Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe straks met zwetende handjes mijn shirt uit.
Dat was mijn plan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echte preutse mensen houden hun shirt aan
Onzekerheid van hier tot Gibraltar.quote:
Hoor je ook vaak 'pssst meisje'? Ik vond het ook nooit cool om te lopen, fietsen is relaxterquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef Myraela het volgende:
Ik woon gelukkig aan de hoofdweg hier, maar de zijstraten kom ik liever niet.En die groepjes mensen die hier overal rondhangen. Niet tof.
Jullie waren het probleem zekerquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
Leugens, mijn blanke vrienden had ook geen problemen.
Waarom moet je je shirt uit doen eigenlijk? Ga je zwemmen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
Dat was mijn plan.
Maar volgens de dames der FOK! mocht dat niet.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Onzekerheid van hier tot Gibraltar.
Deze blanke vrienden?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens, mijn blanke vrienden had ook geen problemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om je handen. Vervolgens mik je het zo de wasmand in.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom moet je je shirt uit doen eigenlijk? Ga je zwemmen?
Geen flauw idee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom moet je je shirt uit doen eigenlijk?
Dat is andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Beste argument vond ik toch wel "hoe zou jij het vinden als een meisje haar shirt aanhoudt"
Ja daar viel weinig tegen in te brengen.
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoor je ook vaak 'pssst meisje'? Ik vond het ook nooit cool om te lopen, fietsen is relaxter
Dat weet jij heel goed, skatje.quote:
Zodat je gelijk je zweethanden kan afvegen bedoel je? Deze man heeft goede oplossingenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:31 schreef Crutch het volgende:
Om je handen. Vervolgens mik je het zo de wasmand in.
Ik snap het ook gewoon echt niet. Denken ze nou echt dat je instapt of dat als je ergens loopt en iemand roept "hey, pssst skatje", dat ik er heen loop en hem recht op zijn bek pak ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:32 schreef Myraela het volgende:
Ja.Auto's die toeteren. Auto's die gewoon voor je stoppen.
Als je in bushokje zit mannen die je wel een lift willen geven. Echt, niet tof.
Dat is iemand anders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Hey Myr, er wordt over je geroddeld:
[Singles] roddelen over Myreala
Jij moet echt zo verhuizen of een grote, brede, stoere vent aan de haak slaan die je beschermdquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Myraela het volgende:
Oh, en dat word allemaal nog erger als je in een jurkje loopt.Tering, in een dorp krijg je nog minder aandacht als je naakt rondloopt.
In een ideale wereld zou dat wel zo zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon echt niet. Denken ze nou echt dat je instapt of dat als je ergens loopt en iemand roept "hey, pssst skatje", dat ik er heen loop en hem recht op zijn bek pak ofzo?
Ik had al gepost en gevraagd wie dat was, stelletje mongolen daarquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat vraagt om een experiment.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Myraela het volgende:
Oh, en dat word allemaal nog erger als je in een jurkje loopt.Tering, in een dorp krijg je nog minder aandacht als je naakt rondloopt.
Ik was een keer uit geweest met een paar Italianen. Die kunnen niet anders, het zit in de genenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap het ook gewoon echt niet. Denken ze nou echt dat je instapt of dat als je ergens loopt en iemand roept "hey, pssst skatje", dat ik er heen loop en hem recht op zijn bek pak ofzo?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
Dat vraagt om een experiment.
Nou wil het toeval dat ik in een dorp woon....
Hebben ze ook succes?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:35 schreef Sinji het volgende:
Ik was een keer uit geweest met een paar Italianen. Die kunnen niet anders, het zit in de genen
He hadden de looks, maar keihard gefaald door hun acties. Ik stond er serieus bij met open mondquote:
Dat gaat nog over een andere keer. Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Best zonde dan. Je zou denken dat ze ervan leren, maar blijkbaar zit het falen echt in de genenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:36 schreef Sinji het volgende:
He hadden de looks, maar keihard gefaald door hun acties. Ik stond er serieus bij met open mond
Voor het experiment is het wel beter om 2 proefpersonen te hebben.quote:
Please don't quotequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Best zonde dan. Je zou denken dat ze ervan leren, maar blijkbaar zit het falen echt in de genen
Ja.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik laat Myr niet in de steek, zo ben ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
Voor het experiment is het wel beter om 2 proefpersonen te hebben.
Leuk dat je je zo vrijwillig aanbied
Heel goedquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik laat Myr niet in de steek, zo ben ik dan ook wel weer
Zwangerschapsstriemen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel eens geweigerd mijn shirt uit te doen.
Hm, ja ik heb het even teruggelezen. Wat ontzettend kansloos van ze.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat nog over een andere keer. Niets bijzonders.
Noem jij je beste vriendin plat ?quote:
Myr is zo plat als een strijkplankquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Noem jij je beste vriendin 'plat' ?
Myr cactus1 noemt jou plat en is dat zo?
Je kunt BH's kopen met 'pads'. Mijn tante gebruikt ze ook als zij moet optredenquote:
Ja, maar alleen met een abonnement.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:46 schreef Sinji het volgende:
Myr, bestaat er trouwens een optie om sommige users te blokken zodat hun posts niet te zien zijn?
smooth.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:51 schreef Heathcliff80 het volgende:
In de bus was geen zitplek meer en toen zei een jongen: 'Je mag wel bij mij op schoot komen zitten.'
Je bedoelt je oom?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je kunt BH's kopen met 'pads'. Mijn tante gebruikt ze ook als zij moet optreden
Nee joh, anders zou ik ook nooit succes hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Best zonde dan. Je zou denken dat ze ervan leren, maar blijkbaar zit het falen echt in de genen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |