Ehr... je moet toch gewoon bereikbaar zijn voor je PM?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:07 schreef MNR het volgende:
Op zich wel grappig trouwens... laatst kwam hij naast mijn werkplek zitten, even werken. Ging hij zo telefoontjes plegen naar ons team. De meeste hebben hun 06 van de "bereikbaarheidsgids" afgehaald (misschien om dezelfde reden als ik). Hoe dan ook, hij moest het nummer hebben van een consultant, stond dus niet op intranet, moest hij een andere consultant bellen voor het 06 van die andere. Bij de volgende kreeg hij direct een verwijzing naar de VM. Degene daarna, nam niet op. Daar kon ik dan wel even van genieten
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... je moet toch gewoon bereikbaar zijn voor je PM?
Woohoo! Ideaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Boss man hier zit lekker op Ibiza. En ik fijn alleen op kantoor.
Ik ook. Voor mijn chef. Op mijn werkmobiel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... je moet toch gewoon bereikbaar zijn voor je PM?
Oh hij zit er regelmatig, om de zoveel weken. En ik vind het heerlijk, heb ik geen last van 'mquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach in jouw vakantie was het andersom
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Wist ik maar niets.
The boy who knew too much.
Geeft niet, ik deel mijn kennis toch nietquote:
Oh no!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, ik deel mijn kennis toch niet.
Ik doe wel aan infuus aanleggen hoorquote:
Als hoofdkussen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik mocht gister wel even een uur de buik van date in bruikleen nemen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe wel aan infuus aanleggen hoor.
Avrilquote:
Sorry, ik kan haar niet uitstaan. De muziek niet, die kop niet, die 'kijk mij eens stoer zijn' houding niet...quote:
Haha!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik kan haar niet uitstaan. De muziek niet, die kop niet, die 'kijk mij eens stoer zijn' houding niet...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin echt aan een kloon te denken.
Wrom dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
wrom wrom wromquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Jij niet, jij zegt niet echt in bijna elke post precies het verkeerde, lijkt bijna om reacties uit te lokkenquote:
Ik kan je garanderen dat MNR geen kloon is (goed, stel dat het mijn kloon was, dan had het gekunt, maar ik zweer op alle doden, dat het niet mijn kloon isquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij niet, jij zegt niet echt in bijna elke post precies het verkeerde, lijkt bijna om reacties uit te lokken.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij niet, jij zegt niet echt in bijna elke post precies het verkeerde, lijkt bijna om reacties uit te lokken.
Ow, je zit nog steeds met het hele "Libelle ding"?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het ook wel, maar het lijkt er gewoon verdacht veel op. Alsof iemand in het Blade topic komt melden dat ze vampieren ook tof vindt, want twilight.
Nee nu is het een vampieren ding!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, je zit nog steeds met het hele "Libelle ding"?
Nou ja... het is niet een algemene Singles mening dat Avril sucks. Ik vind haar ook wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het ook wel, maar het lijkt er gewoon verdacht veel op. Alsof iemand in het Blade topic komt melden dat ze vampieren ook tof vindt, want twilight.
Ik ben even de klooncheck aanvragen, brbquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja... het is niet een algemene Singles mening dat Avril sucks. Ik vind haar ook wel tof eigenlijk.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben even de klooncheck aanvragen, brb.
Nee, ik vind dit nummer echt te gek omdat we hier ook op dansen (ik kan je de danspasjes vertellen als je geinteresseerd bent). Lekker intensief, lekker wild en ik vind dat ik t zelf ook niet onaardig doequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, in het openbaar roepen dat je Avril leuk vindt is in elk willekeurig forum echt een troll hoor.
maar goed, het was maar even en hersenspinsel.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit nummer echt te gek omdat we hier ook op dansen (ik kan je de danspasjes vertellen als je geinteresseerd bent). Lekker intensief, lekker wild en ik vind dat ik t zelf ook niet onaardig doe
HW, the dancehall kingquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Ik weet zeker dat HW de danspasjes wil leren!
quote:
Schuren? Meer zandstralen, grondlakken én aflakkenquote:
I love it when you talk dirty to mequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schuren? Meer zandstralen, grondlakken én aflakken
Weet ik toch skatje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.
Er zijn zelfs filmpjes van in de Stairway van, helaasquote:
Die heb ik ALLEMAAL overgeslagen HW. En dat is niet per ongeluk gebeurt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn zelfs filmpjes van in de Stairway van, helaas.
maar goed, dansen is sowieso een nutteloze bezigheid waarbij maar heel weinig het echt stijlvol kunnen.
Ach, best vermakelijk hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ALLEMAAL overgeslagen HW. En dat is niet per ongeluk gebeurt.
Ik houd het bij de herinnering van je die ik nu heb. Daarna zal het nooit meer hetzelfde zijnquote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik houd het bij de herinnering van je die ik nu heb. Daarna zal het nooit meer hetzelfde zijn
OMG!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Misschien hadden ze toch beter ff kunnen oefenen voordat ze gingen trouwen
Kun je je voorstellen hoe het batsen gaat.quote:
Ej hallooo!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het batsen gaat.
Neeen! Tot de dood u scheidt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ej hallooo!
Man, als er al zo'n goudvis op je duikt, ben ik al weg
Owja dat had ik gezien.. verschrikkelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Hahaha!quote:
Oi! Heeft de voorgaande vrouw daarvan nooit iets gezegd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat had ik gezien.. verschrikkelijkZo doen jongelui het nog niet eens voor de eerste keer
Ik geloof niet dat er een voorgaande vrouw wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi! Heeft de voorgaande vrouw daarvan nooit iets gezegd?![]()
Dat kan ik haast niet geloven.
Wat een spannend levenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
zo, even gediscussieerd over vierbaanswegen
Ze hebben tot het huwelijk nog nooit met iemand gezoendquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi! Heeft de voorgaande vrouw daarvan nooit iets gezegd?![]()
Dat kan ik haast niet geloven.
lolquote:en de volgende morgen en het was niet te geloven,
die chick die was weg en had me voor gelogen,
en ik had dr nog wel zo lekker genomen,
maar eindstand ze had me fiets gestolen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
zo, even gediscussieerd over vierbaansstrookswegen
Ja, maar zelfs toen ik voor het eerst zoende, kwam het niet in me op om een goudvis na te doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze hebben tot het huwelijk nog nooit met iemand gezoendNiet met elkaar, niet met iemand andres
Aan de grijns te zien, heb je je gelijk gehaald?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
Je brommer!quote:
Ze wilden te graagquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:39 schreef MNR het volgende:
Ja, maar zelfs toen ik voor het eerst zoende, kwam het niet in me op om een goudvis na te doen.
Mwah,die mag ze hebben, ouwe barrel rijdt nog niet eensquote:
Stimmt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Aan de grijns te zien, heb je je gelijk gehaald?
Hell noquote:
Gatverdamme!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Nuhuh. That's not the way God intended it!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hell noTot de eerste zwaar mislukte zoen/bats sessie ons scheidt.
There is no Godquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh. That's not the way God intended it!
en nu wil je de discussie hier nog een keer over doen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stimmt!
Mensen dachten dat een normale snelweg, met aan beide kanten 2 rijstroken een vierbaansweg is. Terwijl er voor vierbanen toch echt nog een ventweg of zo aan beide kanten er bij moet
Neequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en nu wil je de discussie hier nog een keer over doen?
quote:
Oh God, oh God roepen tijdens seks is geen bewijsquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh God, oh God roepen tijdens seks is geen bewijs.
God has obviously never been married thenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh. That's not the way God intended it!
No, he knocked up some other guy's wifequote:Op vrijdag 9 december 2011 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
God has obviously never been married then
Wat zou het effect zijn als je heel hard 'oh satan' zou gaan roepen?quote:
Ik denk dat je bedpartner je dan heel raar aankijkt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zou het effect zijn als je heel hard 'oh satan' zou gaan roepen?
Ik heb onlangs een Gilette gekochtquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:04 schreef MNR het volgende:
Wilkinson en Gilette staan tegenover elkaar in de rechtbank omdat Wilkonsin zegt dat zij gladder scheert dan Gilette.
Werkelijk....!
En dan ons zondig noemen, ik ja heb zelfs nog heulemaal niemand up geknockedquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No, he knocked up some other guy's wife
You would looove my upper neighbourquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb echt nog nooit een wijf geduwt dat Oh God riep tijdens het batsen. Gelukkig. Wel flink luidruchtige wijven, dat wel
Hebquote:
Ik heb ooit een jongen gehad die heel hard mijn naam begon te roepen. Ik moest ook mijn best doen om niet te lachen. Had t ook nog niet eerder meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ooit eens de slappe lach gekregen om een meid omdat ze heel jengelig "oohyeyeyeyeyeyes" begon te jengelen![]()
O menquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ooit eens de slappe lach gekregen om een meid omdat ze heel jengelig "oohyeyeyeyeyeyes" begon te jengelen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
O men
Ik had eens een vent die hele "geile" verhalen lag te vertellen tijdens (nou ja voor hem geil - ik begon er van op te drogen).
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze van totaal als een plank stillliggen tot "de dag erna brief van de buren" gehad.
het is stiiiiiiiiil aan de overkant!quote:
Wij liggen nu toch ook niet te neuken met zijn allen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
het is hier weer vrijdag zo te zien..
heb ik dus niks om over mee te praten.
En ik wil dit met je doen.. En dat ga ik met je doen.. En ... O... Klaar..quote:
Ik was niet serieus lieve schat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf jij alleen maar stilletjes hijgen dan? Niet kreunen (luid)?
Dat jochie van je is er ook niet gekomen door even met zwaaien met je piemel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
het is hier weer vrijdag zo te zien..
heb ik dus niks om over mee te praten.
Gelukkig! Pak van mijn hartquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was niet serieus lieve schat.
Wauw, dat moet opwindend geweest zijn!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik wil dit met je doen.. En dat ga ik met je doen.. En ... O... Klaar..
Dat snap ik!quote:
Heeeeeey! Net alsof jij nooit een spelfout maaktquote:
Ontzettend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Wauw, dat moet opwindend geweest zijn!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat jochie van je is er ook niet gekomen door even met zwaaien met je piemel!
jawel hoor, maar als je zoiets maakt let ik wel even opquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Heeeeeey! Net alsof jij nooit een spelfout maakt
Wat weet jij daar nou van?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
We maken teveel herrie, dus we staan droogquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij liggen nu toch ook niet te neuken met zijn allen?.
Ik wordquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in vanavondLinks vooraan bij Fred
Flink uit mijn plaat op de punkrock uit Limburg. Heel misschien pak ik zelfs nog wel even een pit mee
![]()
Heideroosjes
Dit zijn ook geen sterke verhalen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]![]()
sterke verhalen zitten er alleen niet in.
Bwhehehehequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik wil dit met je doen.. En dat ga ik met je doen.. En ... O... Klaar..
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in vanavondLinks vooraan bij Fred
Flink uit mijn plaat op de punkrock uit Limburg. Heel misschien pak ik zelfs nog wel even een pit mee
![]()
Heideroosjes
Ja, niet netjes als je ex in het lowlands-tentje er naast ligtquote:
Hehehe. Ok Tally, bedanktquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ontzettend.
Ook lag ik me wel eens te verwonderen over hoe lenig ik wel niet kan zijn
Dan zie je je benen zo voorbij komen zwaaien en zo. En dan denk je: O kan ik dat ook
Maar die neukpartij was wel leuk/lekker
Nutteloze feitjes weet ik heel veel vanquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?
Je hebt niet eens een auto!
4 baans rail, oke!
Een stille genieterquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf jij alleen maar stilletjes hijgen dan? Niet kreunen (luid)?
Dankje en alsjeblieftquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wordblij
van jouw post
Veel plezieeeeeeeeeer.
Ja als je je lach maar onderdrukt werkt het nog voor 1 van de 2quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bwhehehehe![]()
![]()
In ieder geval werkte het voor hem, dat gejengel werkte averechts voor ons beiden
Afgelopen Lowlands ook gezien. Feest der herkenningquote:
Misschien was het die god-dude waar MissB het net over had?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat jochie van je is er ook niet gekomen door even met zwaaien met je piemel!
Fluiterdefluitquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, niet netjes als je ex in het lowlands-tentje er naast ligt
Heb gehoord dat de kaartjes voor komend jaar weer 20 eur duurder zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen Lowlands ook gezien. Feest der herkenning
Ik ben bang dat zelfs dat me niet tegen kan houden. Lord knows I've tried.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, niet netjes als je ex in het lowlands-tentje er naast ligt
Uhuuhquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen Lowlands ook gezien. Feest der herkenning
Hahaha! Oh, wat een kutstreek!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fluiterdefluit
Oh nee wacht, ze zat nog voor de tent, dan mag het he
Met dank aan hetquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de kaartjes voor komend jaar weer 20 eur duurder zijn
Dat lukte mij dus niet en toen werd ze behoorlijk boosquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als je je lach maar onderdrukt werkt het nog voor 1 van de 2
Oh die vuigerd!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien was het die god-dude waar MissB het net over had?
Ja, die lul die al onze vrouwen bevruchtquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lukte mij dus niet en toen werd ze behoorlijk boos![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien was het die god-dude waar MissB het net over had?
Oh okquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet echt. We gaan elk jaar met een groep. Nu dus ik met vriendin, zij met vriend. Kan prima.
He, lèkker ongeremd seksen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zelfs dat me niet tegen kan houden. Lord knows I've tried.Had ooit eens een ex die bij voorbaat het raam al dicht ging doen.
flauw
Of een kussen in je smoel gedouwd krijgenquote:
Dingen die binnen 3 uur uitverkocht zijn zijn kennelijk goedkoop zat. Dat hoeft niet gesponsord te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dank aan hetkut
kabinet
Kut VVD, kut CDA, kut PVV
Ooit bij een scharrel die het raam open had laten staan per ongeluk (was niet zo heel handig).quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zelfs dat me niet tegen kan houden. Lord knows I've tried.Had ooit eens een ex die bij voorbaat het raam al dicht ging doen.
flauw
Niet!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of een kussen in je smoel gedouwd krijgen
Ik niet. Interesseert me ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik doe zelf altijd al het raam dicht uit voorzorg
Wordt het ook niet. Hoeft ook niet in een hogere belastingschaal. Net zoals voetbalwedstrijden dat niet hoeven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dingen die binnen 3 uur uitverkocht zijn zijn kennelijk goedkoop zat. Dat hoeft niet gesponsord te worden.
deed ex ook. terwijl ze nauwelijks geluid maakte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Mijn man stopt dan zijn hand voor mijn mond. Of zijn vingers er inquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of een kussen in je smoel gedouwd krijgen
Ja! Alsof ik er iets aan kan doen. Discriminatie!quote:
Ja, serieus.quote:
Nou, met mijn bovenbuurvrouw heb ik totaal geen gene meerquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Two wrongs don't make a right. Probeer het nog een keer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt het ook niet. Hoeft ook niet in een hogere belastingschaal. Net zoals voetbalwedstrijden dat niet hoeven.
Heerlijk zo'n buurman!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ooit bij een scharrel die het raam open had laten staan per ongeluk (was niet zo heel handig).
En toen ik naar buiten kwam begon de buurman te glimlachen en vroeg: Hoe gaat het buurvrouw?
Uhm ja goed hoor
Hoeft ze je smoel ook niet te zien! Typische win-win!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Een keer seks gehad in een kip-caravan terwijl haar zusje daar ook in lag te maffen. Met een meid die niet meer stil kon zijn. Die heeft vrijwel de hele tijd met haar gezicht in een kussen gelegen.
Zo'n flat heb ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, met mijn bovenbuurvrouw heb ik totaal geen gene meer![]()
Die kreunt echt alles bij elkaar. Al is het midden in de nacht.
Goed, ik zal dan ophouden met zeuren over hogere belasting voor optredens, als voetbalwedstrijden ook dat tarief krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right. Probeer het nog een keer.
Het was sowieso donkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeft ze je smoel ook niet te zien! Typische win-win!
hihi je zei trekquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Al die kreunverhalen maken me geil. Ik trek me heel even terug uit dit topic...
Ik vind het eigenlijk wel een leuk verhaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, serieus.Maar ik kon echt mijn lachen niet meer inhouden
Waarom mensen lastig vallen met timmeren, ruzie, stofzuigen en zo kan ik nog wel meer opnoemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n flat heb ik niet
Maar heb zelf zoiets van waarom mensen lastig vallen ermee. Bij anderen boeit het me dan weer totaal niet
Met dit topic?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Al die kreunverhalen maken me geil. Ik trek me heel even terug uit dit topic...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Een keer seks gehad in een kip-caravan terwijl haar zusje daar ook in lag te maffen. Met een meid die niet meer stil kon zijn. Die heeft vrijwel de hele tijd met haar gezicht in een kussen gelegen.
Daarbij vind ik ook dat je beetje rekening kan houden met mensenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Tally het volgende:
Waarom mensen lastig vallen met timmeren, ruzie, stofzuigen en zo kan ik nog wel meer opnoemen.
Daarom vind ik dat dit ook best kan
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
Mijn god wat een kanker is er toch op deze wereld. Ik haat kanker![]()
Ach... moet toch best kunnen. Ik kan er alleen maar altijd om lachen. Behalve als het midden in de nacht is en ik daardoor niet meer kan slapenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom mensen lastig vallen met timmeren, ruzie, stofzuigen en zo kan ik nog wel meer opnoemen.
Daarom vind ik dat dit ook best kan
Ook niet tijdens een ruziequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij vind ik ook dat je beetje rekening kan houden met mensen
En niet iedereen hoeft te weten hoe ik ben tijdens de seks.
ik wel! ik kan mezelf niet uitstaan!quote:
Mijn Pa die boven kwam omdat hij dacht dat hij muizen hoorde op zolder.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook nog eens wel eens liggen krikken in een blokhut, we waren er van overtuigd dat de andere sliepen, niet eens zo veel geluid gemaakt, 's ochtends bleken ze toch wakker te zijn geweest.
Dat kan je dan mooi in je hoofd doen .. hoeven anderen geen last van te hebbenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wel! ik kan mezelf niet uitstaan!
Ik wist al dat mijn manager heel tevreden was en dat werd bevestigd. Hij heeft er net zo'n hekel aan als ik, dus het was gewoon even doornemen, en weer klaarquote:
Dan vind ik die van Tori Amos toch beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
Mijn god wat een kanker is er toch op deze wereld. Ik haat kanker![]()
Ook altijd leuk, maar ouders zouden beter moeten wetenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn Pa die boven kwam omdat hij dacht dat hij muizen hoorde op zolder.
Wist ik veel dat de plank waar mijn bed op stond, piepte bij het krikken
Super!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wist al dat mijn manager heel tevreden was en dat werd bevestigd. Hij heeft er net zo'n hekel aan als ik, dus het was gewoon even doornemen, en weer klaar
Zijn dochter is een engeltje en doet zoiets nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook altijd leuk, maar ouders zouden beter moeten weten.
ja maar stampen, schreeuwen en met deuren slaan lucht zo lekker op!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kan je dan mooi in je hoofd doen .. hoeven anderen geen last van te hebben
Ik vind het een strijd tussen fatsoensnorm en Schijt hebben aan de rest / doen wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij vind ik ook dat je beetje rekening kan houden met mensen
En niet iedereen hoeft te weten hoe ik ben tijdens de seks.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn Pa die boven kwam omdat hij dacht dat hij muizen hoorde op zolder.
Wist ik veel dat de plank waar mijn bed op stond, piepte bij het krikken
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
If you can no spreak english do it then also not!
Aldus het einde van een bijzonder korte ONSquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een leuk verhaal
Same here hoor. Tis niet altijd maar "raam dicht.. denk aan de buren" soms is het "gaan met die banaan en laat die buren maar lekker meegenieten"quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een strijd tussen fatsoensnorm en Schijt hebben aan de rest / doen wat je lekker vindt.
Weet niet aan welke kant ik sta. maar lang niet altijd aan 1 kant. Er zijn echt wel grenzen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
If you can no spreak english do it then also not!
toen ik nog thuis woonde heeft mijn moeder toch wel op een dag gevraagd of het iets zachter konquote:
Soms wel he? Ik maak nooit schreeuwende ruzie. De enige is met mijn moeder. De laatste keer pakte ik een mok op en heb die heerlijk tegen de grond aan gesmeten. Waarna ik een bezem pakte om alles op te ruimenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja maar stampen, schreeuwen en met deuren slaan lucht zo lekker op!![]()
![]()
En het ligt er aan WIE er mee kan genietenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here hoor. Tis niet altijd maar "raam dicht.. denk aan de buren" soms is het "gaan met die banaan en laat die buren maar lekker meegenieten"
Laat die maar lekker dit coverenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vind ik die van Tori Amos toch beter
Dat heb je mooi gezegd Ang3lquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een strijd tussen fatsoensnorm en Schijt hebben aan de rest / doen wat je lekker vindt.
Beoordelingsgesprek mag ook geen verrassingen bevattenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wist al dat mijn manager heel tevreden was en dat werd bevestigd. Hij heeft er net zo'n hekel aan als ik, dus het was gewoon even doornemen, en weer klaar
ik zou willen dat ik het kon, maar ik heb teveel zelfbeheersing.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Soms wel he? Ik maak nooit schreeuwende ruzie. De enige is met mijn moeder. De laatste keer pakte ik een mok op en heb die heerlijk tegen de grond aan gesmeten. Waarna ik een bezem pakte om alles op te ruimenMijn moeder helemaal pissed, maar ik was t kwijt.
Dat natuurlijk ook, was maar even een voorbeeldjequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
En het ligt er aan WIE er mee kan genieten
De buren, ach. Mijn oudres zou ik wat minder fijn vinden.
Mijn ex vind ik qua fatsoen ook niet zo'n strak plan, ook al is het gewoon een vriend van me nu.
Ik heb maar 1x in m'n leven met iets gesmeten in een ruziequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Soms wel he? Ik maak nooit schreeuwende ruzie. De enige is met mijn moeder. De laatste keer pakte ik een mok op en heb die heerlijk tegen de grond aan gesmeten. Waarna ik een bezem pakte om alles op te ruimenMijn moeder helemaal pissed, maar ik was t kwijt.
Als het daar op stukloopt....?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aldus het einde van een bijzonder korte ONS
Zou ze die dan al niet hebben?quote:
wtf??quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Dankzij de forum spytool kan ik zien wie er over mij roddelt... Ang3l...
Echt?? haha. Dat lijkt me genant! Ik zie dat mijn moeder nnooooooooooooooooit doen (zoiets vragen). Onder haar dak is het gewoon nooit gebeurd. Uhuh!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
toen ik nog thuis woonde heeft mijn moeder toch wel op een dag gevraagd of het iets zachter kon
Terwijl ik toen (volgens mij) nog relatief rustig was![]()
Tell me about it.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Afstandsbedieningen kunnen er ook niet zo goed tegen als je ermee gaat smijten
Ik dacht ook niet dat m'n moeder dat zou doenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Echt?? haha. Dat lijkt me genant! Ik zie dat mijn moeder nnooooooooooooooooit doen (zoiets vragen). Onder haar dak is het gewoon nooit gebeurd. Uhuh!
Precies, als ze je iets te melden hebben moet dat allang een keer besproken zijn, het is niet de bedoeling dat je opeens bakken met kritiek krijgt terwijl die manager de maanden ervoor gewoon doet alsof alles in orde is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Beoordelingsgesprek mag ook geen verrassingen bevatten
Hahaha!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb maar 1x in m'n leven met iets gesmeten in een ruzie
Van die kogeltjes die zo tegen elkaar aan tikken op zo'n psychiatersburo zegmaar (perpetuem mobile dingetje).
Een van die kogels hangt nu aan een dagboek van me, dat ik niet meer met dingen mag smijtenIk vind het zo white trash
Helaas gebeurt dat nog wel veel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, als ze je iets te melden hebben moet dat allang een keer besproken zijn, het is niet de bedoeling dat je opeens bakken met kritiek krijgt terwijl die manager de maanden ervoor gewoon doet alsof alles in orde is.
Mijn moeder wist dondersgoed wat er was gebeurt, en vroeg toch heel naief wat al dat gestommel wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat m'n moeder dat zou doenMaar dus toch wel haha.
Kijken of je met je mams zo open wou zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn moeder wist dondersgoed wat er was gebeurt, en vroeg toch heel naief wat al dat gestommel was
Over mij ook! in HOMO!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
quote:
*grinnikt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn moeder wist dondersgoed wat er was gebeurt, en vroeg toch heel naief wat al dat gestommel was
Nee dank jequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijken of je met je mams zo open wou zijn
Ja, uiteraard, het bedrijfsleven zou zoveel leuker en beter functioneren zonder managers, dat zijn echt 90% van de tijd nutteloze dweilen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas gebeurt dat nog wel veel.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste vond ik nog dat toen ik een keer thuis kwam (destijds) dat ik langs het raam liep en naar binnen keek naar de woonkamer. En daar m'n broer snel zijn hand uit z'n broek haalde![]()
Waarom rukken met broek aan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste vond ik nog dat toen ik een keer thuis kwam (destijds) dat ik langs het raam liep en naar binnen keek naar de woonkamer. En daar m'n broer snel zijn hand uit z'n broek haalde![]()
Ow, dat lijkt me ZO smerig!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:52 schreef Cue_ het volgende:
Waar nu weer dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Vergeet je nooit meerquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:53 schreef MNR het volgende:
Ow, dat lijkt me ZO smerig!
Heel blij dat ik dat nooit, nooit, NOOIT heb meegemaakt.
Jezus crisis vrouw, dat was eeuwen geleden!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[HOMO] #3031 Colour my life with the Chaos of troubleAng3l
Ik zit echt wel in meer topics dan [Singles] en [Homo] hoorquote:
Ja nou en? Ik zie het nu pasquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis vrouw, dat was eeuwen geleden!
hij heeft eindelijk de spytool ontdekt, ze lopen altijd wat achter daarquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis vrouw, dat was eeuwen geleden!
Waar je over mij kletst en de TMI's?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit echt wel in meer topics dan [Singles] en [Homo] hoor![]()
stbabylon - vrijdag 1 juli 2011 @ 13:22 *kuch* (in het spy topicquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hij heeft eindelijk de spytool ontdekt, ze lopen altijd wat achter daar.
Er stond niet bij dat het over TMI's ging toen je zei dat ik over je roddeldequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je over mij kletst en de TMI's?
Hebben we dat allemaal niet eens gedaan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar je over mij kletst en de TMI's?
Doe je dat?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er stond niet bij dat het over TMI's ging toen je zei dat ik over je roddelde
Dus ja, wie weet noem ik je naam ook wel in uuh... het vampire diaries topic
Vast welquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben we dat allemaal niet eens gedaan?
vast wel eensquote:
Welke roddels?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Overigens waren de roddels uit Radio door Myr veel leuker om te lezen. Vooral ook omdat die voortkwamen uit de spytool en dus uit opmerkingen die ik heb gemaakt
Had ie niet de TMI award gewonnen dit jaar?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hebben we dat allemaal niet eens gedaan?
Ik had gezegd dat ze in het echt zo ontzettend tegenviel. En dat vond ze echt niet kunnen. Uiteraard doken daar wat Radio rukkertjes op om te zeggen dat ik vast teveel onder de indruk was van haar enormheid... eh enorme schoonheid.quote:
En nóg er over zeiken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ie niet de TMI award gewonnen dit jaar?
En alvast die van de komende 10 jaarquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ie niet de TMI award gewonnen dit jaar?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ze in het echt zo ontzettend tegenviel. En dat vond ze echt niet kunnen. Uiteraard doken daar wat Radio rukkertjes op om te zeggen dat ik vast teveel onder de indruk was van haar enormheid... eh enorme schoonheid.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En nóg er over zeiken.![]()
hihi ik zei zeiken![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had gezegd dat ze in het echt zo ontzettend tegenviel. En dat vond ze echt niet kunnen. Uiteraard doken daar wat Radio rukkertjes op om te zeggen dat ik vast teveel onder de indruk was van haar enormheid... eh enorme schoonheid.
Wat???quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
Laatste en speciaal voor MNR! Wat ik denk dat op haar lijf geschreven is!! (gadverdamme ga je dan eens wassen!
Je mag toch gewoon zeggen dat Myrealla een lelijke big/tch is?quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:
WAT? Mag dat op fok!???!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon zeggen dat Myrealla een lelijke big/tch is?
Vrijheid van meningsuiting en je recht op je eigen smaak.
Is ook geen mening, is een feitquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je mag toch gewoon zeggen dat Myrealla een lelijke big/tch is?
Vrijheid van meningsuiting en je recht op je eigen smaak.
Godver 1 van mijn favo nummers laatste tijdquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat???
You're trying hard to insult me!
Mag ook andersom hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee, ik zei niet 'over mij heen zeiken'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |