ga huilen ofso.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
"Nou is nogal ingewikkeld" is niet eens een correcte zin.
Dan zou het moeten zijn "Nou het is nogal ingewikkeld"
Ga jij eens geen correcte zinnen verneuken.quote:
nee Ik ga wel seks hebben met joysaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens geen correcte zinnen verneuken.
Ja en? Veel plezier en bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee Ik ga wel seks hebben met joysa
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
Stefan is net als Beat (ja dat is een persoon) besef ik me nu.
Nee geen grap kijk maar op Feestboek.quote:
Ik heb nog zat argumenten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen grap kijk maar op Feestboek.
Toen zijn argumenten op waren was het enige wat hij nog kon uitbrengen dat hij zou neuken met zijn vriendin die dag.
Youre the same.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb nog zat argumenten.
Maar tbh heb Ik medelijden met je. En negeer Ik je maar even.
Ik herken dat zo erg en dat vind ik zo jammerquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef DustPuppy het volgende:
Ik moet inderdaad zeggen dat naarmate ik ouder wordt het aantal MSN gesprekken ook schrikbarend afneemt.
Ergens wel fijn. Aan de andere kant moet ik me misschien zorgen gaan maken over mijn sociaal isolement
ligt er wel aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik herken dat zo erg en dat vind ik zo jammer
Vroeger had ik er gruwelijk veel en gewoon de hele tijd. Tegenwoordig maar zo af en toe een uurtje met iemand. Ik mis dat wel heel erg omdat het mijn belangrijkste sociale contact isquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt er wel aan.
Ik had vroeger wel wat meer MSN gesprekken als nu. Maar Ik heb toch altijd wel 2-3 gesprekken openstaan.
Studenten/stapmatties enzo et ligt er maar net aan wie je op MSN hebt.
wauw, je woont niet eenzaam. dat is best goed vergeleken met schenkstroop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook minder tijd voor leuke dingen.
Maar ik woon nu ook samen met iemand die chronisch ziek is, dus er gaat iets meer tijd op aan het huishouden dan toen ik op mezelf woonde.
En de kat moet af en toe ook geknuffeld worden
Soms wel, soms een ontzettende bitch. Het wisselt. Maar ik zou d'r ook niet als vriendin willen en dat gevoel is wederzijds. En ze heeft ook al een vriendje dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wauw, je woont niet eenzaam. dat is best goed
is ze een beetje zielig omdat ze chronisch ziek is, maar eigenlijk heel schattig , en lief, en leuk?
Waar ken je haar dan precies van? Ik bedoel, waarom zorg je voor haar als ze een vriendje heeft? Is ze familie van je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Soms wel, soms een ontzettende bitch. Het wisselt. Maar ik zou d'r ook niet als vriendin willen en dat gevoel is wederzijds. En ze heeft ook al een vriendje dus.
Via sportvereniging. Ze kwam al veel bij me over de vloer. Nu hebben we samen een groter appartement gehuurd, want het werd een beetje krap. Maar gaat erg goed en scheelt toch weer geld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef benzin het volgende:
Waar ken je haar dan precies van? Ik bedoel, waarom zorg je voor haar als ze een vriendje heeft? Is ze familie van je?
Het klinkt als een moeilijke situatiequote:Op vrijdag 9 december 2011 14:36 schreef DustPuppy het volgende:
Vriendje woont trouwens in het buitenland en is een redelijk bekende muzikant in zijn genre, dus die ziet ze niet zoveel, zeker niet als volgend jaar de wereldtour begint.
Valt mee, hoor. Ze zijn best gelukkig samen. Skype doet wonderen en over een paar weekjes komt ie hier kerst vieren. Dan zit ik bij mijn ouders dus hebben ze het huis mooi alleen (op de kat na).quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Het klinkt als een moeilijke situatie
Dat zijn de hormonenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
De vorige keer dat ik zei dat ik nooit een relatie met iemand zou willen werd ik verliefd op haar.
Leuk hoe dat menselijk brein werkt.
Ik woon al een tijd met d'r samen, dus ik weet wat ik afslaquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
De vorige keer dat ik zei dat ik nooit een relatie met iemand zou willen werd ik verliefd op haar.
Met hormonen moet je maar een ding doen.quote:
Hetzelfde als ik.quote:
ga je nu heel veel jaar liefdesverdriet hebben, en alles verkloten in je leven?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
ik snap deze niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:57 schreef DustPuppy het volgende:
Er is natuurlijk nog een optie:
[ afbeelding ]
Het is iets wat erger zal zijn dan een nuke. Da's toch niet zo moeilijk te begrijpen. De volgende stap is de Death Star, of maak ik me gelijk onmogelijk met een Star Wars opmerking hier?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap deze niet.
kan iemand met verstand van natuurkunde en scheikunde het even uitleggen?
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
Star wars.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Het is iets wat erger zal zijn dan een nuke. Da's toch niet zo moeilijk te begrijpen. De volgende stap is de Death Star, of maak ik me gelijk onmogelijk met een Star Wars opmerking hier?
Ik haat Star Wars, heus wel.
Game pop-culture references are a bitch, huh?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap deze niet.
hoe kunnen er nou spontaan ionen komen in vacuum?
of er worden gewoon deeltjes uitgespuwt, of straling ofzo.
is het dan alfa straling (helium +) ofzo?
wordt gewoon een soort death-straal bedoelt, die alles tot plasma maakt (opzich ioniseren)?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Game pop-culture references are a bitch, huh?
Star Wars als films zijn eigenlijk best droevig, zeker de prequels.quote:
Ik heb het nog nooit gekeken, zag een paar maanden een stukje en toen dacht ik wel dat er een redelijk verhaal in zat. Met die familiebanden etc. Maar het is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:05 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Star Wars als films zijn eigenlijk best droevig, zeker de prequels.
De lore daarentegen is wel weer leuk bedacht, zij het nogal cliché op sommige punten.
Ik vond hem wel leuk hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:11 schreef twi het volgende:
Ik wist toen ik op Invoeren klikte al dat 't een fout was om erover te beginnen...
Arthur Dent was in ieder geval wel een man die wist waar zijn handoek was!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:12 schreef Crutch het volgende:
Star Wars
Star Trek
Hitchhikers Guide To The Galaxy.
I KNOW!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:13 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Arthur Dent was in ieder geval wel een man die wist waar zijn handoek was!
Ik ook. En die 25th Anniversary edition van het eerste boekquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:14 schreef Crutch het volgende:
[..]
I KNOW!
Ik heb The Ultimate Guide thuis in boekvorm.
Lemme think about this onequote:Op vrijdag 9 december 2011 15:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap deze niet.
hoe kunnen er nou spontaan ionen komen in vacuum?
of er worden gewoon deeltjes uitgespuwt, of straling ofzo.
is het dan alfa straling (helium +) ofzo en daarom opzich geioniseerd?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lemme think about this one
[ afbeelding ]
Niveaquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:31 schreef Sinji het volgende:
Net boodschappen gedaan, er bestaat een douchegel met de naam 'Happy Time'
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niveadie vond ik niet eens lekker ruiken die blauwe was beter. Maar sowieso moet je niet met nivea douchen, douchen doe je met Dove
Ik wou net zeggen.quote:
Wie ben jij?quote:
Niet van die moeilijke existentialistische vragen stellen, hey!quote:
Ik zou jou nog wat sturen, helemaal vergetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niveadie vond ik niet eens lekker ruiken die blauwe was beter. Maar sowieso moet je niet met nivea douchen, douchen doe je met Dove
eerst even wassen met dove heh.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou jou nog wat sturen, helemaal vergeten
ik gebruik de laatste tijd kinderbadschuim. doe jij dat ook?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:26 schreef Crutch het volgende:
Kweenie ik graai altijd wat douchegel bij de Action. Vind alles wel best.
Vrouwen worden gek van Zwitsal, protipquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik gebruik de laatste tijd kinderbadschuim. doe jij dat ook?
Zwitzal schijnt een positieve invloed te hebben op vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Wat dan? Krijgen ze de neiging om je luier te verschonen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:38 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen worden gek van Zwitsal, protip
En dit is geen grap, ingebouwde zwakte ofzo
Dunno man, ik zal het wel vragen na de daad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat dan? Krijgen ze de neiging om je luier te verschonen?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke existentialistische vragen stellen, hey!
Nee, dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ga file flirten joh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:50 schreef DustPuppy het volgende:
Ok, onderweg naar huis weer. Maar file, dus Fok!en vanuit de auto. Gotta love technology
Maar het leven is mooi Heloefquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
Godverdomme als wat ik doe gaat fout de afgelopen weken.
Al weer die tyfus bus gemist.
Ik kan niet (opzettelijk) flirtenquote:
dan moet je dus juist oefenenquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik kan niet (opzettelijk) flirten
inderdaadquote:
Nou dat leer ik niet meer. Maar kan er ook niet mee zitten eigenlijkquote:
wat een onzinquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou dat leer ik niet meer. Maar kan er ook niet mee zitten eigenlijk
Die bus is nu gewoon even de druppel van de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
inderdaad
als dat het ergste is valt het allemaal wel mee
Wie weet zit de vrouw van je dromen wel in de volgende bus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Die bus is nu gewoon even de druppel van de afgelopen weken.
Gewoon niks gaat goed de afgelopen tijd.
flirten is juist niet platquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb niet echt de behoefte dat te leren. Vind dat nogal 'plat' eigenlijk. Als er een natuurlijke 'klik' is, dan gaat gewoon vanzelf.
Ben nooit een fan van actief 'jagen' geweest.
bijdequote:Op vrijdag 9 december 2011 16:11 schreef Sinji het volgende:
Als je succesvol versierd dan is er alleen maar lol, van bijde kanten. Niets plat aan.
Maar inderdaad, zolang je geen behoefte aan flirten/versieren hebt, dan niet gaan forceren. Sowieso faal je door je houding.
Die zat al in de tram van gister.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wie weet zit de vrouw van je dromen wel in de volgende bus.
het is niet al te moeilijk de vrouw van jou dromen te zijn dus ik gok dat er weer genoeg kans is in de volgende busquote:
Dan is het alleen nog de vraag of hij ook de man van haar dromen is. Wat is het soms toch ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:08 schreef twi het volgende:
Wie weet zit de vrouw van je dromen wel in de volgende bus.
Flirten is leuk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:07 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb niet echt de behoefte dat te leren. Vind dat nogal 'plat' eigenlijk. Als er een natuurlijke 'klik' is, dan gaat gewoon vanzelf.
Ben nooit een fan van actief 'jagen' geweest.
Jij weigerde uit principe te betalen voor parkeren?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan is het alleen nog de vraag of hij ook de man van haar dromen is. Wat is het soms toch ingewikkeld allemaal![]()
Ik heb vandaag 60 euro betaald voor parkeren, gewoon omdat eigenwijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |