hoe zijn dat nou weer klote gasten?quote:
Hij heeft het even gestudeerd dacht ik, en in de ogen van MLIG ben je dan meteen een psych.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is Sinji psych? Dat is nieuw voor me
Ik vraag me af hoeveel zin je in een date kan hebben als het niet boeit of het doorgaat of niet. Bij die instelling heb ik al geen zin meer in een date, mocht ik dit bemerken bij de andere partij, dan gaat het feest sowieso niet door.quote:
Ja dat weet ik wel, en ik zou ook niet boos worden tegen hen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ach, het is wel terecht. Ik waagde de gok en heb gefaald. Zij doen alleen hun werk maar goed.
jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voelde een connectie met die ene van gisteren.
Of is dat naief om te zeggen na een gesprek van 15 minuten?
nee oke, dat wist ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft het even gestudeerd dacht ik, en in de ogen van MLIG ben je dan meteen een psych.
Excuses voor de Kree pedosmile.
kijk nog iemand die een reden heeft, waardoor ik duidelijk vind dat de man het zwakke geslacht is.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Omdat het zo is en vrouwen uiteindelijk het gedrag van mannen bepalen. Maar de meeste daar liever misbruik van willen maken dan gebruik.
Ik heb nooit gezegd dat het me niet boeide. Ik vind haar nog steeds wel leuk. Alleen de angst haar überhaubt te vragen ontbrak dit keer gek genoeg. Normaal gesproken ben ik veelste angstig om het te vragenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel zin je in een date kan hebben als het niet boeit of het doorgaat of niet. Bij die instelling heb ik al geen zin meer in een date, mocht ik dit bemerken bij de andere partij, dan gaat het feest sowieso niet door.
Ja heuhh, niet echt slim om dit aan te geven bij de tegenpartijquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel zin je in een date kan hebben als het niet boeit of het doorgaat of niet. Bij die instelling heb ik al geen zin meer in een date, mocht ik dit bemerken bij de andere partij, dan gaat het feest sowieso niet door.
Nou als er geen parkeermeters zouden staan zou je never nooit meer in de binnenstad kunnen parkeren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat weet ik wel, en ik zou ook niet boos worden tegen hen.
Maar soms vind ik het zo'n onzin allemaal.
Ik druk me ook een beetje verkeerd uit.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe zijn dat nou weer klote gasten?
het zijn gewone mensen die hun werk doen
en zorgen dat iedereen zich aan de afspraken houdt die er gewoon liggen
noem het dan klote afspraken of zo en maak er een principe kwestie van for all I care
maar die mensen kunnen daar toch ook niks aan doen
Ik kan best een leuk gesprek hebben met iemand waarvan ik dan na de tijd zoiets heb van: "Hey, dat was flirten," maar dat is dan een soort natuurlijk verloop van dat gesprek. Als ik flirt is het nooit met opzet, maar meer per ongeluk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke, jou keus
maar hoe kom je dan bij elkaar zeg maar?
hoe maak je die stap van kom-een-vrouw-tegen naar ik-heb-een-nieuw-vriendin
Daar noem je er dan ook één. Dat is Schenkstroop in opleidingquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
kijk nog iemand die een reden heeft, waardoor ik duidelijk vind dat de man het zwakke geslacht is.
Ja klopt, maar ze staan ook weleens op plekken waar het gewoon puur geldklopperij is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou als er geen parkeermeters zouden staan zou je never nooit meer in de binnenstad kunnen parkeren.
Niet iedereen is zo begaafdquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef Sinji het volgende:
Ja heuhh, niet echt slim om dit aan te geven bij de tegenpartij
dan is het toch handig als je dat wat je dan doet ook bewust in zou kunnen zetten?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik kan best een leuk gesprek hebben met iemand waarvan ik dan na de tijd zoiets heb van: "Hey, dat was flirten," maar dat is dan een soort natuurlijk verloop van dat gesprek. Als ik flirt is het nooit met opzet, maar meer per ongeluk.
Ik betaal ook liever 5 euro meer gemeentebelasting, maar zo werkt het helaas nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:24 schreef Royco1 het volgende:
Ja klopt, maar ze staan ook weleens op plekken waar het gewoon puur geldklopperij is.
Hier een paar dorpen verder staan ze ook en dat is gewoon bezopen daar.
Ik blijf mezelf ook verbazen eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij hebt een kwartier gepraat met een leuke vrouw in de bus? Kudo's!
Wat wil je horen? Tof dat je het hebt geprobeerd en bent afgewezen? Ga zo doorquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik had eerlijk gezegd toch wel wat meer positieve reacties verwacht, zeker gezien deze topicreeks
Hoe ben je in gesprek geraakt dan? Gewoon zomaar wat gevraagd of zo??quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf ook verbazen eigenlijk.
Ik had nooit verwacht dat ik zoiets zou doen.
Als wij het toch eens voor het zeggen zouden hebben in dit landquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik betaal ook liever 5 euro meer gemeentebelasting, maar zo werkt het helaas niet
Niemand gaat in op de angst die ik normaal gesproken heb om iemand überhaubt zo'n voorstel te doen. Niet iedereen is zo dapper als jij hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Tof dat je het hebt geprobeerd en bent afgewezen? Ga zo door
Ik denk dat ik niet zo goed zou zijn voor veel mensen. Ik zou er een derde al uitschoppen en daarna zal voornamelijk de gun-factor een grote rol bij me gaan spelenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:26 schreef Royco1 het volgende:
Als wij het toch eens voor het zeggen zouden hebben in dit land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |