Wat zou het effect zijn als je heel hard 'oh satan' zou gaan roepen?quote:
Ik denk dat je bedpartner je dan heel raar aankijkt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zou het effect zijn als je heel hard 'oh satan' zou gaan roepen?
Ik heb onlangs een Gilette gekochtquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:04 schreef MNR het volgende:
Wilkinson en Gilette staan tegenover elkaar in de rechtbank omdat Wilkonsin zegt dat zij gladder scheert dan Gilette.
Werkelijk....!
En dan ons zondig noemen, ik ja heb zelfs nog heulemaal niemand up geknockedquote:Op vrijdag 9 december 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
No, he knocked up some other guy's wife
You would looove my upper neighbourquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb echt nog nooit een wijf geduwt dat Oh God riep tijdens het batsen. Gelukkig. Wel flink luidruchtige wijven, dat wel
Hebquote:
Ik heb ooit een jongen gehad die heel hard mijn naam begon te roepen. Ik moest ook mijn best doen om niet te lachen. Had t ook nog niet eerder meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ooit eens de slappe lach gekregen om een meid omdat ze heel jengelig "oohyeyeyeyeyeyes" begon te jengelen![]()
O menquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:08 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ooit eens de slappe lach gekregen om een meid omdat ze heel jengelig "oohyeyeyeyeyeyes" begon te jengelen![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
O men
Ik had eens een vent die hele "geile" verhalen lag te vertellen tijdens (nou ja voor hem geil - ik begon er van op te drogen).
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ze van totaal als een plank stillliggen tot "de dag erna brief van de buren" gehad.
het is stiiiiiiiiil aan de overkant!quote:
Wij liggen nu toch ook niet te neuken met zijn allen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
het is hier weer vrijdag zo te zien..
heb ik dus niks om over mee te praten.
En ik wil dit met je doen.. En dat ga ik met je doen.. En ... O... Klaar..quote:
Ik was niet serieus lieve schat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijf jij alleen maar stilletjes hijgen dan? Niet kreunen (luid)?
Dat jochie van je is er ook niet gekomen door even met zwaaien met je piemel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef JoeBravo het volgende:
het is hier weer vrijdag zo te zien..
heb ik dus niks om over mee te praten.
Gelukkig! Pak van mijn hartquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was niet serieus lieve schat.
Wauw, dat moet opwindend geweest zijn!quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik wil dit met je doen.. En dat ga ik met je doen.. En ... O... Klaar..
Dat snap ik!quote:
Heeeeeey! Net alsof jij nooit een spelfout maaktquote:
Ontzettend.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Wauw, dat moet opwindend geweest zijn!
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat jochie van je is er ook niet gekomen door even met zwaaien met je piemel!
jawel hoor, maar als je zoiets maakt let ik wel even opquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Heeeeeey! Net alsof jij nooit een spelfout maakt
Wat weet jij daar nou van?quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:37 schreef stbabylon het volgende:
zo, even gediscussieerd over vierbaanswegen
We maken teveel herrie, dus we staan droogquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij liggen nu toch ook niet te neuken met zijn allen?.
Ik wordquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in vanavondLinks vooraan bij Fred
Flink uit mijn plaat op de punkrock uit Limburg. Heel misschien pak ik zelfs nog wel even een pit mee
![]()
Heideroosjes
Dit zijn ook geen sterke verhalen hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]![]()
sterke verhalen zitten er alleen niet in.
Bwhehehehequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik wil dit met je doen.. En dat ga ik met je doen.. En ... O... Klaar..
quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo'n zin in vanavondLinks vooraan bij Fred
Flink uit mijn plaat op de punkrock uit Limburg. Heel misschien pak ik zelfs nog wel even een pit mee
![]()
Heideroosjes
Ja, niet netjes als je ex in het lowlands-tentje er naast ligtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |