Ik heb een pleuris hekel aan in de file staan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, slecht planFile flirten daarentegen is wel leuk, maar schiet niet echt op. Beetje lachen en that's it.
Goed nieuws! Probeer het gewoon, joh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef Capstan het volgende:
Oh, die leuke stagiaire waar ik het een tijdje geleden over had, heeft dus helemaal niet (zoals ik eerst dacht) een foto van haar vriend op haar telefoon; het zal een neefje of zo zijn.
Dat neemt niet weg dat ze alsnog een vriend zou kunnen hebben en ik er alsnog niks mee ga doen
Ted Teller (nodig: ¤ 25,000): ¤ 18,791.76quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou wel rustig zijn hoor, maar wel knus.
A: het is een stagiaire.quote:
De dancing.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die neukt vanavond een sletje in het toilet van de plaatselijke dancing terwijl hij aan HC denkt:')
Misschien komt ie hier wel over zijn poging vertellen. Of misschien was het 1 van jullie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die neukt vanavond een sletje in het toilet van de plaatselijke dancing terwijl hij aan HC denkt:')
Hetzelfde geldt voor mooie mannen, wat is je punt?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Mooie meiden hebben volgens mij altijd een vriend en zoniet danwel een neuker.. Dat is haast een ongeschreven regel.
Ted afbetalen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ted Teller (nodig: ¤ 25,000): ¤ 18,791.76
(te gaan: ¤ 6,208.24)
Myr... wat gaan ze doen met dat geld?
Ik sta gewoon naast je en zit zwaar irritant naar binnen te loeren, dan valt het je vanzelf wel opquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb een pleuris hekel aan in de file staan.
Moest afgelopen woensdag weer eens een keer 's morgens ergens zijn, ik draai de snelweg op en BAM, file.
Dus ik ben dan niet vrolijk genoeg om te gaan flirten
Dat durf ik dus nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Goed nieuws! Probeer het gewoon, joh!
Ja, als een oude vent of een gladjakker zoiets zegt komt het al veel minder leuk over inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik gisteren al eens: dat ligt geheel aan de jongen/man die het zegt
Ik zou zoiets wel kunnen zeggen, doet me goed dat meisjes het zo positief als jou opnemenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Misschien komt ie hier wel over zijn poging vertellen. Of misschien was het 1 van jullie.
Ted is samen met Danny FOK! begonnen. Maar Ted deed geen flikker dus Danny wilde hem uitkopen. Dat heeft hij dus gedaan, maar dit doet hij dus in een soort treiter actie nu in dit tempo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ted rijmt op slet, maar wat deed Ted?
A: dus?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Capstan het volgende:
A: het is een stagiaire.
B: het is zo kansloos omdat het dan maar bij een stagiaire te proberen; alsof je verder geen vrouwen ontmoet.
C: dan had ik het al eerder moeten doen.
Smoesjes, maat!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
B: het is zo kansloos omdat het dan maar bij een stagiaire te proberen; alsof je verder geen vrouwen ontmoet.
We komen er vanzelf achterquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
Misschien komt ie hier wel over zijn poging vertellen. Of misschien was het 1 van jullie.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk woord is dat toch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed hè? Ik had er ook echt zo'n Belgisch dorpje bij in gedachten
Ik was ooit eens zoooo ziek en mijn zakdoekjes waren op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zodat je gelijk je zweethanden kan afvegen bedoel je? Deze man heeft goede oplossingen
Misschien als je even je shirtje omhoog doet dat ik het dan in de gaten hebquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik sta gewoon naast je en zit zwaar irritant naar binnen te loeren, dan valt het je vanzelf wel op
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk woord is dat toch.
En ik moet ook meteen aan Belgen denken ja.
"Allez schatteke, hebt gij goesting om mee te gaan naar dene dancing vanaaf?"
Ik zie het zo voor me.
Belgen zijn sowieso afknappersquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
Wat een verschrikkelijk woord is dat toch.
En ik moet ook meteen aan Belgen denken ja.
"Allez schatteke, hebt gij goesting om mee te gaan naar dene dancing vanaaf?"
Ik zie het zo voor me.
Ik vond het ook echt leuk, het is gewoon dat ik geen jongen zoek, anders was ik er wel op ingegaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou zoiets wel kunnen zeggen, doet me goed dat meisjes het zo positief als jou opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |