Ik hou niet van pijn, dus dan ben ik wel mega preuts denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
als je niet aan sm doet Ben je al preuts in zijn ogen dacht Ik.
Ja ja, je doet je gewoon onschuldig voor om weerloze mannen te lokken, maar ondertussenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nope, maar je voert wel eens van die discussies op Fok enzo en ik heb niet echt last van het e-image dat ik hoog moet houden.
dan Ben Ik zelfs nog wel preutsquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik hou niet van pijn, dus dan ben ik wel mega preuts denk ik
Je hebt me door, ik verslind ze zodra ze in mijn slaapkamer komenquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja ja, je doet je gewoon onschuldig voor om weerloze mannen te lokken, maar ondertussen
Ja dat dacht ik alquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik verslind ze zodra ze in mijn slaapkamer komen
Je kunt niet preuts zijn als je nog geen sex hebt gehad. Je bent dus heul nie preutsquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef heloef het volgende:
Ik ben enorm preuts, maar kan dat op het internet mooi verbloemen.
minimeet bij Jou thuis dus?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt me door, ik verslind ze zodra ze in mijn slaapkamer komen
qft.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt niet preuts zijn als je nog geen sex hebt gehad. Je bent dus heul nie preuts
Ik moet toegeven je bent wel creatiefquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zoeken jij een Joysa een ander bed om in te neuken dan? Boek dan gewoon een hotel
we maken heel het huis dan onveiligquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ze niet alleen in je huis laten.
klinkt heel vunzig als je dat zo zegtquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen die het wel eens hebben over 'vrijen'?
Ik vind dat zo'n vies woord hè?
"Zullen wij eens even samen lekker gaan vrijen? "
De liefde bedrijven klinkt veel leuker jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef Cactus1 het volgende:
Zijn er nog mensen die het wel eens hebben over 'vrijen'?
Ik vind dat zo'n vies woord hè?
"Zullen wij eens even samen lekker gaan vrijen? "
Alle deuren en ramen openzetten, weg gaan en op internet vertellen waar je kunt inbreken?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef stefanhaan het volgende:
we maken heel het huis dan onveilig
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alle deuren en ramen openzetten, weg gaan en op internet vertellen waar je kunt inbreken?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Alle deuren en ramen openzetten, weg gaan en op internet vertellen waar je kunt inbreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |