Ehr... je moet toch gewoon bereikbaar zijn voor je PM?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:07 schreef MNR het volgende:
Op zich wel grappig trouwens... laatst kwam hij naast mijn werkplek zitten, even werken. Ging hij zo telefoontjes plegen naar ons team. De meeste hebben hun 06 van de "bereikbaarheidsgids" afgehaald (misschien om dezelfde reden als ik). Hoe dan ook, hij moest het nummer hebben van een consultant, stond dus niet op intranet, moest hij een andere consultant bellen voor het 06 van die andere. Bij de volgende kreeg hij direct een verwijzing naar de VM. Degene daarna, nam niet op. Daar kon ik dan wel even van genieten
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... je moet toch gewoon bereikbaar zijn voor je PM?
Woohoo! Ideaal.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Boss man hier zit lekker op Ibiza. En ik fijn alleen op kantoor.
Ik ook. Voor mijn chef. Op mijn werkmobiel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ehr... je moet toch gewoon bereikbaar zijn voor je PM?
Oh hij zit er regelmatig, om de zoveel weken. En ik vind het heerlijk, heb ik geen last van 'mquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach in jouw vakantie was het andersom
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Wist ik maar niets.
The boy who knew too much.
Geeft niet, ik deel mijn kennis toch nietquote:
Oh no!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geeft niet, ik deel mijn kennis toch niet.
Ik doe wel aan infuus aanleggen hoorquote:
Als hoofdkussen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
Ik mocht gister wel even een uur de buik van date in bruikleen nemen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe wel aan infuus aanleggen hoor.
Avrilquote:
Sorry, ik kan haar niet uitstaan. De muziek niet, die kop niet, die 'kijk mij eens stoer zijn' houding niet...quote:
Haha!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sorry, ik kan haar niet uitstaan. De muziek niet, die kop niet, die 'kijk mij eens stoer zijn' houding niet...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin echt aan een kloon te denken.
Wrom dan?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
wrom wrom wromquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Jij niet, jij zegt niet echt in bijna elke post precies het verkeerde, lijkt bijna om reacties uit te lokkenquote:
Ik kan je garanderen dat MNR geen kloon is (goed, stel dat het mijn kloon was, dan had het gekunt, maar ik zweer op alle doden, dat het niet mijn kloon isquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij niet, jij zegt niet echt in bijna elke post precies het verkeerde, lijkt bijna om reacties uit te lokken.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij niet, jij zegt niet echt in bijna elke post precies het verkeerde, lijkt bijna om reacties uit te lokken.
Ow, je zit nog steeds met het hele "Libelle ding"?quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het ook wel, maar het lijkt er gewoon verdacht veel op. Alsof iemand in het Blade topic komt melden dat ze vampieren ook tof vindt, want twilight.
Nee nu is het een vampieren ding!quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, je zit nog steeds met het hele "Libelle ding"?
Nou ja... het is niet een algemene Singles mening dat Avril sucks. Ik vind haar ook wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het ook wel, maar het lijkt er gewoon verdacht veel op. Alsof iemand in het Blade topic komt melden dat ze vampieren ook tof vindt, want twilight.
Ik ben even de klooncheck aanvragen, brbquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja... het is niet een algemene Singles mening dat Avril sucks. Ik vind haar ook wel tof eigenlijk.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben even de klooncheck aanvragen, brb.
Nee, ik vind dit nummer echt te gek omdat we hier ook op dansen (ik kan je de danspasjes vertellen als je geinteresseerd bent). Lekker intensief, lekker wild en ik vind dat ik t zelf ook niet onaardig doequote:Op vrijdag 9 december 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, in het openbaar roepen dat je Avril leuk vindt is in elk willekeurig forum echt een troll hoor.
maar goed, het was maar even en hersenspinsel.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit nummer echt te gek omdat we hier ook op dansen (ik kan je de danspasjes vertellen als je geinteresseerd bent). Lekker intensief, lekker wild en ik vind dat ik t zelf ook niet onaardig doe
HW, the dancehall kingquote:Op vrijdag 9 december 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ja! Ik weet zeker dat HW de danspasjes wil leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |