je gaat jezelf dood fappen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik rook niet, ik drink niet (nouja, ok, amper), doe niet aan drugs en beoefen geen sport. Ik moet toch érgens dood aan gaan
Klinkt interessant. Heb je toevallig ook problemen met versieren of heb je dat ook onder controle?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:42 schreef twi het volgende:
Ik ben nu eenmaal een controlefreak, en als ik de aftreksessies van Bartholomeus dan ook nog kan sturen krijg ik gewoon een heel warm gevoel van binnen.
Uiteraard, maar daar is het koud. En dat heeft dan ook weer ehm. Nja. Nadelige effectenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je hebt geen eigen kamer?
[..]
Hoezo?
loop er nu heen, zet de verwarming aan en kom over een uurtje terug als er een behaaglijke trek temperatuur hangtquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Uiteraard, maar daar is het koud. En dat heeft dan ook weer ehm. Nja. Nadelige effecten
waarom wil jij dat zo graagquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
loop er nu heen, zet de verwarming aan en kom over een uurtje terug als er een behaaglijke trek temperatuur hangt
Nee, dat is het enige waar ik nou erg slecht in ben, daarom kom ik hier ook om een hoekje kijken. Dus Bartholomeus z'n plezierige momentjes beïnvloeden zijn een goede eerste stap. Ik begin klein.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Heb je toevallig ook problemen met versieren of heb je dat ook onder controle?
Het is weer eens wat andersquote:
Te luiquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
loop er nu heen, zet de verwarming aan en kom over een uurtje terug als er een behaaglijke trek temperatuur hangt
Voor jou een vraag voor ons een weetquote:
Omdat je testosteron spiegel keldert als je klaarkomtquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je hebt geen eigen kamer?
[..]
Hoezo?
Mij lukt het dan weer minder goed als de verwarming hoog staat. Geen idee waaromquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is het enige waar ik nou erg slecht in ben, daarom kom ik hier ook om een hoekje kijken. Dus Bartholomeus z'n plezierige momentjes beïnvloeden zijn een goede eerste stap. Ik begin klein.
goddammit, tell me!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor ons een weet
Jij denkt dat mannen en vrouwen hetzelfde in elkaar steken? Of heb je moeite met het versieren van mannen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef twi het volgende:
Nee, dat is het enige waar ik nou erg slecht in ben, daarom kom ik hier ook om een hoekje kijken. Dus Bartholomeus z'n plezierige momentjes beïnvloeden zijn een goede eerste stap. Ik begin klein.
gay?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:46 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet zo slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:47 schreef kingtoppie het volgende:
Omdat je testosteron spiegel keldert als je klaarkomt
En verslavend omdat je lichaam drugs aanmaakt.
Te hard aan het zweten dan, waardoor gladde handjes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:48 schreef Capstan het volgende:
Mij lukt het dan weer minder goed als de verwarming hoog staat. Geen idee waarom
Het was één en al spontaniteit dat Bartholomeus het slachtoffer is van mijn eerste poging. Met het versieren van mannen heb ik geen ervaring. Werkt het een beetje, Bartholomeus?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:50 schreef Cactus1 het volgende:
Jij denkt dat mannen en vrouwen hetzelfde in elkaar steken? Of heb je moeite met het versieren van mannen?
Dat zweten valt dan dan weer mee. Maar het voelt gewoon minder prettig. Alsof ik liever zelf voor de warmte zorgquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Te hard aan het zweten dan, waardoor gladde handjes?
Ik oefen sowieso op mannen, want ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:53 schreef twi het volgende:
Het was één en al spontaniteit dat Bartholomeus het slachtoffer is van mijn eerste poging. Met het versieren van mannen heb ik geen ervaring. Werkt het een beetje, Bartholomeus?
En ik denken dat mannen en vrouwen hetzelfde in elkaar steken? Nee hoor, maar vrouwen steken toch ook niet allemaal hetzelfde in elkaar. Wie weet kun je net zo goed op mannen oefenen!
Wel als het uit proporties schietquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet zo slecht eigenlijk.
of op exenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Het was één en al spontaniteit dat Bartholomeus het slachtoffer is van mijn eerste poging. Met het versieren van mannen heb ik geen ervaring. Werkt het een beetje, Bartholomeus?
En ik denken dat mannen en vrouwen hetzelfde in elkaar steken? Nee hoor, maar vrouwen steken toch ook niet allemaal hetzelfde in elkaar. Wie weet kun je net zo goed op mannen oefenen!
balen. voor tijnbrein.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Wat zijn jullie allemaal serieus...
Hij noemt me serieus, mij?!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef twi het volgende:
Nee, sorry.
Wat zijn jullie allemaal serieus...
Kenjenagaanquote:
Dat is lief, alsof het een koud trillend rietje is die jij wel wil verwarmen met je grote handenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:54 schreef Capstan het volgende:
Dat zweten valt dan dan weer mee. Maar het voelt gewoon minder prettig. Alsof ik liever zelf voor de warmte zorg
Gelukkig is er nog iets romantisch danquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is lief, alsof het een koud trillend rietje is die jij wel wil verwarmen met je grote handen![]()
De romantiek van het afberen
Nah, eens moeten we daar toch overheen komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die smiley is verboden in dit topic.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Arme andere users!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga uitloggen als ik nog 2 van die smiley's ziequote:
Dat dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog iets romantisch dan
Niet uitloggen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga uitloggen als ik nog 2 van die smiley's zie![]()
De pedo Kree smiley![]()
Waar hangt die tegenwoordig uit eigenlijk?
You're asking for itquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga uitloggen als ik nog 2 van die smiley's zie![]()
De pedo Kree smiley![]()
Waar hangt die tegenwoordig uit eigenlijk?
Nu log ik uit. Fijn leven allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niet uitloggen!
We houden allemaal van je![]()
![]()
![]()
(waren er 3)
Tot snelquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu log ik uit. Fijn leven allemaal
Tot vanavondquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alleen pedo's knipogen blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
Pedo? wat heb ik nu weer allemaal gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige users hebben eenquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:05 schreef Royco1 het volgende:
Pedo? wat heb ik nu weer allemaal gemist
Je kunt helemaal niet zonder me.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor eeuwig?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Straks heeft ze alles meegelezen en komt ze binnenvallen met een 'gefoptquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor eeuwig?![]()
Je moet al mijn successen nog meemaken.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen pedo's knipogen blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inside joke.
Nee, het idee dat een bepaalde smiley voor altijd verboden is, is gewoonweg wat flauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |