quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar heb ik er net een van doorgespoeld.

kan iemand nog antwoorden wat het was tussen wokkelkardinaal en cactus.quote:

Hehe, je piekert teveel grey. Duidelijk is dat ze elkaar langer kennen en pm's sturen. That's all. Nothing to lose sleep over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan iemand nog antwoorden wat het was tussen wokkelkardinaal en cactus.
waarom ik bij een doktor moet gaan luisteren (en niets zeggen ofzo? );.
en ik ga nu een laatste poging doen om het postpakket zo te manipuleren dat het wel door de brievenbus past. en ik ga de brief eruit hengelen.

Ik zou het niet weten, heb hiervan niks meegekregen. Maar ik denk niet dat het teveel voorstelt, maak je niet zo drukquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan iemand nog antwoorden wat het was tussen wokkelkardinaal en cactus.
en ik ga nu een laatste poging doen om het postpakket zo te manipuleren dat het wel door de brievenbus past. en ik ga de brief eruit hengelen.

Nog een?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:23 schreef DustPuppy het volgende:
Morgen kerstinkopen doen. Moet nog een boom hebben!

Je kunt er nooit genoeg hebben!quote:

Je moet niet alleen maar luisteren, ze benadrukten alleen maar dat je moet luisteren en dingen tot je door laat dringen, iets waar je normaal niet erg goed in bent.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]

Waarom? Ik ga een leuk weekend hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
Weekenden worden steeds traumatischer op de een of andere manier.

Ik ging eergisteren Skyrim spelen, zat lekker nieuwe quests te zoeken en in de stad rond te zoeken toen iemand op MSN tegen me begon. Een van de mensen die ik niet keihard negeer, dus daar ging mijn uurtje skyrim.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef DustPuppy het volgende:
Ik weet mijn weekenden steeds voller te plannen.
En ik moet nog steeds AC:Revelations, Skyrim, GoW3 en Skyward Sword uitspelen!
Ik kom ernstig tijd te kort.

ZET JE STATUS DAN OP OFFLINE!!!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ging eergisteren Skyrim spelen, zat lekker nieuwe quests te zoeken en in de stad rond te zoeken toen iemand op MSN tegen me begon. Een van de mensen die ik niet keihard negeer, dus daar ging mijn uurtje skyrim.

Nee, want de rest negeer ik gewoon en dan zie ik tenminste nog wat ze zeggen, mocht er iets tofs tussen zitten. Dus normaal werkt mijn systeem prima.quote:

Ze zijn gewoon saai. Ik heb ook nog werk te doen morgen en zondag. Maar goed ben blij als het maandag is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Ik ga een leuk weekend hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.

Dus je negeert me altijd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want de rest negeer ik gewoon en dan zie ik tenminste nog wat ze zeggen, mocht er iets tofs tussen zitten. Dus normaal werkt mijn systeem prima.

quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon saai. Ik heb ook nog werk te doen morgen en zondag. Maar goed ben blij als het maandag is.Haten op weekenden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie ben jij en waar heb je heloef gelaten.

quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon saai. Ik heb ook nog werk te doen morgen en zondag. Maar goed ben blij als het maandag is.Ben je gek? Het weekend moet ik al het werk inhalen dat ik de rest van de week niet gedaan heb. Het weekend is veel te kortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vroeger toen msn nog in was stond ik altijd op offline.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want de rest negeer ik gewoon en dan zie ik tenminste nog wat ze zeggen, mocht er iets tofs tussen zitten. Dus normaal werkt mijn systeem prima.

Ik zie mijn vrienden meer doordeweeks dan in het weekend, dat is mijn probleem als het ware.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haten op weekenden.Wie ben jij en waar heb je heloef gelaten.

Mja, maar MSN word nu zo weinig gebruikt, dat mensen me ook niet veel aanspreken dus ik heb er geen last van als ik online sta. Vroeger had je 20 gesprekken tegelijk die absoluut niet boeiend waren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vroeger toen msn nog in was stond ik altijd op offline.
Mijn belangrijke vrienden wisten van mij dat als ze iets wilde zeggen gewoon iets moesten sturen en als ik niet reageer ben ik dus niet online.

Willen ze in het weekend nooit iets doen dan? Hoewel ik op school ook met andere mensen omga dan in de weekenden hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mijn vrienden meer doordeweeks dan in het weekend, dat is mijn probleem als het ware.

Ja, maar toen was het nog tof dat je zo met iedereen kon praten enzo en maakte het eigenlijk niet uit of het überhaupt ergens over ging.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, maar MSN word nu zo weinig gebruikt, dat mensen me ook niet veel aanspreken dus ik heb er geen last van als ik online sta. Vroeger had je 20 gesprekken tegelijk die absoluut niet boeiend waren.

Nou het zit nogal ingewikkeld, ik kan niet met ze stappen, de ene waar mee ik kan stappen werkt altijd en ligt de overige tijd op zijn vriendin. Anderen wonen weer veul te ver. Mijn vrienden is gewoon te verschillend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Willen ze in het weekend nooit iets doen dan? Hoewel ik op school ook met andere mensen omga dan in de weekenden hoor.

fixed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou is nogal ingewikkeld, ik kan niet met ze stappen, de ene waar mee ik kan stappen werkt altijd en ligt de overige tijd op zijn vriendin. Anderen wonen weer veuls te ver. Mijn vrienden zijn gewoon te verschillend.

quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:39 schreef DustPuppy het volgende:
I used to play a lot of Skyrim, but then I took an arrow in the knee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

"Nou is nogal ingewikkeld" is niet eens een correcte zin.quote:

ga huilen ofso.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:53 schreef heloef het volgende:
[..]
"Nou is nogal ingewikkeld" is niet eens een correcte zin.
Dan zou het moeten zijn "Nou het is nogal ingewikkeld"

Ga jij eens geen correcte zinnen verneuken.quote:

nee Ik ga wel seks hebben met joysaquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens geen correcte zinnen verneuken.

Ja en? Veel plezier en bedankt voor het melden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nee Ik ga wel seks hebben met joysa

quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:00 schreef heloef het volgende:
Stefan is net als Beat (ja dat is een persoon) besef ik me nu.

Nee geen grap kijk maar op Feestboek.quote:

Ik heb nog zat argumenten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee geen grap kijk maar op Feestboek.
Toen zijn argumenten op waren was het enige wat hij nog kon uitbrengen dat hij zou neuken met zijn vriendin die dag.
Youre the same.

Tuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb nog zat argumenten.
Maar tbh heb Ik medelijden met je. En negeer Ik je maar even.

Ik herken dat zo erg en dat vind ik zo jammerquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef DustPuppy het volgende:
Ik moet inderdaad zeggen dat naarmate ik ouder wordt het aantal MSN gesprekken ook schrikbarend afneemt.
Ergens wel fijn. Aan de andere kant moet ik me misschien zorgen gaan maken over mijn sociaal isolement

ligt er wel aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik herken dat zo erg en dat vind ik zo jammer

Vroeger had ik er gruwelijk veel en gewoon de hele tijd. Tegenwoordig maar zo af en toe een uurtje met iemand. Ik mis dat wel heel erg omdat het mijn belangrijkste sociale contact isquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt er wel aan.
Ik had vroeger wel wat meer MSN gesprekken als nu. Maar Ik heb toch altijd wel 2-3 gesprekken openstaan.
Studenten/stapmatties enzo et ligt er maar net aan wie je op MSN hebt.

wauw, je woont niet eenzaam. dat is best goed vergeleken met schenkstroop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:19 schreef DustPuppy het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook minder tijd voor leuke dingen.
Maar ik woon nu ook samen met iemand die chronisch ziek is, dus er gaat iets meer tijd op aan het huishouden dan toen ik op mezelf woonde.
En de kat moet af en toe ook geknuffeld worden

Soms wel, soms een ontzettende bitch. Het wisselt. Maar ik zou d'r ook niet als vriendin willen en dat gevoel is wederzijds. En ze heeft ook al een vriendje dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wauw, je woont niet eenzaam. dat is best goed
is ze een beetje zielig omdat ze chronisch ziek is, maar eigenlijk heel schattig , en lief, en leuk?

Waar ken je haar dan precies van? Ik bedoel, waarom zorg je voor haar als ze een vriendje heeft? Is ze familie van je?quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:21 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Soms wel, soms een ontzettende bitch. Het wisselt. Maar ik zou d'r ook niet als vriendin willen en dat gevoel is wederzijds. En ze heeft ook al een vriendje dus.

Via sportvereniging. Ze kwam al veel bij me over de vloer. Nu hebben we samen een groter appartement gehuurd, want het werd een beetje krap. Maar gaat erg goed en scheelt toch weer geld.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:23 schreef benzin het volgende:
Waar ken je haar dan precies van? Ik bedoel, waarom zorg je voor haar als ze een vriendje heeft? Is ze familie van je?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |