Hehehe. Ok Tally, bedanktquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ontzettend.
Ook lag ik me wel eens te verwonderen over hoe lenig ik wel niet kan zijn
Dan zie je je benen zo voorbij komen zwaaien en zo. En dan denk je: O kan ik dat ook
Maar die neukpartij was wel leuk/lekker
Nutteloze feitjes weet ik heel veel vanquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van?
Je hebt niet eens een auto!
4 baans rail, oke!
Een stille genieterquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf jij alleen maar stilletjes hijgen dan? Niet kreunen (luid)?
Dankje en alsjeblieftquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wordblij
van jouw post
Veel plezieeeeeeeeeer.
Ja als je je lach maar onderdrukt werkt het nog voor 1 van de 2quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bwhehehehe![]()
![]()
In ieder geval werkte het voor hem, dat gejengel werkte averechts voor ons beiden
Afgelopen Lowlands ook gezien. Feest der herkenningquote:
Misschien was het die god-dude waar MissB het net over had?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat jochie van je is er ook niet gekomen door even met zwaaien met je piemel!
Fluiterdefluitquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, niet netjes als je ex in het lowlands-tentje er naast ligt
Heb gehoord dat de kaartjes voor komend jaar weer 20 eur duurder zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen Lowlands ook gezien. Feest der herkenning
Ik ben bang dat zelfs dat me niet tegen kan houden. Lord knows I've tried.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, niet netjes als je ex in het lowlands-tentje er naast ligt
Uhuuhquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen Lowlands ook gezien. Feest der herkenning
Hahaha! Oh, wat een kutstreek!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fluiterdefluit
Oh nee wacht, ze zat nog voor de tent, dan mag het he
Met dank aan hetquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de kaartjes voor komend jaar weer 20 eur duurder zijn
Dat lukte mij dus niet en toen werd ze behoorlijk boosquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja als je je lach maar onderdrukt werkt het nog voor 1 van de 2
Oh die vuigerd!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien was het die god-dude waar MissB het net over had?
Ja, die lul die al onze vrouwen bevruchtquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lukte mij dus niet en toen werd ze behoorlijk boos![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien was het die god-dude waar MissB het net over had?
Oh okquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet echt. We gaan elk jaar met een groep. Nu dus ik met vriendin, zij met vriend. Kan prima.
He, lèkker ongeremd seksen!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zelfs dat me niet tegen kan houden. Lord knows I've tried.Had ooit eens een ex die bij voorbaat het raam al dicht ging doen.
flauw
Of een kussen in je smoel gedouwd krijgenquote:
Dingen die binnen 3 uur uitverkocht zijn zijn kennelijk goedkoop zat. Dat hoeft niet gesponsord te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met dank aan hetkut
kabinet
Kut VVD, kut CDA, kut PVV
Ooit bij een scharrel die het raam open had laten staan per ongeluk (was niet zo heel handig).quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat zelfs dat me niet tegen kan houden. Lord knows I've tried.Had ooit eens een ex die bij voorbaat het raam al dicht ging doen.
flauw
Niet!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of een kussen in je smoel gedouwd krijgen
Ik niet. Interesseert me ook niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik doe zelf altijd al het raam dicht uit voorzorg
Wordt het ook niet. Hoeft ook niet in een hogere belastingschaal. Net zoals voetbalwedstrijden dat niet hoeven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dingen die binnen 3 uur uitverkocht zijn zijn kennelijk goedkoop zat. Dat hoeft niet gesponsord te worden.
deed ex ook. terwijl ze nauwelijks geluid maakte.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Mijn man stopt dan zijn hand voor mijn mond. Of zijn vingers er inquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of een kussen in je smoel gedouwd krijgen
Ja! Alsof ik er iets aan kan doen. Discriminatie!quote:
Ja, serieus.quote:
Nou, met mijn bovenbuurvrouw heb ik totaal geen gene meerquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Cue_ het volgende:
Two wrongs don't make a right. Probeer het nog een keer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt het ook niet. Hoeft ook niet in een hogere belastingschaal. Net zoals voetbalwedstrijden dat niet hoeven.
Heerlijk zo'n buurman!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ooit bij een scharrel die het raam open had laten staan per ongeluk (was niet zo heel handig).
En toen ik naar buiten kwam begon de buurman te glimlachen en vroeg: Hoe gaat het buurvrouw?
Uhm ja goed hoor
Hoeft ze je smoel ook niet te zien! Typische win-win!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Een keer seks gehad in een kip-caravan terwijl haar zusje daar ook in lag te maffen. Met een meid die niet meer stil kon zijn. Die heeft vrijwel de hele tijd met haar gezicht in een kussen gelegen.
Zo'n flat heb ik nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, met mijn bovenbuurvrouw heb ik totaal geen gene meer![]()
Die kreunt echt alles bij elkaar. Al is het midden in de nacht.
Goed, ik zal dan ophouden met zeuren over hogere belasting voor optredens, als voetbalwedstrijden ook dat tarief krijgenquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Two wrongs don't make a right. Probeer het nog een keer.
Het was sowieso donkerquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeft ze je smoel ook niet te zien! Typische win-win!
hihi je zei trekquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Al die kreunverhalen maken me geil. Ik trek me heel even terug uit dit topic...
Ik vind het eigenlijk wel een leuk verhaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, serieus.Maar ik kon echt mijn lachen niet meer inhouden
Waarom mensen lastig vallen met timmeren, ruzie, stofzuigen en zo kan ik nog wel meer opnoemen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo'n flat heb ik niet
Maar heb zelf zoiets van waarom mensen lastig vallen ermee. Bij anderen boeit het me dan weer totaal niet
Met dit topic?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
Al die kreunverhalen maken me geil. Ik trek me heel even terug uit dit topic...
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Een keer seks gehad in een kip-caravan terwijl haar zusje daar ook in lag te maffen. Met een meid die niet meer stil kon zijn. Die heeft vrijwel de hele tijd met haar gezicht in een kussen gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |