En ik wil dit met je doen.. En dat ga ik met je doen.. En ... O... Klaar..quote:
Ik was niet serieus lieve schat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf jij alleen maar stilletjes hijgen dan? Niet kreunen (luid)?
Dat jochie van je is er ook niet gekomen door even met zwaaien met je piemel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
het is hier weer vrijdag zo te zien..
heb ik dus niks om over mee te praten.
Gelukkig! Pak van mijn hartquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was niet serieus lieve schat.
Wauw, dat moet opwindend geweest zijn!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik wil dit met je doen.. En dat ga ik met je doen.. En ... O... Klaar..
Dat snap ik!quote:
Heeeeeey! Net alsof jij nooit een spelfout maaktquote:
Ontzettend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Wauw, dat moet opwindend geweest zijn!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat jochie van je is er ook niet gekomen door even met zwaaien met je piemel!
jawel hoor, maar als je zoiets maakt let ik wel even opquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Heeeeeey! Net alsof jij nooit een spelfout maakt
Wat weet jij daar nou van?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
zo, even gediscussieerd over vierbaanswegen
We maken teveel herrie, dus we staan droogquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij liggen nu toch ook niet te neuken met zijn allen?.
Ik wordquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in vanavondLinks vooraan bij Fred
Flink uit mijn plaat op de punkrock uit Limburg. Heel misschien pak ik zelfs nog wel even een pit mee
![]()
Heideroosjes
Dit zijn ook geen sterke verhalen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]![]()
sterke verhalen zitten er alleen niet in.
Bwhehehehequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik wil dit met je doen.. En dat ga ik met je doen.. En ... O... Klaar..
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in vanavondLinks vooraan bij Fred
Flink uit mijn plaat op de punkrock uit Limburg. Heel misschien pak ik zelfs nog wel even een pit mee
![]()
Heideroosjes
Ja, niet netjes als je ex in het lowlands-tentje er naast ligtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |