goed dat je dat zelf zegt.quote:
Then I'm outquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee aan kanonnenvoer gaan we geen dure wapens meegeven.
Stuur maar eentje van 1.85 lang en goed gebouwd en goed gereedschapquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef Sinji het volgende:
Sorry Cactus, ik besteed dat uit aan Pakistanen
Je moet iets verbouwd hebben in huis?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stuur maar eentje van 1.85 lang en goed gebouwd en goed gereedschap
Ik heb af en toe een helder momentquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit betrapt op gebrek aan zelfkennis
ze wil de leidingen even doorgesmeerd hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet iets verbouwd hebben in huis?
Bah, als er beestjes in zitten dan laat maarquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Huis, grot.. geef het beestje een naampje
Alles kan geregeld worden, verwacht echter geen perfecte ABNquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stuur maar eentje van 1.85 lang en goed gebouwd en goed gereedschap
Ik wil ook niet met hem pratenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
Alles kan geregeld worden, verwacht echter geen perfecte ABN
Beffen is niet viesquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zou je als je vis hebt gegeten het beffen minder vies vinden, denk je?
Hoho ik zeg alleen dat er meer uit te halen was.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
en vorige week wat je head over heals op faye
prima, hoort bij je leeftijd
maar blijf er wel een beetje realistisch in en besef dus ook dat je over een week weer helemaal weg bent van het kassameisje bij de bios
Ik visualiseer nu echt zon situatie dat hij em in haar reed wil rammen. Dat zij Neeee zegt en die kerel dan zon kop trekt van que? En gewoon door ramtquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alles kan geregeld worden, verwacht echter geen perfecte ABN
reed?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef stefanhaan het volgende:
Ik visualiseer nu echt zon situatie dat hij em in haar reed wil rammen. Dat zij Neeee zegt en die kerel dan zon kop trekt van que? En gewoon door ramt
ik ga niet terug lezen maar je zei zelf iets van een ontzettende klik of zoquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho ik zeg alleen dat er meer uit te halen was.
Ik ben niet verliefd (deze keer echt niet)
ja Ik kan niet altijd een helder moment hebben hequote:
Nou ik vond het allemaal nogal verwarrend met die riksja en rijden en ik dacht wat? Moet hij met die riksja in me rijdenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
ja Ik kan niet altijd een helder moment hebben he
riksja?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik vond het allemaal nogal verwarrend met die riksja en rijden en ik dacht wat? Moet hij met die riksja in me rijden
You have a perverted mindquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik vond het allemaal nogal verwarrend met die riksja en rijden en ik dacht wat? Moet hij met die riksja in me rijden
Wat voor spannends zou je met zo'n enorme bovenlip kunnen doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Sinji het volgende:
Nee, eerder
Please come again
[ afbeelding ]
Nee geen ontzettende klik, maar we konden goed praten. Dat bedoel ik met die klik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga niet terug lezen maar je zei zelf iets van een ontzettende klik of zo
en daarop zei ik dus dat dat echt wel heel veel is voor een gesprek van een paar minuten over bustijden
Oh ja Sinji jij vroeg gisteren toch wat over gouden kettinkjes ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:56 schreef Sinji het volgende:
Nee, eerder
Please come again
[ afbeelding ]
volgens mij heb je al heel lang geen seks meer gehadquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat voor spannends zou je met zo'n enorme bovenlip kunnen doen?
2 maandjes om en nabij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef stefanhaan het volgende:
volgens mij heb je al heel lang geen seks meer gehad
Ha, had je dat gelezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja Sinji jij vroeg gisteren toch wat over gouden kettinkjes ofzo?
Ja ja, ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben verder best braaf en onschuldig als het om uitvoering gaat hoor
Hij heeft een zilveren ketting met haar naam er op.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ha, had je dat gelezen
En had ik gelijk?
Owh snap, bijna goed. Ik ben contentquote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft een zilveren ketting met haar naam er op.
hij vind bijna iedereen wel preuts.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Wauwelaar, die vindt me een preutse kut
Die is bij je in de slaapkamer geweest dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Wauwelaar, die vindt me een preutse kut
Ik vond het ook meer over hemzelf zeggen, maar /carequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef stefanhaan het volgende:
hij vind bijna iedereen wel preuts.
Nope, maar je voert wel eens van die discussies op Fok enzo en ik heb niet echt last van het e-image dat ik hoog moet houden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Royco1 het volgende:
Die is bij je in de slaapkamer geweest dan?
als je niet aan sm doet Ben je al preuts in zijn ogen dacht Ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vond het ook meer over hemzelf zeggen, maar /care
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |