Ik vond hem wel leuk hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:11 schreef twi het volgende:
Ik wist toen ik op Invoeren klikte al dat 't een fout was om erover te beginnen...
Arthur Dent was in ieder geval wel een man die wist waar zijn handoek was!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:12 schreef Crutch het volgende:
Star Wars
Star Trek
Hitchhikers Guide To The Galaxy.
I KNOW!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Arthur Dent was in ieder geval wel een man die wist waar zijn handoek was!
Ik ook. En die 25th Anniversary edition van het eerste boekquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
I KNOW!
Ik heb The Ultimate Guide thuis in boekvorm.
Lemme think about this onequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap deze niet.
kan iemand met verstand van natuurkunde en scheikunde het even uitleggen?
hoe kunnen er nou spontaan ionen komen in vacuum?
of er worden gewoon deeltjes uitgespuwt, of straling ofzo.
is het dan alfa straling (helium +) ofzo en daarom opzich geioniseerd?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lemme think about this one
[ afbeelding ]
Niveaquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:31 schreef Sinji het volgende:
Net boodschappen gedaan, er bestaat een douchegel met de naam 'Happy Time'
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niveadie vond ik niet eens lekker ruiken die blauwe was beter. Maar sowieso moet je niet met nivea douchen, douchen doe je met Dove
Ik wou net zeggen.quote:
Wie ben jij?quote:
Niet van die moeilijke existentialistische vragen stellen, hey!quote:
Ik zou jou nog wat sturen, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niveadie vond ik niet eens lekker ruiken die blauwe was beter. Maar sowieso moet je niet met nivea douchen, douchen doe je met Dove
eerst even wassen met dove heh.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou jou nog wat sturen, helemaal vergeten
ik gebruik de laatste tijd kinderbadschuim. doe jij dat ook?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:26 schreef Crutch het volgende:
Kweenie ik graai altijd wat douchegel bij de Action. Vind alles wel best.
Vrouwen worden gek van Zwitsal, protipquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik gebruik de laatste tijd kinderbadschuim. doe jij dat ook?
Zwitzal schijnt een positieve invloed te hebben op vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wat dan? Krijgen ze de neiging om je luier te verschonen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen worden gek van Zwitsal, protip
En dit is geen grap, ingebouwde zwakte ofzo
Dunno man, ik zal het wel vragen na de daad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dan? Krijgen ze de neiging om je luier te verschonen?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke existentialistische vragen stellen, hey!
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ga file flirten joh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:50 schreef DustPuppy het volgende:
Ok, onderweg naar huis weer. Maar file, dus Fok!en vanuit de auto. Gotta love technology
Maar het leven is mooi Heloefquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
Godverdomme als wat ik doe gaat fout de afgelopen weken.
Al weer die tyfus bus gemist.
Ik kan niet (opzettelijk) flirtenquote:
dan moet je dus juist oefenenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik kan niet (opzettelijk) flirten
inderdaadquote:
Nou dat leer ik niet meer. Maar kan er ook niet mee zitten eigenlijkquote:
wat een onzinquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou dat leer ik niet meer. Maar kan er ook niet mee zitten eigenlijk
Die bus is nu gewoon even de druppel van de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
als dat het ergste is valt het allemaal wel mee
Wie weet zit de vrouw van je dromen wel in de volgende bus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Die bus is nu gewoon even de druppel van de afgelopen weken.
Gewoon niks gaat goed de afgelopen tijd.
flirten is juist niet platquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb niet echt de behoefte dat te leren. Vind dat nogal 'plat' eigenlijk. Als er een natuurlijke 'klik' is, dan gaat gewoon vanzelf.
Ben nooit een fan van actief 'jagen' geweest.
bijdequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
Als je succesvol versierd dan is er alleen maar lol, van bijde kanten. Niets plat aan.
Maar inderdaad, zolang je geen behoefte aan flirten/versieren hebt, dan niet gaan forceren. Sowieso faal je door je houding.
Die zat al in de tram van gister.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet zit de vrouw van je dromen wel in de volgende bus.
het is niet al te moeilijk de vrouw van jou dromen te zijn dus ik gok dat er weer genoeg kans is in de volgende busquote:
Dan is het alleen nog de vraag of hij ook de man van haar dromen is. Wat is het soms toch ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef twi het volgende:
Wie weet zit de vrouw van je dromen wel in de volgende bus.
Flirten is leuk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb niet echt de behoefte dat te leren. Vind dat nogal 'plat' eigenlijk. Als er een natuurlijke 'klik' is, dan gaat gewoon vanzelf.
Ben nooit een fan van actief 'jagen' geweest.
Jij weigerde uit principe te betalen voor parkeren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog de vraag of hij ook de man van haar dromen is. Wat is het soms toch ingewikkeld allemaal![]()
Ik heb vandaag 60 euro betaald voor parkeren, gewoon omdat eigenwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |