Wat A betreft geef ik je gelijk, vooruitquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
A: dus?
B: Stagiaires zijn minder waard?
C: Onzin.
Als ze vrouwelijk zijn niet.quote:
Weet je hoevaak ik al sperma heb afgeveegd aan een shirt omdat er niks anders in de buurt lag? Je kunt het gewoon wassen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:02 schreef Crutch het volgende:
Ik was ooit eens zoooo ziek en mijn zakdoekjes waren op.
Dus ik hang met moeite half uit bed om een shirt te pakken waar ik vervolgens mij neus in snoot.
Nee, want je moet je gordel altijd omquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Misschien als je even je shirtje omhoog doet dat ik het dan in de gaten heb
Dat zou echt grappig zijn.quote:
Zie je, wordt ik weer genaaid door het systeem.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, want je moet je gordel altijd om
Amen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je hoevaak ik al sperma heb afgeveegd aan een shirt omdat er niks anders in de buurt lag? Je kunt het gewoon wassen hoor
En pijnlijk waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat zou echt grappig zijn.
Stel dat dat een keer gebeurt, dat een meisje hier vertelt over dat iemand haar wilde hosselen en die jongen komt er hier dan over vertellen, dat zou geniaal zijn.
Ja maar dat is anders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je hoevaak ik al sperma heb afgeveegd aan een shirt omdat er niks anders in de buurt lag? Je kunt het gewoon wassen hoor
Dan hoop ik niet dat ik dat meisje ben, want ik vertel eigenlijk alleen de meest kansloze verhalen hierquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:05 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dat zou echt grappig zijn.
Stel dat dat een keer gebeurt, dat een meisje hier vertelt over dat iemand haar wilde hosselen en die jongen komt er hier dan over vertellen, dat zou geniaal zijn.
Ja, maar als dat meisje het verder goed heeft opgevat, komt die jongen zo wel te weten dat het een goede poging was.quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar als dat meisje het verder goed heeft opgevat, komt die jongen zo wel te weten dat het een goede poging was.
Ik zit nu te twijfelen wat ik ranziger vind, sperma of snot in een shirt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Want er zitten geen zaadcellen in je neus?
En wat is de conclusie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nu te twijfelen wat ik ranziger vind, sperma of snot in een shirt.
Je kan er ook teveel over nadenken hč.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sperma indien na anale seks. Anders snot.
Ik doe geen anaal, maar je kan altijd een adertje kapot gestoten hebben of per ongeluk nog of al ongesteld zijn geworden, dus bloed is niet volledig uitgeslotenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Sperma indien na anale seks. Anders snot.
Zou sperma dan rood worden, of zou het gewoon wittig blijven met rode vlekken ertussen? Of rood met witte stipjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe geen anaal, maar je kan altijd een adertje kapot gestoten hebben of per ongeluk nog of al ongesteld zijn geworden, dus bloed is niet volledig uitgesloten
Beetje roze is mijn ervaringquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Zou sperma dan rood worden, of zou het gewoon wittig blijven met rode vlekken ertussen? Of rood met witte stipjes?
Dat zwemt gewoon rustig verder denk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou sperma dan rood worden, of zou het gewoon wittig blijven met rode vlekken ertussen? Of rood met witte stipjes?
Pro tip: neem dus nooit iets witsquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:13 schreef Myraela het volgende:
Hmm okay, mocht het ooit voorkomen zal ik erop letten.
Accidental empirisch onderzoekquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehehhe, ik hoor net van een meisje dat net bij de Etos werkt, dat ze hier in Rotterdam een vak hebben voor normaal haar en voor haar van negerinnen, dat is iets dikker etc, dus andere shampoo en haarkleuring.
Nu is het zo dat het vak van de negerinnen haarproducten helemaal beveiligd is, extra stickers etc en nogsteeds wordt er elke dag meer uit dat vak gestolen dan uit de normale haarproducten.
Het is een soort racisme, maar in dit geval dus helemaal terecht.
Jammer altijd, als dat soort vooroordelen terecht blijken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehehhe, ik hoor net van een meisje dat net bij de Etos werkt, dat ze hier in Rotterdam een vak hebben voor normaal haar en voor haar van negerinnen, dat is iets dikker etc, dus andere shampoo en haarkleuring.
Nu is het zo dat het vak van de negerinnen haarproducten helemaal beveiligd is, extra stickers etc en nogsteeds wordt er elke dag meer uit dat vak gestolen dan uit de normale haarproducten.
Het is een soort racisme, maar in dit geval dus helemaal terecht.
Misschien is het wel een vooroordeel dat armere mensen vaker stelen en zijn negerinnen vaker arme mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer altijd, als dat soort vooroordelen terecht blijken.
Sterktequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:25 schreef Myraela het volgende:
ik ga mezelf even overleveren aan mijn moeders kookkunsten, vaarwel.
Fapzequote:Op vrijdag 9 december 2011 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:
Godver, ik hád al serieus last van m'n hormonen, gaat het hier nog over zaad ook
Zo wanhopig ben ik ook weer nietquote:
Vanavond voor 't slapen gaan pas!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik ook weer niet
Misschien, misschien ook nietquote:
Wat is dit dan voor een neurotisch controle gedrag? Je mag toch wel fappen wanneer je er tijd en zin in hebt of meerdere keren op een dag?quote:
Hoe dan ook is zoiets jammer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien is het wel een vooroordeel dat armere mensen vaker stelen en zijn negerinnen vaker arme mensen.
Dat wel, maar het valt op te lossen lijkt me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dan ook is zoiets jammer.
Ik zit net met een bord eten hier, 't is op 't moment wat onpraktisch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een neurotisch controle gedrag? Je mag toch wel fappen wanneer je er tijd en zin in hebt of meerdere keren op een dag?
Uiteraard mag dat. Alleen ik zit gewoon in de woonkamer met anderen in de buurt enzo. Gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is dit dan voor een neurotisch controle gedrag? Je mag toch wel fappen wanneer je er tijd en zin in hebt of meerdere keren op een dag?
Het is verslavend en het is kut voor je testosteron spiegel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:39 schreef twi het volgende:
Ik zit net met een bord eten hier, 't is op 't moment wat onpraktisch.
En je hebt geen eigen kamer?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Uiteraard mag dat. Alleen ik zit gewoon in de woonkamer met anderen in de buurt enzo. Gaat 'm niet worden
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
Het is verslavend en het is kut voor je testosteron spiegel.
Ik ben nu eenmaal een controlefreak, en als ik de aftreksessies van Bartholomeus dan ook nog kan sturen krijg ik gewoon een heel warm gevoel van binnen.quote:
Ik rook niet, ik drink niet (nouja, ok, amper), doe niet aan drugs en beoefen geen sport. Ik moet toch érgens dood aan gaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het is verslavend en het is kut voor je testosteron spiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |