quote:
Schuren? Meer zandstralen, grondlakken én aflakkenquote:
I love it when you talk dirty to mequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schuren? Meer zandstralen, grondlakken én aflakken
Weet ik toch skatje.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.
Er zijn zelfs filmpjes van in de Stairway van, helaasquote:
Die heb ik ALLEMAAL overgeslagen HW. En dat is niet per ongeluk gebeurt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn zelfs filmpjes van in de Stairway van, helaas.
maar goed, dansen is sowieso een nutteloze bezigheid waarbij maar heel weinig het echt stijlvol kunnen.
Ach, best vermakelijk hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik ALLEMAAL overgeslagen HW. En dat is niet per ongeluk gebeurt.
Ik houd het bij de herinnering van je die ik nu heb. Daarna zal het nooit meer hetzelfde zijnquote:
Vroeger was alles beterquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik houd het bij de herinnering van je die ik nu heb. Daarna zal het nooit meer hetzelfde zijn
OMG!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Misschien hadden ze toch beter ff kunnen oefenen voordat ze gingen trouwen
Kun je je voorstellen hoe het batsen gaat.quote:
Ej hallooo!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het batsen gaat.
Neeen! Tot de dood u scheidt!quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Ej hallooo!
Man, als er al zo'n goudvis op je duikt, ben ik al weg
Owja dat had ik gezien.. verschrikkelijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Misschien hadden ze toch beter ff kunnen oefenen voordat ze gingen trouwen
Hahaha!quote:
Oi! Heeft de voorgaande vrouw daarvan nooit iets gezegd?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja dat had ik gezien.. verschrikkelijkZo doen jongelui het nog niet eens voor de eerste keer
Ik geloof niet dat er een voorgaande vrouw wasquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi! Heeft de voorgaande vrouw daarvan nooit iets gezegd?![]()
Dat kan ik haast niet geloven.
Wat een spannend levenquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
zo, even gediscussieerd over vierbaanswegen
Ze hebben tot het huwelijk nog nooit met iemand gezoendquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi! Heeft de voorgaande vrouw daarvan nooit iets gezegd?![]()
Dat kan ik haast niet geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |