodig: ¤ 25,000): ¤ 18,791.76
(te gaan: ¤ 6,208.24)
Myr... wat gaan ze doen met dat geld?
Ik sta gewoon naast je en zit zwaar irritant naar binnen te loeren, dan valt het je vanzelf wel opquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb een pleuris hekel aan in de file staan.
Moest afgelopen woensdag weer eens een keer 's morgens ergens zijn, ik draai de snelweg op en BAM, file.
Dus ik ben dan niet vrolijk genoeg om te gaan flirten
Dat durf ik dus nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Goed nieuws! Probeer het gewoon, joh!
Ja, als een oude vent of een gladjakker zoiets zegt komt het al veel minder leuk over inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik gisteren al eens: dat ligt geheel aan de jongen/man die het zegt
Ik zou zoiets wel kunnen zeggen, doet me goed dat meisjes het zo positief als jou opnemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Misschien komt ie hier wel over zijn poging vertellen. Of misschien was het 1 van jullie.
Ted is samen met Danny FOK! begonnen. Maar Ted deed geen flikker dus Danny wilde hem uitkopen. Dat heeft hij dus gedaan, maar dit doet hij dus in een soort treiter actie nu in dit tempo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ted rijmt op slet, maar wat deed Ted?
A: dus?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Capstan het volgende:
A: het is een stagiaire.
B: het is zo kansloos omdat het dan maar bij een stagiaire te proberen; alsof je verder geen vrouwen ontmoet.
C: dan had ik het al eerder moeten doen.
Smoesjes, maat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
B: het is zo kansloos omdat het dan maar bij een stagiaire te proberen; alsof je verder geen vrouwen ontmoet.
We komen er vanzelf achterquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
Misschien komt ie hier wel over zijn poging vertellen. Of misschien was het 1 van jullie.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk woord is dat toch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed hè? Ik had er ook echt zo'n Belgisch dorpje bij in gedachten
Ik was ooit eens zoooo ziek en mijn zakdoekjes waren op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zodat je gelijk je zweethanden kan afvegen bedoel je? Deze man heeft goede oplossingen
Misschien als je even je shirtje omhoog doet dat ik het dan in de gaten hebquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik sta gewoon naast je en zit zwaar irritant naar binnen te loeren, dan valt het je vanzelf wel op
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk woord is dat toch.
En ik moet ook meteen aan Belgen denken ja.
"Allez schatteke, hebt gij goesting om mee te gaan naar dene dancing vanaaf?"
Ik zie het zo voor me.
Belgen zijn sowieso afknappersquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Wat een verschrikkelijk woord is dat toch.
En ik moet ook meteen aan Belgen denken ja.
"Allez schatteke, hebt gij goesting om mee te gaan naar dene dancing vanaaf?"
Ik zie het zo voor me.
Ik vond het ook echt leuk, het is gewoon dat ik geen jongen zoek, anders was ik er wel op ingegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou zoiets wel kunnen zeggen, doet me goed dat meisjes het zo positief als jou opnemen
Wat A betreft geef ik je gelijk, vooruitquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
A: dus?
B: Stagiaires zijn minder waard?
C: Onzin.
Als ze vrouwelijk zijn niet.quote:
Weet je hoevaak ik al sperma heb afgeveegd aan een shirt omdat er niks anders in de buurt lag? Je kunt het gewoon wassen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:02 schreef Crutch het volgende:
Ik was ooit eens zoooo ziek en mijn zakdoekjes waren op.
Dus ik hang met moeite half uit bed om een shirt te pakken waar ik vervolgens mij neus in snoot.
Nee, want je moet je gordel altijd omquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Misschien als je even je shirtje omhoog doet dat ik het dan in de gaten heb
Dat zou echt grappig zijn.quote:
Zie je, wordt ik weer genaaid door het systeem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, want je moet je gordel altijd om
Amen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je hoevaak ik al sperma heb afgeveegd aan een shirt omdat er niks anders in de buurt lag? Je kunt het gewoon wassen hoor
En pijnlijk waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zou echt grappig zijn.
Stel dat dat een keer gebeurt, dat een meisje hier vertelt over dat iemand haar wilde hosselen en die jongen komt er hier dan over vertellen, dat zou geniaal zijn.
Ja maar dat is anders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je hoevaak ik al sperma heb afgeveegd aan een shirt omdat er niks anders in de buurt lag? Je kunt het gewoon wassen hoor
Dan hoop ik niet dat ik dat meisje ben, want ik vertel eigenlijk alleen de meest kansloze verhalen hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dat zou echt grappig zijn.
Stel dat dat een keer gebeurt, dat een meisje hier vertelt over dat iemand haar wilde hosselen en die jongen komt er hier dan over vertellen, dat zou geniaal zijn.
Ja, maar als dat meisje het verder goed heeft opgevat, komt die jongen zo wel te weten dat het een goede poging was.quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar als dat meisje het verder goed heeft opgevat, komt die jongen zo wel te weten dat het een goede poging was.
Ik zit nu te twijfelen wat ik ranziger vind, sperma of snot in een shirt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want er zitten geen zaadcellen in je neus?
En wat is de conclusie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nu te twijfelen wat ik ranziger vind, sperma of snot in een shirt.
Je kan er ook teveel over nadenken hè.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sperma indien na anale seks. Anders snot.
Ik doe geen anaal, maar je kan altijd een adertje kapot gestoten hebben of per ongeluk nog of al ongesteld zijn geworden, dus bloed is niet volledig uitgeslotenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Sperma indien na anale seks. Anders snot.
Zou sperma dan rood worden, of zou het gewoon wittig blijven met rode vlekken ertussen? Of rood met witte stipjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe geen anaal, maar je kan altijd een adertje kapot gestoten hebben of per ongeluk nog of al ongesteld zijn geworden, dus bloed is niet volledig uitgesloten
Beetje roze is mijn ervaringquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Zou sperma dan rood worden, of zou het gewoon wittig blijven met rode vlekken ertussen? Of rood met witte stipjes?
Dat zwemt gewoon rustig verder denk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou sperma dan rood worden, of zou het gewoon wittig blijven met rode vlekken ertussen? Of rood met witte stipjes?
Pro tip: neem dus nooit iets witsquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:13 schreef Myraela het volgende:
Hmm okay, mocht het ooit voorkomen zal ik erop letten.
Accidental empirisch onderzoekquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehehhe, ik hoor net van een meisje dat net bij de Etos werkt, dat ze hier in Rotterdam een vak hebben voor normaal haar en voor haar van negerinnen, dat is iets dikker etc, dus andere shampoo en haarkleuring.
Nu is het zo dat het vak van de negerinnen haarproducten helemaal beveiligd is, extra stickers etc en nogsteeds wordt er elke dag meer uit dat vak gestolen dan uit de normale haarproducten.
Het is een soort racisme, maar in dit geval dus helemaal terecht.
Jammer altijd, als dat soort vooroordelen terecht blijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehehhe, ik hoor net van een meisje dat net bij de Etos werkt, dat ze hier in Rotterdam een vak hebben voor normaal haar en voor haar van negerinnen, dat is iets dikker etc, dus andere shampoo en haarkleuring.
Nu is het zo dat het vak van de negerinnen haarproducten helemaal beveiligd is, extra stickers etc en nogsteeds wordt er elke dag meer uit dat vak gestolen dan uit de normale haarproducten.
Het is een soort racisme, maar in dit geval dus helemaal terecht.
Misschien is het wel een vooroordeel dat armere mensen vaker stelen en zijn negerinnen vaker arme mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer altijd, als dat soort vooroordelen terecht blijken.
Sterktequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
ik ga mezelf even overleveren aan mijn moeders kookkunsten, vaarwel.
Fapzequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Godver, ik hád al serieus last van m'n hormonen, gaat het hier nog over zaad ook
Zo wanhopig ben ik ook weer nietquote:
Vanavond voor 't slapen gaan pas!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik ook weer niet
Misschien, misschien ook nietquote:
Wat is dit dan voor een neurotisch controle gedrag? Je mag toch wel fappen wanneer je er tijd en zin in hebt of meerdere keren op een dag?quote:
Hoe dan ook is zoiets jammer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien is het wel een vooroordeel dat armere mensen vaker stelen en zijn negerinnen vaker arme mensen.
Dat wel, maar het valt op te lossen lijkt me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dan ook is zoiets jammer.
Ik zit net met een bord eten hier, 't is op 't moment wat onpraktisch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een neurotisch controle gedrag? Je mag toch wel fappen wanneer je er tijd en zin in hebt of meerdere keren op een dag?
Uiteraard mag dat. Alleen ik zit gewoon in de woonkamer met anderen in de buurt enzo. Gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een neurotisch controle gedrag? Je mag toch wel fappen wanneer je er tijd en zin in hebt of meerdere keren op een dag?
Het is verslavend en het is kut voor je testosteron spiegel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:39 schreef twi het volgende:
Ik zit net met een bord eten hier, 't is op 't moment wat onpraktisch.
En je hebt geen eigen kamer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Uiteraard mag dat. Alleen ik zit gewoon in de woonkamer met anderen in de buurt enzo. Gaat 'm niet worden
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het is verslavend en het is kut voor je testosteron spiegel.
Ik ben nu eenmaal een controlefreak, en als ik de aftreksessies van Bartholomeus dan ook nog kan sturen krijg ik gewoon een heel warm gevoel van binnen.quote:
Ik rook niet, ik drink niet (nouja, ok, amper), doe niet aan drugs en beoefen geen sport. Ik moet toch érgens dood aan gaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is verslavend en het is kut voor je testosteron spiegel.
je gaat jezelf dood fappen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik drink niet (nouja, ok, amper), doe niet aan drugs en beoefen geen sport. Ik moet toch érgens dood aan gaan
Klinkt interessant. Heb je toevallig ook problemen met versieren of heb je dat ook onder controle?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:42 schreef twi het volgende:
Ik ben nu eenmaal een controlefreak, en als ik de aftreksessies van Bartholomeus dan ook nog kan sturen krijg ik gewoon een heel warm gevoel van binnen.
Uiteraard, maar daar is het koud. En dat heeft dan ook weer ehm. Nja. Nadelige effectenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je hebt geen eigen kamer?
[..]
Hoezo?
loop er nu heen, zet de verwarming aan en kom over een uurtje terug als er een behaaglijke trek temperatuur hangtquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Uiteraard, maar daar is het koud. En dat heeft dan ook weer ehm. Nja. Nadelige effecten
waarom wil jij dat zo graagquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
loop er nu heen, zet de verwarming aan en kom over een uurtje terug als er een behaaglijke trek temperatuur hangt
Nee, dat is het enige waar ik nou erg slecht in ben, daarom kom ik hier ook om een hoekje kijken. Dus Bartholomeus z'n plezierige momentjes beïnvloeden zijn een goede eerste stap. Ik begin klein.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Heb je toevallig ook problemen met versieren of heb je dat ook onder controle?
Het is weer eens wat andersquote:
Te luiquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
loop er nu heen, zet de verwarming aan en kom over een uurtje terug als er een behaaglijke trek temperatuur hangt
Voor jou een vraag voor ons een weetquote:
Omdat je testosteron spiegel keldert als je klaarkomtquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je hebt geen eigen kamer?
[..]
Hoezo?
Mij lukt het dan weer minder goed als de verwarming hoog staat. Geen idee waaromquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is het enige waar ik nou erg slecht in ben, daarom kom ik hier ook om een hoekje kijken. Dus Bartholomeus z'n plezierige momentjes beïnvloeden zijn een goede eerste stap. Ik begin klein.
goddammit, tell me!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor ons een weet
Jij denkt dat mannen en vrouwen hetzelfde in elkaar steken? Of heb je moeite met het versieren van mannen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef twi het volgende:
Nee, dat is het enige waar ik nou erg slecht in ben, daarom kom ik hier ook om een hoekje kijken. Dus Bartholomeus z'n plezierige momentjes beïnvloeden zijn een goede eerste stap. Ik begin klein.
gay?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet zo slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
Omdat je testosteron spiegel keldert als je klaarkomt
En verslavend omdat je lichaam drugs aanmaakt.
Te hard aan het zweten dan, waardoor gladde handjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:48 schreef Capstan het volgende:
Mij lukt het dan weer minder goed als de verwarming hoog staat. Geen idee waarom
Het was één en al spontaniteit dat Bartholomeus het slachtoffer is van mijn eerste poging. Met het versieren van mannen heb ik geen ervaring. Werkt het een beetje, Bartholomeus?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:50 schreef Cactus1 het volgende:
Jij denkt dat mannen en vrouwen hetzelfde in elkaar steken? Of heb je moeite met het versieren van mannen?
Dat zweten valt dan dan weer mee. Maar het voelt gewoon minder prettig. Alsof ik liever zelf voor de warmte zorgquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Te hard aan het zweten dan, waardoor gladde handjes?
Ik oefen sowieso op mannen, want ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:53 schreef twi het volgende:
Het was één en al spontaniteit dat Bartholomeus het slachtoffer is van mijn eerste poging. Met het versieren van mannen heb ik geen ervaring. Werkt het een beetje, Bartholomeus?
En ik denken dat mannen en vrouwen hetzelfde in elkaar steken? Nee hoor, maar vrouwen steken toch ook niet allemaal hetzelfde in elkaar. Wie weet kun je net zo goed op mannen oefenen!
Wel als het uit proporties schietquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet zo slecht eigenlijk.
of op exenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Het was één en al spontaniteit dat Bartholomeus het slachtoffer is van mijn eerste poging. Met het versieren van mannen heb ik geen ervaring. Werkt het een beetje, Bartholomeus?
En ik denken dat mannen en vrouwen hetzelfde in elkaar steken? Nee hoor, maar vrouwen steken toch ook niet allemaal hetzelfde in elkaar. Wie weet kun je net zo goed op mannen oefenen!
balen. voor tijnbrein.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Wat zijn jullie allemaal serieus...
Hij noemt me serieus, mij?!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef twi het volgende:
Nee, sorry.
Wat zijn jullie allemaal serieus...
Kenjenagaanquote:
Dat is lief, alsof het een koud trillend rietje is die jij wel wil verwarmen met je grote handenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
Dat zweten valt dan dan weer mee. Maar het voelt gewoon minder prettig. Alsof ik liever zelf voor de warmte zorg
Gelukkig is er nog iets romantisch danquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is lief, alsof het een koud trillend rietje is die jij wel wil verwarmen met je grote handen![]()
De romantiek van het afberen
Nah, eens moeten we daar toch overheen komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die smiley is verboden in dit topic.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Arme andere users!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga uitloggen als ik nog 2 van die smiley's ziequote:
Dat dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iets romantisch dan
Niet uitloggen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga uitloggen als ik nog 2 van die smiley's zie![]()
De pedo Kree smiley![]()
Waar hangt die tegenwoordig uit eigenlijk?
You're asking for itquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga uitloggen als ik nog 2 van die smiley's zie![]()
De pedo Kree smiley![]()
Waar hangt die tegenwoordig uit eigenlijk?
Nu log ik uit. Fijn leven allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niet uitloggen!
We houden allemaal van je![]()
![]()
![]()
(waren er 3)
Tot snelquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu log ik uit. Fijn leven allemaal
Tot vanavondquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen pedo's knipogen blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
Pedo? wat heb ik nu weer allemaal gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige users hebben eenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
Pedo? wat heb ik nu weer allemaal gemist
Je kunt helemaal niet zonder me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor eeuwig?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Straks heeft ze alles meegelezen en komt ze binnenvallen met een 'gefoptquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor eeuwig?![]()
Je moet al mijn successen nog meemaken.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen pedo's knipogen blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inside joke.
Nee, het idee dat een bepaalde smiley voor altijd verboden is, is gewoonweg wat flauwquote:
De reden dat 'ie is verboden is de inside joke, slimpie. Probleem is alleen dat er dan irritante newbies zoals ik langs moeten komen die dat niet weet. Misschien moeten ik vragen wat de secret handshake is, zodat ze het me willen vertellen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het idee dat een bepaalde smiley voor altijd verboden is, is gewoonweg wat flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |