Pics van je buik!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn broek zit heel veel losser dan vorige week
Het zal mijn buik wel zijn.
Die had verdomme wel een positieve en opbeurende mening.quote:
Nee, ik heb verzuimd me te scheren van de week en dan zit er zo'n lijntje van die verdwaalde te lange harenquote:
Whut, buikhaar?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb verzuimd me te scheren van de week en dan zit er zo'n lijntje van die verdwaalde te lange haren
En de mijne.quote:
Juist.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb verzuimd me te scheren van de week en dan zit er zo'n lijntje van die verdwaalde te lange haren
Ik ga sowieso niet op de wegschaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben alleen maar aangekomen, ik durf niet meer op de weegschaal.
Dus we gaan voorlopig geen kebab eten dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:35 schreef Myraela het volgende:
Ik ben alleen maar aangekomen, ik durf niet meer op de weegschaal.
Naakt voor de spiegel staan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet op de wegschaal.
Er zijn makkelijkere manieren om depressief te worden.
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet op de wegschaal.
Er zijn makkelijkere manieren om depressief te worden.
Tuurlijk wel, ik ga alleen voorlopig niet op de weegschaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus we gaan voorlopig geen kebab eten dan?
Haha, ja dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik ga alleen voorlopig niet op de weegschaal.
Dat doe ik ook nooit.quote:
Dat is juist de laatste tijd een feestje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |